Seniorzy zadowoleni z Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej
Baza rehabilitacyjno-zabiegowa, odnowa biologiczna, strefy relaksu, wypożyczalnie kijków do nordic walkingu i rowerów, a wieczorami zabawy przy muzyce tanecznej. To wszystko znalazło się w najnowszym katalogu dedykowanym seniorom, przygotowanym na sezon 2019/2020 przez sieć NAT.
Lucjan Karasiewicz, prezes zarządu Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej Sp. z o.o., właściciela sieci NAT, powiedział: „Jako polska sieć hoteli i ośrodków wypoczynkowych jesteśmy liderem i pionierem w przygotowywaniu dedykowanej, kompleksowej oferty katalogowej dla seniorów. Jednym z filarów naszej działalności jest polityka senioralna, wdrożona i konsekwentnie realizowana od kilku lat. Grupa seniorów, choć rosnąca z roku na rok, jest niestety wciąż jeszcze często bagatelizowana przez rynek. My doceniamy jej istotę, dlatego tworząc katalog dla starszych gości, kierujemy się bezpośrednio ich potrzebami.”
Tegoroczny katalog to oferta turnusowego wypoczynku w 17 lokalizacjach NAT, obejmująca w niektórych wariantach zabiegi rehabilitacyjne, a także transport.
Prezes Lucjan Karasiewicz dodał: „Organizacja pobytów wypoczynkowych z transportem dla grupy 55+ zdecydowanie ułatwia podjęcie decyzji o wyjeździe zarówno seniorom, jak i ich rodzinom. Decyzja o wyjeździe jest jednak najczęściej warunkowana kosztami, z czym również się zmierzyliśmy. Dzięki odpowiednio skalkulowanej ofercie, jesteśmy w stanie zaoferować seniorom tygodniowe jesienne wczasy nad morzem, z wyżywieniem i atrakcjami, już od 750 zł.”
Podczas tworzenia oferty i przygotowywania turnusów dla grup senioralnych, NAT kieruje się badaniem potrzeb gości oraz analizą danych o poziomie ich zadowolenia. Smaczne i urozmaicone wyżywienie, życzliwa obsługa oraz zaplecze rekreacyjne są dla gości obiektów NAT najważniejsze. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych w minionym roku na grupie 1800 gości, aż 95 proc. z nich deklaruje, że wyżywienie oferowane przez NAT w pełni zaspokoiło ich oczekiwania, a dla 86 proc. obsługa personelu zasługuje na najwyższą ocenę.
Lucjan Karasiewicz podkreślił: „Najbardziej cieszy nas wysoki poziom zadowolenia ogólnego- 88 proc. gości deklaruje chęć ponownego wypoczynku w naszych ośrodkach lub gotowość do polecenia naszej sieci swoim najbliższym.”
POWIĄZANE WPISY
26 kwietnia 2024
Triverna: w majówkę chcemy wypoczywać w Polsce
Wystarczą trzy dni urlopu, by majowy urlop trwał dziewięć dni. Według badania…
0 Komentarzy1 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 kwietnia 2024
Travelist wybrał najlepsze hotele w Polsce
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Chorwacja nadal na topie. Polacy planują wakacje mimo wzrostu cen
Dane z serwisu Nocowanie.pl wyraźnie pokazują, że Polacy planują wyjazdy nad Adriatyk na…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
IGHP: Wielkanoc była dobra, a jeszcze lepiej zapowiada się majówka
W marcu hotele odnotowały wyniki na poziomie lutego i wciąż są one słabsze w porównaniu…
0 Komentarzy8 Minuty
11 kwietnia 2024
Novotel Warszawa Centrum świętuje 50. urodziny
Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok będzie świętował swój…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2024
Marriott International planuje ekspansję na polskim rynku hotelarskim. W najbliższych latach otworzy ponad dziesięć obiektów
Marriott International ogłosił plany rozszerzenia portfolio w Polsce, gdzie w ciągu…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Polacy coraz chętniej wybierają majówkę w górach. Hotelarze mają powody do optymizmu
Zainteresowanie noclegami na majówkę rośnie z dnia na dzień, a liczba rezerwacji sięga…
0 Komentarzy3 Minuty