Ściślejsza współpraca eSky i British Airways

eSky i BA zacieśniają współpracę
Logotyp eSky

Internetowe biuro podróży eSky.pl, uruchomiło protokół NDC linii lotniczych British Airways i Iberia, który umożliwia bezpośredni dostęp do pełnej oferty linii. Jest to gwarancją możliwości sprzedaży wszystkich dostępnych taryf lotniczych, a także usług dodatkowych, oferowanych przez przewoźników.

Kolejny etap współpracy pomiędzy firmami jest częścią strategii eSky.pl, która ma na celu rozwój oferty produktowej w oparciu o dostępne usługi oferowane przez linie lotnicze. Wdrożenie protokołu NDC British Airways oraz Iberia udostępnia klientom eSky.pl wgląd do różnorodnej oferty taryf lotniczych, oraz usług dodatkowych w ofercie linii.

Większa elastyczność w zmianie rezerwacji, różnorodne opcje bagaży rejestrowanych, dostęp do innych usług linii lotniczej w atrakcyjnych cenach – to tylko kilka rozwiązań dla klientów, które wiążą się z wprowadzeniem NDC w eSky.pl. Bezpośrednie połączenie z NDC British Airways oraz Iberii zwiększa atrakcyjność oferty eSky.pl dla klientów pod kątem jej szerokości i cen.

Paweł Szczepański, Business Product Development Director z eSky.pl, powiedział: „Jako internetowe biuro podróży stawiamy na innowacyjność oraz najlepsze rozwiązania dla naszych klientów. W dobie globalizacji musimy dostosowywać się do realiów rynkowych i oferować klientom coś więcej niż zakup biletu lotniczego. Usługi dodatkowe, które pojawiły się w serwisie eSky.pl dla lotów liniami British Airways oraz Iberia, pozwalają elastycznie zarządzać rezerwacjami.”

Rozwiązanie NDC jest dostępne wyłącznie dla partnerów kluczowych, którzy spełniają warunki British Airways oraz Iberii, tym samym Grupa eSky dołącza do grona liderów nie tylko w Europie kontynentalnej, ale także na świecie.