SeePlaces.com wprowadza możliwość dodawania opinii na platformie
Wchodząca w skład Itaka Holdings platforma SeePlaces została utworzona w 2019 roku. Od tego czasu pomaga ona w wyszukiwaniu i rezerwowaniu wycieczek lokalnych oraz różnego rodzaju atrakcji dla turystów z całego świata. Z platformy mogą korzystać jednakowo klienci firm turystycznych będących afiliantami SeePlaces.com, biur podróży oraz osoby podróżujące na własną rękę.
Potrzeby turystów zmieniają się, a rozwiązania powinny ewoluować wraz z nimi. Platforma pozwala im w pełni doświadczać odwiedzanych miejsc, a oferującym wycieczki i aktywności – zwiększać sprzedaż i docierać do szerokiego grona odbiorców bez inwestycji w kosztowne kampanie reklamowe.
Wprowadzając na rynek platformę w 2019 roku, twórcy skupili się na intuicyjności procesu rezerwacyjnego i interfejsu, skalowalności architektury oraz różnorodności usług, aby zapewnić komfort użytkowania obu stronom. Twórcy stale ulepszają platformę, posiłkując się feedbackiem użytkowników.
O SeePlaces
SeePlaces to platforma, na której klienci mogą rezerwować wycieczki i aktywności oferowane w danej lokalizacji bezpośrednio u ich dostawców. Stworzona została specjalna przestrzeń do sprzedaży i wymiany informacji, w której biura podróży, przewodnicy i dostawcy usług turystycznych mogą spotkać się z podróżującymi.
Twórcy platformy specjalizują się w kurortach wakacyjnych, dlatego też platforma pomaga dostawcom usług turystycznych dotrzeć do precyzyjnie targetowanej grupy odbiorców.
Współpracują z operatorami wycieczek, platformami rezerwacyjnymi, agencjami, lotniskami, liniami lotniczymi oraz blogerami i influencerami. Do sieci afiliantów należą powszechnie rozpoznawalne marki (Itaka, Wakacje.pl, LOT Polish Airlines, Gdańsk Airport, MerlinX, eSky, Cedok, Ecco Holiday, Wakacyjni Piraci), jak i mniejsze, niezależne agencje.
Klienci ufają platformom rezerwacyjnym i chętnie z nich korzystają, zamiast polegać na własnym wyszukiwaniu, co potwierdza rynkowa hegemonia portali rezerwacyjnych w sektorze noclegów. Podobna rewolucja zachodzi obecnie w sektorze wycieczek.
Czego oczekuje klient, i w jaki sposób platforma spełnia te oczekiwania?
1. Fokus na doświadczenia
W ostatnich latach, w siłę rośnie tzw. turystyka doświadczeń. W dobie powszechności podróży, uczestnicy wyjazdów szukają niepowtarzalnych doznań, którymi mogą podzielić się ze światem. Również miłośnicy kurortowych wakacji chcą przeżywać na miejscu przygody i odkrywać na miejscu prawdziwe “perełki”. Zmieniają się oczekiwania turystów wobec wycieczek – ich formy, prezentacji oraz sposobu ich sprzedaży. Platforma na nie reaguje i pozwala podróżującym doświadczać danej destynacji, zanim jeszcze dotrą na miejsce.
2. Łatwy dostęp do wycieczek i rezerwacja online
Wymuszona przez pandemię digitalizacja szybko stała się standardem. Klienci przyzwyczaili się, że mogą łatwo rezerwować i załatwiać sprawy związane z wyjazdami turystycznymi online i teraz oczekują takiej możliwości od dostawców wycieczek i aktywności. Im krótszy i bardziej intuicyjny jest proces zakupowy, tym większa szansa, że klient go sfinalizuje. Jednocześnie, podróżujemy częściej, ale wybieramy krótsze wyjazdy, a dzięki bezproblemowej rezerwacji online możemy w pełni wykorzystać ograniczony czas na miejscu.
3. Niezależność
Pandemia umocniła tendencje od dawna widoczne w branży turystycznej. Podróżującym coraz bardziej zależy na niezależności i dostępie do intuicyjnych rozwiązań webowych i mobilnych oraz wielokanałowej obsłudze. Jest to szczególnie widoczne wśród reprezentantów generacji Z. Młodsi turyści są świadomi tego, co chcą zobaczyć i zrobić i chcą mieć autonomię w kwestii organizacji własnego czasu, co umożliwia im platforma.
Korzyści dla klientów
Z poziomu platformy klienci mogą: rezerwować wycieczki z wyprzedzeniem w kilku prostych krokach, otrzymując niezwłocznie potwierdzenie rezerwacji, pozyskać szczegółowe informacje na temat wycieczek, zarządzać swoimi rezerwacjami z poziomu intuicyjnej platformy i zyskują w ten sposób maksymalną niezależność, mogąc w każdej chwili zmienić lub odwołać rezerwację.
