SITE Poland coraz silniejsze.
SITE Poland znalazł się wśród pięciu oddziałów (na 28 istniejących) SITE Global, które przekroczyły 80 procentowy wskaźnik odnowionych wpłat członkowskich w ostatnim roku.
Podczas marcowej edycji Meet The Bidder odbyło się spotkanie Komisji ds. Współpracy Międzynarodowej stowarzyszenia SITE Poland – oficjalnego partnera Meet The Bidder.
Podczas spotkania przedstawiciele Zarządu oraz członkowie SITE Poland omówili plany związane z międzynarodową działalnością stowarzyszenia i jego silniejszą obecnością w strukturach SITE Global. SITE Poland bierze udział w SITE Chapter Challenge ogłoszony przez SITE Global. Na wygraną mają szanse oddziały, które mogą wykazać minimum 80 procentowy wskaźnik odnowionych wpłat członkowskich w ostatnim roku.
SITE Poland znalazł się wśród pięciu oddziałów (na 28 istniejących), które ten wskaźnik przekroczyły. Podczas spotkań z przedstawicielami zagranicznych wystawców oraz odwiedzających buyersów na Meet the Bidder SITE Poland zebrał wstępne deklaracje członkowskie od kolejnych siedmiu osób.
Polski oddział zamierza również wziąć udział w konkursie SITE Global SITE Chapter of the Year and Excellence Awards 2019. Aby zwiększyć szansę na wygranie tej nagrody zarząd zamierza zintensyfikować działania w obszarach edukacji, organizacji wydarzeń, członkostwa i wspierania młodych liderów branży. W ostatnim czasie SITE Poland zorganizował kilka szkoleń wraz z PLL LOT, Kadrami Turystyki, planowane są kolejne, których tematy ustalane będą w porozumieniu z członkami stowarzyszenia, dla członków oferowane będą także preferencyjne stawki uczestnictwa w spotkaniach.
W najbliższych miesiącach SITE Poland będzie partnerem, organizatorem i współorganizatorem wielu wydarzeń specjalnych branży MICE m.in. Incentive Travel Day podczas Meetings Week (wraz z SOIT), organizacji warsztatów MICE B2B na temat Chorwacji (partner wydarzenia organizowanego przez Przedstawicielstwo Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej), Poland Smart Move Coctail na Targach IMEX we Frankfurcie.
Grażyna Grot – Duziak, wiceprezes SITE Poland do spraw Członkostwa, powiedziała: „Zainteresowanie członkostwem w SITE Poland jest wysokie, dynamicznie rozwijamy się i jest to doceniane nie tylko na rynku polskim ale tez wśród odwiedzających MTB firm z zagranicy podkreśla. Partnerzy widzą potencjał rynku polskiego, jego dojrzałość i dobrą organizację. Są ciekawi naszych doświadczeń, chcą wymieniać z nami poglądy, wspólnie tworzyć najlepsze produkty dla branży incentive.
Jest nas już ponad czterdziestu członków, na MTB zebraliśmy wstępne deklaracje od kolejnych siedmiu osób w tym trzy osoby z zagranicy. Podejmujemy wiele inicjatyw na rzecz rozwoju organizacji i zapraszamy do nich partnerów z Polski i zza granicy Struktura stowarzyszenia i zaangażowanie członków sprzyjają realizacji naszej koncepcji PITCH, czyli tworzenia w Polsce i promocji międzynarodowego hubu (Polish Incentive Travel Hub)”.
POWIĄZANE WPISY
21 marca 2025
Odwiedź Francję po igrzyskach
Przedstawiciele atrakcji turystycznych z Francji zaprezentowali się na warsztatach dla…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2025
Zima w tropikach? Itaka startuje ze sprzedażą sezonu 25/26
Itaka rozpoczyna promocyjną sprzedaż sezonu zima 25/26. Touroperator stawia na egzotykę,…
0 Komentarzy15 Minuty
19 marca 2025
Morza marzeń. Rejsy z Itaką
Z roku na rok dynamicznie rośnie popularność rejsów wycieczkowych. Rejsy stają się stylem…
0 Komentarzy9 Minuty
18 marca 2025
Wielkanoc tańszą alternatywą dla majówki 2025
W tym roku długi majowy weekend wypada wyjątkowo blisko świąt Wielkanocnych. Oba terminy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
31 tys. Polaków odwiedziło Maltę w styczniu
Malta od dłuższego czasu cieszyła się popularnością wśród polskich turystów, jednak w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
17 marca 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych zaczynają spadać
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 marca 2025
Śląskie powołuje Klub Ambasadora Kongresów
Utworzenie drugiego w Polsce regionalnego Klubu Ambasadora Kongresów polskich jest szansą…
0 Komentarzy4 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty