Seniorzy zadowoleni z Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej
Baza rehabilitacyjno-zabiegowa, odnowa biologiczna, strefy relaksu, wypożyczalnie kijków do nordic walkingu i rowerów, a wieczorami zabawy przy muzyce tanecznej. To wszystko znalazło się w najnowszym katalogu dedykowanym seniorom, przygotowanym na sezon 2019/2020 przez sieć NAT.
Lucjan Karasiewicz, prezes zarządu Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej Sp. z o.o., właściciela sieci NAT, powiedział: „Jako polska sieć hoteli i ośrodków wypoczynkowych jesteśmy liderem i pionierem w przygotowywaniu dedykowanej, kompleksowej oferty katalogowej dla seniorów. Jednym z filarów naszej działalności jest polityka senioralna, wdrożona i konsekwentnie realizowana od kilku lat. Grupa seniorów, choć rosnąca z roku na rok, jest niestety wciąż jeszcze często bagatelizowana przez rynek. My doceniamy jej istotę, dlatego tworząc katalog dla starszych gości, kierujemy się bezpośrednio ich potrzebami.”
Tegoroczny katalog to oferta turnusowego wypoczynku w 17 lokalizacjach NAT, obejmująca w niektórych wariantach zabiegi rehabilitacyjne, a także transport.
Prezes Lucjan Karasiewicz dodał: „Organizacja pobytów wypoczynkowych z transportem dla grupy 55+ zdecydowanie ułatwia podjęcie decyzji o wyjeździe zarówno seniorom, jak i ich rodzinom. Decyzja o wyjeździe jest jednak najczęściej warunkowana kosztami, z czym również się zmierzyliśmy. Dzięki odpowiednio skalkulowanej ofercie, jesteśmy w stanie zaoferować seniorom tygodniowe jesienne wczasy nad morzem, z wyżywieniem i atrakcjami, już od 750 zł.”
Podczas tworzenia oferty i przygotowywania turnusów dla grup senioralnych, NAT kieruje się badaniem potrzeb gości oraz analizą danych o poziomie ich zadowolenia. Smaczne i urozmaicone wyżywienie, życzliwa obsługa oraz zaplecze rekreacyjne są dla gości obiektów NAT najważniejsze. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych w minionym roku na grupie 1800 gości, aż 95 proc. z nich deklaruje, że wyżywienie oferowane przez NAT w pełni zaspokoiło ich oczekiwania, a dla 86 proc. obsługa personelu zasługuje na najwyższą ocenę.
Lucjan Karasiewicz podkreślił: „Najbardziej cieszy nas wysoki poziom zadowolenia ogólnego- 88 proc. gości deklaruje chęć ponownego wypoczynku w naszych ośrodkach lub gotowość do polecenia naszej sieci swoim najbliższym.”
POWIĄZANE WPISY
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
17 lipca 2024
Trendy w hotelarstwie: goście chcą spersonalizowanych wrażeń oraz instagramowych momentów
Właściciele hoteli stale poszukują sposobów na poprawę obsługi gości, by sprostać ich…
0 Komentarzy6 Minuty
17 lipca 2024
Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie – nowa miejscówka na mapie MICE
Rok po otwarciu Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie udostępnia nową przestrzeń…
0 Komentarzy8 Minuty
11 lipca 2024
IGHP: czerwcowe obłożenie w hotelach niższe niż rok temu
W czerwcu hotele odnotowały gorsze obłożenie w porównaniu do zeszłego roku – wynika z…
0 Komentarzy6 Minuty
11 lipca 2024
Nowy hotel Campanile otwarty na warszawskim Żeraniu
Campanile Warszawa Północ to obiekt zlokalizowany przy ul. Modlińskiej 15a w Warszawie, w…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lipca 2024
Rafał Kincer nowym prezesem zarządu PHH
W dniu 15 lipca 2024 roku funkcję prezesa zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego sp. z…
0 Komentarzy1 Minuty
8 lipca 2024
Nocowanie.pl: muzyczne gwiazdy przyciągają tłumy i podnoszą ceny noclegów
Im większe gwiazdy, tym droższe noclegi. Sezon festiwalowy w pełni, a wraz z nim rosną…
0 Komentarzy5 Minuty
1 lipca 2024
Nocowanie.pl: Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów
Polacy tłumnie ruszyli na wakacje. Zainteresowaniem cieszy się Kołobrzeg, Jastarnia i…
0 Komentarzy4 Minuty