Saudi Tourism Authority mocno stawia na rozwój turystyki i szkoli przedsiębiorców z całego świata
Arabia Saudyjska od kilku lat podejmuje działania, które są ukierunkowane na silny rozwój turystyki. Jedną z ich aktywności promocyjnych są zorganizowane przez Saudi Tourism Authority wirtualne warsztaty „Journeys Through Saudi”.
„Podróże przez Arabię Saudyjską” są serią starannie zaprojektowanych wirtualnych wydarzeń dla branży turystycznej. Szczególnie dla tych, którzy chcą poznać, zrozumieć i zainspirować się arabskim produktem turystycznym. Oprócz prezentacji zaplanowane zostały też specjalistyczne indywidualne spotkania.
Spotkania on-line odbyły się już w Indiach, Europie Zachodniej i Bliskim Wschodzie. W ostatnim czasie warsztaty przeprowadzone zostały dla branży turystycznej z Europy Centralnej i Środkowej. W pierwszym dniu można było zapoznać się z prezentacjami dotyczącymi turystycznego potencjału Arabii Saudyjskiej. Przede wszystkim zaznaczono, że jest to właściwie kierunek dla każdego turysty. Odnajdzie się tam każdy kto lubi aktywny wypoczynek oraz amatorzy historii i sztuki. Podane zostały także praktyczne informacje o kraju od pogody, aż po zasady ubioru. Po zakończeniu prezentacji odbyły się spotkania z saudyjskimi hotelarzami.
W drugim dniu zespół Saudi Tourism Authority opowiedział o podróżach po Arabii. Zaprezentowany został również projekt Vision 2030. Celem tego projektu jest przede wszystkim wzmocnienie sektora prywatnego, aby stworzyć tętniące życiem społeczeństwo i zbudować dobrze prosperującą gospodarkę poprzez dywersyfikację oraz inwestowanie w sposoby przygotowania Arabii Saudyjskiej do globalnego handlu. Turystyka ma być kluczem do realizacji wielu z tych wizji. Uczestnicy mieli możliwość zapoznania się z tą jeszcze mało popularną pod kątem turystycznym destynacją, ich kulturą i gościnnością. Przedstawiono oferty i wyjaśniono w jaki sposób STA może pomóc touroperatorom w tworzeniu kompleksowych ofert podróży do Arabii Saudyjskiej. Następnie kontynuowane były indywidualne spotkania branżowe.
Roadshows odbywają się na 12 kluczowych rynkach źródłowych na całym świecie i pozwalają na zapoznanie się z możliwościami, jakie ma do zaoferowania dana destynacja. Ich zadaniem jest stworzenie popytu na Arabię Saudyjską i jej produkty, a w efekcie ma przyczynić się do zwiększenia liczby odwiedzin w całym kraju.
Arabia Saudyjska rozpoczyna długą drogę do zbudowania swojej pozycji jako wiodącej destynacji turystycznej na świecie. Sposób zaangażowania międzynarodowej branży turystycznej może okazać się pomocnym i kluczowym czynnikiem, który zwiększy świadomość na temat samej destynacji jak i długoterminowego planu oraz strategii STA.
POWIĄZANE WPISY
16 kwietnia 2024
Michelin wprowadza Litwę do swojego przewodnika
Michelin ogłasza dodanie Litwy do swojego przewodnika, uzupełniając w nim tym samym…
0 Komentarzy3 Minuty
13 kwietnia 2024
Prawdziwie włoskie wakacje w regionie Emilia-Romania
Polacy z roku na rok coraz bardziej doceniają Emilię-Romanię jako kierunek wypoczynku.…
0 Komentarzy4 Minuty
10 kwietnia 2024
Mistrzostwa Europy 2024 w Niemczech – nowe możliwości dla turystyki przyjazdowej
Od 14 czerwca Niemcy skupią się przede wszystkim na Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej…
0 Komentarzy4 Minuty
8 kwietnia 2024
Wenecja wprowadza opłaty za wstęp do miasta
Od 25 kwietnia 2024 roku Wenecja wprowadza pilotażowo opłaty za wstęp do najstarszej…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2024
Grecja ogłasza program Rodos Week dla osób poszkodowanych przez pożary na Rodos
Ministerstwo Turystyki Grecji uruchomiło program „Rodos Week”, który zapewnia darmowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 kwietnia 2024
Litwa: liczba turystów z Polski stale rośnie
O działaniach marketingowych Litwy, planach dotyczących rozwoju sektora turystycznego,…
0 Komentarzy7 Minuty
2 kwietnia 2024
Chorwacja: żeglarskie królestwo Adriatyku
Adriatyk, jedno z najspokojniejszych i najbardziej przejrzystych mórz w basenie Morza…
0 Komentarzy7 Minuty
27 marca 2024
Rekordowa liczba gości w Lipsku. 3,8 mln noclegów w 2023 roku
Według danych Saksońskiego Urzędu Statystycznego, Lipsk odnotował 1 979 968 przyjazdów i…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Drezno i Kraina Łaby: 5,5 mln noclegów i 2,5 mln przyjazdów w 2023 roku
W roku 2023 Drezno i Kraina Łaby odnotowały rekordowe wyniki – 5,5 mln noclegów i…
0 Komentarzy2 Minuty