Saudi Tourism Authority mocno stawia na rozwój turystyki i szkoli przedsiębiorców z całego świata
Arabia Saudyjska od kilku lat podejmuje działania, które są ukierunkowane na silny rozwój turystyki. Jedną z ich aktywności promocyjnych są zorganizowane przez Saudi Tourism Authority wirtualne warsztaty „Journeys Through Saudi”.
„Podróże przez Arabię Saudyjską” są serią starannie zaprojektowanych wirtualnych wydarzeń dla branży turystycznej. Szczególnie dla tych, którzy chcą poznać, zrozumieć i zainspirować się arabskim produktem turystycznym. Oprócz prezentacji zaplanowane zostały też specjalistyczne indywidualne spotkania.
Spotkania on-line odbyły się już w Indiach, Europie Zachodniej i Bliskim Wschodzie. W ostatnim czasie warsztaty przeprowadzone zostały dla branży turystycznej z Europy Centralnej i Środkowej. W pierwszym dniu można było zapoznać się z prezentacjami dotyczącymi turystycznego potencjału Arabii Saudyjskiej. Przede wszystkim zaznaczono, że jest to właściwie kierunek dla każdego turysty. Odnajdzie się tam każdy kto lubi aktywny wypoczynek oraz amatorzy historii i sztuki. Podane zostały także praktyczne informacje o kraju od pogody, aż po zasady ubioru. Po zakończeniu prezentacji odbyły się spotkania z saudyjskimi hotelarzami.
W drugim dniu zespół Saudi Tourism Authority opowiedział o podróżach po Arabii. Zaprezentowany został również projekt Vision 2030. Celem tego projektu jest przede wszystkim wzmocnienie sektora prywatnego, aby stworzyć tętniące życiem społeczeństwo i zbudować dobrze prosperującą gospodarkę poprzez dywersyfikację oraz inwestowanie w sposoby przygotowania Arabii Saudyjskiej do globalnego handlu. Turystyka ma być kluczem do realizacji wielu z tych wizji. Uczestnicy mieli możliwość zapoznania się z tą jeszcze mało popularną pod kątem turystycznym destynacją, ich kulturą i gościnnością. Przedstawiono oferty i wyjaśniono w jaki sposób STA może pomóc touroperatorom w tworzeniu kompleksowych ofert podróży do Arabii Saudyjskiej. Następnie kontynuowane były indywidualne spotkania branżowe.
Roadshows odbywają się na 12 kluczowych rynkach źródłowych na całym świecie i pozwalają na zapoznanie się z możliwościami, jakie ma do zaoferowania dana destynacja. Ich zadaniem jest stworzenie popytu na Arabię Saudyjską i jej produkty, a w efekcie ma przyczynić się do zwiększenia liczby odwiedzin w całym kraju.
Arabia Saudyjska rozpoczyna długą drogę do zbudowania swojej pozycji jako wiodącej destynacji turystycznej na świecie. Sposób zaangażowania międzynarodowej branży turystycznej może okazać się pomocnym i kluczowym czynnikiem, który zwiększy świadomość na temat samej destynacji jak i długoterminowego planu oraz strategii STA.
POWIĄZANE WPISY
13 lutego 2025
Malta: prawie 3,6 mln gości w 2024 roku
Wydawało się, że wyniki za rok 2023 w maltańskiej turystyce nie zostaną długo pobite.…
0 Komentarzy6 Minuty
4 lutego 2025
Kiwi.com: Rzym i Mediolan królują w walentynkowych rezerwacjach
Paryż, choć przez wielu uznawany za symbol miłości, nie znalazł się nawet w pierwszej…
0 Komentarzy1 Minuty
4 lutego 2025
Rekordowy rok dla Turcji: 62,2 mln turystów i 61,1 mld dolarów przychodu
W 2024 roku Türkiye (Turcja) odnotowała rekordowy wzrost liczby odwiedzających, goszcząc…
0 Komentarzy1 Minuty
29 stycznia 2025
Polacy coraz chętniej wybierają coolcation
Rosnące temperatury i nasilająca się fala upałów sprawia, że coraz więcej Polaków…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Egzotyczne wakacje: Malediwy czy Dominikana?
Malediwy i Dominikana to tropikalne kierunki urlopowe, które mają ze sobą wiele…
0 Komentarzy5 Minuty
15 stycznia 2025
„C the Unseen” – Chemnitz Europejską Stolicą Kultury 2025
Na pytanie, jak nazywa się miasto na C leżące na wschodzie Niemiec, odpowiedź powinna być…
0 Komentarzy4 Minuty
2 stycznia 2025
Ras Al Khaimah po raz szósty z rekordowym noworocznym widowiskiem
Ras Al Khaimah szósty rok z rzędu Nowy Rok świętuje rekordem. Emirat przywitał 2025 rok…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
19 grudnia 2024
Wieczór z Krzysztofem Wielickim w Abu Dhabi w ramach promocji Polski na rynkach arabskich
25 listopada br. w Abu Dhabi zaprezentowano film dokumentalny o życiu i dorobku wybitnego…
0 Komentarzy2 Minuty