Seniorzy zadowoleni z Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej
Baza rehabilitacyjno-zabiegowa, odnowa biologiczna, strefy relaksu, wypożyczalnie kijków do nordic walkingu i rowerów, a wieczorami zabawy przy muzyce tanecznej. To wszystko znalazło się w najnowszym katalogu dedykowanym seniorom, przygotowanym na sezon 2019/2020 przez sieć NAT.
Lucjan Karasiewicz, prezes zarządu Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej Sp. z o.o., właściciela sieci NAT, powiedział: „Jako polska sieć hoteli i ośrodków wypoczynkowych jesteśmy liderem i pionierem w przygotowywaniu dedykowanej, kompleksowej oferty katalogowej dla seniorów. Jednym z filarów naszej działalności jest polityka senioralna, wdrożona i konsekwentnie realizowana od kilku lat. Grupa seniorów, choć rosnąca z roku na rok, jest niestety wciąż jeszcze często bagatelizowana przez rynek. My doceniamy jej istotę, dlatego tworząc katalog dla starszych gości, kierujemy się bezpośrednio ich potrzebami.”
Tegoroczny katalog to oferta turnusowego wypoczynku w 17 lokalizacjach NAT, obejmująca w niektórych wariantach zabiegi rehabilitacyjne, a także transport.
Prezes Lucjan Karasiewicz dodał: „Organizacja pobytów wypoczynkowych z transportem dla grupy 55+ zdecydowanie ułatwia podjęcie decyzji o wyjeździe zarówno seniorom, jak i ich rodzinom. Decyzja o wyjeździe jest jednak najczęściej warunkowana kosztami, z czym również się zmierzyliśmy. Dzięki odpowiednio skalkulowanej ofercie, jesteśmy w stanie zaoferować seniorom tygodniowe jesienne wczasy nad morzem, z wyżywieniem i atrakcjami, już od 750 zł.”
Podczas tworzenia oferty i przygotowywania turnusów dla grup senioralnych, NAT kieruje się badaniem potrzeb gości oraz analizą danych o poziomie ich zadowolenia. Smaczne i urozmaicone wyżywienie, życzliwa obsługa oraz zaplecze rekreacyjne są dla gości obiektów NAT najważniejsze. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych w minionym roku na grupie 1800 gości, aż 95 proc. z nich deklaruje, że wyżywienie oferowane przez NAT w pełni zaspokoiło ich oczekiwania, a dla 86 proc. obsługa personelu zasługuje na najwyższą ocenę.
Lucjan Karasiewicz podkreślił: „Najbardziej cieszy nas wysoki poziom zadowolenia ogólnego- 88 proc. gości deklaruje chęć ponownego wypoczynku w naszych ośrodkach lub gotowość do polecenia naszej sieci swoim najbliższym.”
POWIĄZANE WPISY
24 marca 2023
IGHP: luty znacznie lepszy niż ostatnie miesiące, ale ceny ciągle rosną
Ponad połowa hoteli w minionym miesiącu osiągnęła powyżej 50 proc. obłożenia, w tym 17…
0 Komentarzy9 Minuty
17 marca 2023
Aneta Wodyk prezeską zarządu PHH Hotele
Rada Nadzorcza spółki PHH Hotele, należącej do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy,…
0 Komentarzy2 Minuty
15 marca 2023
Magdalena Mucha nową dyrektorką regionalną IGHP na Pomorzu
Do grona dyrektorów regionalnych Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyła…
0 Komentarzy3 Minuty
15 marca 2023
Grupa Accor otwiera w Wiedniu pierwszy hotel marki przyjaznej środowisku
Accor we współpracy z Tristar Hotel Group otworzył w Wiedniu pierwszy obiekt…
0 Komentarzy1 Minuty
14 marca 2023
A&O chce nauczyć swoich gości zrównoważonego stylu życia. Rusza pilotaż nowego programu
W a&o w Berlinie, Kopenhadze i Dreźnie na klatkach schodowych pojawiły się komiksy…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2023
Polskie Airbnb z nową funkcją bezpieczeństwa dla podróżujących w pojedynkę
Airbnb uruchomił w Polsce funkcję Solo Traveler Safety. Dane platformy pokazują, że…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2023
Grupa Accor: marka Mövenpick pojawi się w Serbii i Węgrzech
Accor dodaje do portfolio dwa nowe hotele Mövenpick na Węgrzech i w Serbii. Pierwsze…
0 Komentarzy3 Minuty
2 marca 2023
BedBooking wdraża licencje na wynajem krótkoterminowy
Wynajem krótkoterminowy (STR) to prężnie rozwijająca się część branży turystycznej. W…
0 Komentarzy2 Minuty
24 lutego 2023
Accor: przychody wyższe o 80 proc. niż w 2021. Zysk netto na poziomie 402 mln euro
Accor podsumował 2022 rok z przychodem ponad 4 224 milionów euro, co oznacza wzrost o 80…
0 Komentarzy2 Minuty