Singapore Airlines – program KrisConnect będzie unowocześniony

Od 1 kwietnia 2020 roku Singapurskie Linie Lotnicze Singapore Airlines (SIA) umożliwią lepszą i efektywniejszą sprzedaż swoich usług dla klientów, dzięki rozszerzeniu programu KrisConnect SIA , wykorzystującego najnowsze i optymalne rozwiązania technologiczne na platformach cyfrowych.
Wszyscy partnerzy handlowi linii SIA będą mieli większy dostęp do różnego rodzaju taryf i spersonalizowanych treści.
Singapurskie Linie Lotnicze, wprowadzając w 2018 roku program KrisConnect SIA, były jednym z pierwszych towarzystw lotniczych w regionie Azji i Pacyfiku, korzystającym z tej zaawansowanej technologii.
Agenci i biura podróży, uczestniczące w programie KrisConnect SIA, skorzystają z szybszego działania na rynku i szerszego dostępu do stawek taryfowych w tym również dostosowanych do indywidulanych potrzeb klientów oraz możliwości sprzedaży niestandardowych ofert pakietowych i taryf negocjowanych. To z kolei umożliwi zwiększenie poziomu indywidualnej obsługi klienta, w tym przede wszystkim członków programu lojalnościowego linii SIA – KrisFlyer.
Program KrisConnect SIA wykorzystuje technologię API (Application Program Interface), w tym opracowane w branży standardy transmisji NDC – New Distribution Capability.
Singapurskie Stowarzyszenie Biur Podróży NATAS oraz wielu branżowych partnerów biur podróży z zadowoleniem przyjęło rozwój programu KrisConnect SIA, umożliwiającego polepszenia standardów obsługi i zwiększenie zadowolenia klientów.
Dzięki programowi KrisConnect SIA biura podróży i inni partnerzy będą mogli korzystać z wielu sposobów uzyskiwania dostępu do nowych treści i funkcji. Linie SIA udostępnią informacje za pośrednictwem tradycyjnych systemów rezerwacyjnych GDS: Amadeus, Sabre i Travelport, a także partnerów-firm, wykorzystujących najnowsze technologie cyfrowe: Aaron Group, ATRIIS, HitchHiker, PKFARE, Travel Boutique Online, Travelfusion, TravelNDC i Verteil Technologies. Dodatkowo portal agentów turystycznych linii SIA – AGENT 360 – zostanie ulepszony, tak aby umożliwić biurom podróży bezpośredni dostęp do treści za pośrednictwem programu KrisConnect SIA.
Stowarzyszenie NATAS wspiera inicjatywę linii SIA włączenia agentów członkowskich do programu KrisConnect SIA.
POWIĄZANE WPISY
7 listopada 2025
Ryanair proponuje słoneczne kierunki na długi listopadowy weekend
Ryanair przygotował ofertę dla podróżnych planujących długi listopadowy weekend. Linia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 listopada 2025
Ryanair przechodzi na cyfrowe karty pokładowe od 12 listopada
Ryanair poinformował, że od 12 listopada, wprowadza obowiązkowe cyfrowe karty pokładowe.…
0 Komentarzy1 Minuty
6 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły połączenie z Warszawy do Marrakeszu
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły bezpośrednie połączenie z Warszawy do Marrakeszu.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
PLL LOT prezentują zimową siatkę połączeń 2025/2026
Polskie Linie Lotnicze LOT zaprezentowały zimową siatkę połączeń na sezon 2025/2026. W…
0 Komentarzy2 Minuty
5 listopada 2025
ETI i Enter Air łączą siły. Pierwszy lot z Katowic do Hurghady już w listopadzie
Z początkiem sezonu zimowego ETI dołącza do grona partnerów Enter Air, oferując regularne…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
Katowice Airport z nowym połączeniem czarterowym do Jordanii
Z Katowice Airport wystartował pierwszy lot czarterowy do jordańskiej Akaby, inaugurując…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2025
Finnair zwiększa liczbę lotów do Tajlandii w sezonie zimowym 2026
Linie lotnicze Finnair ogłosiły rekordową siatkę połączeń do Tajlandii w sezonie zimowym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 listopada 2025
Ryanair z rekordowym półroczem: 2,54 mld euro zysku i 119 mln pasażerów
Linia lotnicza Ryanair poinformowała o wynikach finansowych za pierwsze półrocze roku…
0 Komentarzy3 Minuty
4 listopada 2025
Air France i KLM prezentują zimowy rozkład lotów 2025/2026
Grupa Air France-KLM ogłosiła zimowy rozkład lotów na sezon 2025/2026, obowiązujący od 26…
0 Komentarzy2 Minuty










