Skyscanner zyskał nowych partnerów biznesowych
Wyszukiwarka Skyscanner poinformowała, że pięciu nowych partnerów biznesowych – Artemis, Baillie Gifford, Khazanah, Vitruvian Partners oraz Yahoo! JAPAN – zainwestuje w firmę i jej dalszy rozwój łącznie około 192 mln dolarów. Transakcja uwzględnia inwestycje pierwotne i wtórne, a także nabycie pakietu akcji.
Zainwestowane środki zostaną wykorzystane na wsparcie realizacji strategii firmy, a także przyspieszą jej dalszy wzrost na internetowym rynku usług turystycznych, którego wartość już dziś szacuje się na 500 mld dolarów. Dodatkowo Skyscanner uzyska jeszcze większy dostęp nie tylko do eksperckiej wiedzy, ale również wirtualnych i geograficznych rynków na całym świecie.
Gareth Williams, CEO w Skyscanner, powiedział: “Skyscanner cieszy się wysokim, dwucyfrowym tempem wzrostu już od kilku lat, a od 2009 roku zaczął przynosić zyski. Ten sukces zawdzięczamy ponad 1200 partnerom biznesowym na całym świecie, 50 milionom podróżnych korzystających z naszych usług każdego miesiąca, innowacyjnym technologiom, a także nieustannym staraniom naszego zespołu o najwyższą jakość usług. Finansowanie, które otrzymaliśmy, a także poszerzenie zespołu o nowych pracowników umożliwia nam tworzenie nowych narzędzi i rozwiązań dla podróżujących. Chciałbym wyrazić podziękowanie dla firmy Scottish Equity Partners i Sequoia za ich niezłomną wiarę w Skyscanner, a także powitać w zespole nowych partnerów biznesowych. Razem mamy znacznie więcej do zrobienia – czeka nas niezwykle ekscytujący czas.”
Artemis to globalna spółka zarządzająca funduszami o wartości około 33 mld USD
Baillie Gifford to niezależna spółka inwestycyjna z siedzibą w Edynburgu, realizująca inwestycje w imieniu swoich klientów na całym świecie
Khazanah Nasional Berhad to strategiczny fundusz inwestycyjny należący do rządu Malezji, oferujący szeroki dostęp do rynków w całym regionie Azji i Pacyfiku.
Vitruvian Partners to jeden z wiodących inwestorów w Europie, specjalizujący się we wspieraniu firm wysokiego szybkiego, posiadający doświadczenie na rynku usług internetowych.
Yahoo! JAPAN znajduje się już wśród partnerów Skyscanner w Japonii. Inwestycja firmy dodatkowo umacnia relacje między firmami.
POWIĄZANE WPISY
3 października 2024
Zmiany w Turystycznym Funduszu Pomocowym. Pożyczki będą zastąpione bezpośrednimi wypłatami
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) czeka istotna zmiana. Nowelizacja ustawy zakłada, że…
0 Komentarzy5 Minuty
2 października 2024
Anex Tour przedstawia nowy kierunek w ofercie Emiraty Arabskie
Podczas business brunchu zorganizowanego w Raffles Europejski Warsaw Anex oficjalnie…
0 Komentarzy2 Minuty
1 października 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 znowu w dół
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
1 października 2024
Piotr Chojnowski nowym szefem produktu w Nekera
1 października 2024 roku Piotr Chojnowski objął stanowisko Product Development Director w…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych w 2025 roku znowu w dół
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
23 września 2024
Join UP! Polska wesprze powodzian z południowej Polski
W odpowiedzi na trudną sytuację osób dotkniętych powodzią w południowej Polsce…
0 Komentarzy4 Minuty
23 września 2024
Itaka świętuje otwarcie 200. salonu firmowego. W planach kolejne trzy lokalizacje
Itaka otworzyła 200. salon firmowy, znajdujący się w Gliwicach w Parku Handlowym Arena. W…
0 Komentarzy1 Minuty
20 września 2024
Onholidays Polska wspiera klientów dotkniętych powodzią na południu kraju
Biuro podróży Onholidays Polska, w odpowiedzi na trudną sytuację osób zamieszkujących…
0 Komentarzy1 Minuty
19 września 2024
Itaka wychodzi naprzeciw potrzebom klientów dotkniętych powodzią
W związku z sytuacją powodziową na południu Polski i niewątpliwą tragedią, której…
0 Komentarzy1 Minuty