Sieć Campanile ponownie partnerem Runmageddonu

 materiały prasowe

Już po raz drugi z rzędu międzynarodowa sieć hoteli Campanile została oficjalnym partnerem strefy hospitality ekstremalnego biegu Runmageddon 2019. Oznacza to, że uczestnicy biegu będą mogli skorzystać z gościnności marki Campanile na specjalnie przygotowanych stoiskach.

Na trasie Runmageddonu w różnych miastach, Campanile przygotuje strefy chillout, gdzie będzie można odpocząć czy pokibicować ulubionym zawodnikom. W strefach Campanile znajdzie się także miejsce dla najmłodszych gości ze specjalnie przygotowanymi dla nich atrakcjami.

„Wystartowaliśmy z naszą strefą we Wrocławiu, gdzie w połowie kwietnia odbył się pierwszy Runmageddon w edycji 2019. Ubiegły rok pokazał, że nasza strefa cieszyła się dużą popularnością, więc i tym razem postawiliśmy na zainteresowanie fanów tego ekstremalnego wydarzenia” – mówi Danuta Marcinkowska, marketing & PR coordinator Louvre Hotels Group. „Zapraszamy wszystkich ze szczególnym uśmiechem, skierowanym do dzieci, na które czekają specjalnie przygotowane gadżety i naklejki, a także nie lada wyzwania.”

W wyścigu startują też pracownicy Campanile

Dwie silne ekipy #CampanileHero, składające się z pracowników hoteli aktywnie przygotowywały się do udziału w biegu. Jedna z drużyn wzięła już czynny udział w morderczym wyścigu na ekstremalnym torze przeszkód Runmageddon 2019, który odbył się w ostatni weekend nad Zalewem Kryspinów.

Jeden z uczestników wyścigu, jednocześnie pracownik krakowskiego hotelu Campanile, Jacek Feliksiak, powiedział: „Na samym końcu, kiedy przekroczyliśmy metę, zapytałem wszystkich, jak wam się podobał pomysł wzięcia udziału w tego typu zawodach? Cała ekipa jednogłośnie stwierdziła, że jest to naprawdę wspaniała przygoda, gdzie zgrana drużyna potrafi motywować do działania. Tutaj liczyła się najbardziej wspólna pomoc i wsparcie, a założony cel został osiągnięty.”

Stoiska z namiotami Campanile pojawią się jeszcze między innymi w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Łodzi i we Wrocławiu.