Skyscanner zyskał nowych partnerów biznesowych
Wyszukiwarka Skyscanner poinformowała, że pięciu nowych partnerów biznesowych – Artemis, Baillie Gifford, Khazanah, Vitruvian Partners oraz Yahoo! JAPAN – zainwestuje w firmę i jej dalszy rozwój łącznie około 192 mln dolarów. Transakcja uwzględnia inwestycje pierwotne i wtórne, a także nabycie pakietu akcji.
Zainwestowane środki zostaną wykorzystane na wsparcie realizacji strategii firmy, a także przyspieszą jej dalszy wzrost na internetowym rynku usług turystycznych, którego wartość już dziś szacuje się na 500 mld dolarów. Dodatkowo Skyscanner uzyska jeszcze większy dostęp nie tylko do eksperckiej wiedzy, ale również wirtualnych i geograficznych rynków na całym świecie.
Gareth Williams, CEO w Skyscanner, powiedział: “Skyscanner cieszy się wysokim, dwucyfrowym tempem wzrostu już od kilku lat, a od 2009 roku zaczął przynosić zyski. Ten sukces zawdzięczamy ponad 1200 partnerom biznesowym na całym świecie, 50 milionom podróżnych korzystających z naszych usług każdego miesiąca, innowacyjnym technologiom, a także nieustannym staraniom naszego zespołu o najwyższą jakość usług. Finansowanie, które otrzymaliśmy, a także poszerzenie zespołu o nowych pracowników umożliwia nam tworzenie nowych narzędzi i rozwiązań dla podróżujących. Chciałbym wyrazić podziękowanie dla firmy Scottish Equity Partners i Sequoia za ich niezłomną wiarę w Skyscanner, a także powitać w zespole nowych partnerów biznesowych. Razem mamy znacznie więcej do zrobienia – czeka nas niezwykle ekscytujący czas.”
Artemis to globalna spółka zarządzająca funduszami o wartości około 33 mld USD
Baillie Gifford to niezależna spółka inwestycyjna z siedzibą w Edynburgu, realizująca inwestycje w imieniu swoich klientów na całym świecie
Khazanah Nasional Berhad to strategiczny fundusz inwestycyjny należący do rządu Malezji, oferujący szeroki dostęp do rynków w całym regionie Azji i Pacyfiku.
Vitruvian Partners to jeden z wiodących inwestorów w Europie, specjalizujący się we wspieraniu firm wysokiego szybkiego, posiadający doświadczenie na rynku usług internetowych.
Yahoo! JAPAN znajduje się już wśród partnerów Skyscanner w Japonii. Inwestycja firmy dodatkowo umacnia relacje między firmami.
POWIĄZANE WPISY
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2023
Biura podróży – ceny imprez turystycznych droższe niż przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 listopada 2023
Join Up zamierza zimą latać z Rzeszowa-Jasionki na Sri Lankę
Biuro podróży Join Up od 25 grudnia 2023 roku wprowadza ofertę przelotów z portu…
0 Komentarzy2 Minuty