Platforma zapewnia klientom kompletny przegląd dostępnych na miejscu produktów opatrzonych wszystkimi niezbędnymi informacjami w języku użytkownika. Dzięki temu mogą zaplanować całą wycieczkę jeszcze przed przyjazdem na miejsce, oszczędzając czas, który można wykorzystać na zwiedzanie. Wkrótce na SeePlaces pojawią się opinie, dzięki którym klienci będą mogli uzyskać dodatkowe informacji o wycieczkach, pochodzące od klientów, którzy już z wycieczki korzystali.
Intuicyjny interfejs ułatwia rezerwację, a szeroki przekrój filtrów i kategorii pozwala klientom szybko dotrzeć do atrakcji zgodnych z ich preferencjami i zainteresowaniami. Dzięki rezerwacjom z wyprzedzeniem klienci mają pewność pojechania na wymarzoną wycieczkę, szczególnie jeżeli kierunek jest popularny wśród turystów. Dodatkowo — rezerwując wcześniej, klienci mogą liczyć na atrakcyjne zniżki.
Korzyści dla oferujących wycieczki i aktywności
Dostawcy usług turystycznych mogą w atrakcyjny i przystępny sposób zaprezentować swoje produkty na platformie, dostarczając potencjalnym klientom wszystkie niezbędne informacje przed wyjazdem. Utrzymują dzięki niej przewagę nad konkurencją, zyskując łatwy dostęp do potencjalnych klientów (kilkanaście milionów podróżujących miesięcznie).
Aktualizacja cen i dostępności odbywa się automatycznie, co pozwala dostawcom wycieczek oszczędzić sporo czasu i uniknąć błędów w szacunkach, mogących skutkować overbookingiem.
Przy zakupie atrakcji przez platformę, obie strony są chronione jasnymi warunkami rezerwacji, określonymi przez dostawcę. Korzystając z niej, usługodawcy mogą sfinalizować całą transakcję, z wyprzedzeniem, co ułatwia im planowanie i optymalizację swojej działalności.
Korzyści dla afiliantów
W ramach programów, afilianci mogą pomnażać swój dochód, korzystając z szerokiego przekroju metod integracji (linki afiliacyjne, widgety, white label, API).
Afiliant może: poprawić customer experience – Twoi odbiorcy mogą łatwiej pozyskiwać informacje i rezerwować szybciej, monetyzować swoje zasięgi – uzyskać dodatkowy dochód ze sprzedaży dodatkowych usług do swoich klientów, maksymalizować zwrot z kosztu pozyskania klientów – linki afiliacyjne generują pasywny dochód bez żadnych wydatków.
Każdy może dołączyć do sieci afliantów i dostawców – wystarczy spełnić kilka prostych wymogów formalnych. Twórcy zachęcają do odwiedzenia platformy, aby zobaczyć, jak funkcjonuje lub bezpośredniego kontaktu celem uzyskania bardziej szczegółowych informacji.
POWIĄZANE WPISY
8 lutego 2023
PIT: branży turystycznej zależy, aby proces ofertowania był przejrzysty
Polska Izba Turystyki wydała oświadczenie odnoszące się do zarzutów, jakie w ostatnich…
0 Komentarzy9 Minuty
8 lutego 2023
TT-Line dodaje szwedzki port Karlshamn do swojej siatki połączeń promowych
TT-Line dodaje do oferty połączeń promowych dodatkowy port w Szwecji. Od kwietnia 2023 r.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 lutego 2023
Ósmy cykl szkoleń dla biur podróży Merigo Meeting Tour już 17 lutego w Warszawie
System rezerwacyjny Merigo/Go Global Travel zaprasza na bezpłatne szkolenie podczas…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lutego 2023
eSky.pl: liczba styczniowych rezerwacji wzrosła o 81 proc. w porównaniu do 2022
Polacy masowo rozpoczęli planowanie tegorocznych podróży – zainteresowanie wyrażone…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
Exim Tours: wzrost sprzedaży w styczniu o 122 proc. rdr
Biuro Podróży Exim Tours niedawno podsumowało rok 2022, a teraz zebrało wyniki za…
0 Komentarzy1 Minuty
6 lutego 2023
A&o Hostels: już za dwa lata będziemy pierwszą w Europie bezemisyjną siecią hosteli
W 2025 roku a&o chce być pierwszą siecią hosteli o zerowej emisji CO2 w Europie – dzięki…
0 Komentarzy2 Minuty
6 lutego 2023
Biura podróży – w ostatnim tygodniu najbardziej podrożał Cypr, Zakintos i półwysep Chalcydycki
W minionym tygodniu, ceny wycieczek z wylotami pomiędzy 31 lipca i 6 sierpnia wzrosły…
0 Komentarzy8 Minuty
6 lutego 2023
IMTM 2023: spodziewamy się około 20 tys. odwiedzających
W dniach 14-15 lutego 2023 roku odbędą się w Tel Awiwie po raz 29. Międzynarodowe Targi…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lutego 2023
Sieć Fostertravel.pl: styczeń lepszy od zeszłorocznego o 279 proc.
Fostertravel.pl nie zwalnia tempa i otworzył kolejne dwa salony w Żukowie i Izabelinie. W…
0 Komentarzy1 Minuta