Skyscanner zyskał nowych partnerów biznesowych
Wyszukiwarka Skyscanner poinformowała, że pięciu nowych partnerów biznesowych – Artemis, Baillie Gifford, Khazanah, Vitruvian Partners oraz Yahoo! JAPAN – zainwestuje w firmę i jej dalszy rozwój łącznie około 192 mln dolarów. Transakcja uwzględnia inwestycje pierwotne i wtórne, a także nabycie pakietu akcji.
Zainwestowane środki zostaną wykorzystane na wsparcie realizacji strategii firmy, a także przyspieszą jej dalszy wzrost na internetowym rynku usług turystycznych, którego wartość już dziś szacuje się na 500 mld dolarów. Dodatkowo Skyscanner uzyska jeszcze większy dostęp nie tylko do eksperckiej wiedzy, ale również wirtualnych i geograficznych rynków na całym świecie.
Gareth Williams, CEO w Skyscanner, powiedział: “Skyscanner cieszy się wysokim, dwucyfrowym tempem wzrostu już od kilku lat, a od 2009 roku zaczął przynosić zyski. Ten sukces zawdzięczamy ponad 1200 partnerom biznesowym na całym świecie, 50 milionom podróżnych korzystających z naszych usług każdego miesiąca, innowacyjnym technologiom, a także nieustannym staraniom naszego zespołu o najwyższą jakość usług. Finansowanie, które otrzymaliśmy, a także poszerzenie zespołu o nowych pracowników umożliwia nam tworzenie nowych narzędzi i rozwiązań dla podróżujących. Chciałbym wyrazić podziękowanie dla firmy Scottish Equity Partners i Sequoia za ich niezłomną wiarę w Skyscanner, a także powitać w zespole nowych partnerów biznesowych. Razem mamy znacznie więcej do zrobienia – czeka nas niezwykle ekscytujący czas.”
Artemis to globalna spółka zarządzająca funduszami o wartości około 33 mld USD
Baillie Gifford to niezależna spółka inwestycyjna z siedzibą w Edynburgu, realizująca inwestycje w imieniu swoich klientów na całym świecie
Khazanah Nasional Berhad to strategiczny fundusz inwestycyjny należący do rządu Malezji, oferujący szeroki dostęp do rynków w całym regionie Azji i Pacyfiku.
Vitruvian Partners to jeden z wiodących inwestorów w Europie, specjalizujący się we wspieraniu firm wysokiego szybkiego, posiadający doświadczenie na rynku usług internetowych.
Yahoo! JAPAN znajduje się już wśród partnerów Skyscanner w Japonii. Inwestycja firmy dodatkowo umacnia relacje między firmami.
POWIĄZANE WPISY
13 maja 2024
Kompas Global – nowy touroperator wchodzi na polski rynek turystyczny
Kompas Global, międzynarodowy touroperator założony w 2005 roku w Kazachstanie, ogłosił…
0 Komentarzy2 Minuty
13 maja 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych spadły prawie o połowę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
10 maja 2024
Rajskie plaże Goa w ofercie egzotycznej Rainbow
Zupełnie nieindyjski region Goa nad Morzem Arabskim to popularne miejsce na wakacje w…
0 Komentarzy6 Minuty
8 maja 2024
Urlop w maju lub czerwcu: Mniej all inclusive, więcej zwiedzania.
Urlop poza tradycyjnymi długimi weekendami i ścisłym sezonem wakacyjnym ma co najmniej…
0 Komentarzy4 Minuty
8 maja 2024
Na zimę Kolumbia – nowość w ofercie Rainbow
Od sezonu zimowego 2024/2025 klienci Rainbow będą mogli skorzystać z bogatej oferty…
0 Komentarzy7 Minuty
7 maja 2024
Pleasant Holidays wprowadza Polskę do swojej oferty
Dzięki staraniom Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago…
0 Komentarzy3 Minuty
7 maja 2024
Bahwan Tourism z Omanu nowym DMC na polskim rynku
Na polskim rynku turystycznym zadebiutowało Bahwan Tourism LLC, omański DMC (Destination…
0 Komentarzy1 Minuta
6 maja 2024
Biura podróży – w maju ceny imprez turystycznych znacznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty