Saudi Tourism Authority mocno stawia na rozwój turystyki i szkoli przedsiębiorców z całego świata
Arabia Saudyjska od kilku lat podejmuje działania, które są ukierunkowane na silny rozwój turystyki. Jedną z ich aktywności promocyjnych są zorganizowane przez Saudi Tourism Authority wirtualne warsztaty „Journeys Through Saudi”.
„Podróże przez Arabię Saudyjską” są serią starannie zaprojektowanych wirtualnych wydarzeń dla branży turystycznej. Szczególnie dla tych, którzy chcą poznać, zrozumieć i zainspirować się arabskim produktem turystycznym. Oprócz prezentacji zaplanowane zostały też specjalistyczne indywidualne spotkania.
Spotkania on-line odbyły się już w Indiach, Europie Zachodniej i Bliskim Wschodzie. W ostatnim czasie warsztaty przeprowadzone zostały dla branży turystycznej z Europy Centralnej i Środkowej. W pierwszym dniu można było zapoznać się z prezentacjami dotyczącymi turystycznego potencjału Arabii Saudyjskiej. Przede wszystkim zaznaczono, że jest to właściwie kierunek dla każdego turysty. Odnajdzie się tam każdy kto lubi aktywny wypoczynek oraz amatorzy historii i sztuki. Podane zostały także praktyczne informacje o kraju od pogody, aż po zasady ubioru. Po zakończeniu prezentacji odbyły się spotkania z saudyjskimi hotelarzami.
W drugim dniu zespół Saudi Tourism Authority opowiedział o podróżach po Arabii. Zaprezentowany został również projekt Vision 2030. Celem tego projektu jest przede wszystkim wzmocnienie sektora prywatnego, aby stworzyć tętniące życiem społeczeństwo i zbudować dobrze prosperującą gospodarkę poprzez dywersyfikację oraz inwestowanie w sposoby przygotowania Arabii Saudyjskiej do globalnego handlu. Turystyka ma być kluczem do realizacji wielu z tych wizji. Uczestnicy mieli możliwość zapoznania się z tą jeszcze mało popularną pod kątem turystycznym destynacją, ich kulturą i gościnnością. Przedstawiono oferty i wyjaśniono w jaki sposób STA może pomóc touroperatorom w tworzeniu kompleksowych ofert podróży do Arabii Saudyjskiej. Następnie kontynuowane były indywidualne spotkania branżowe.
Roadshows odbywają się na 12 kluczowych rynkach źródłowych na całym świecie i pozwalają na zapoznanie się z możliwościami, jakie ma do zaoferowania dana destynacja. Ich zadaniem jest stworzenie popytu na Arabię Saudyjską i jej produkty, a w efekcie ma przyczynić się do zwiększenia liczby odwiedzin w całym kraju.
Arabia Saudyjska rozpoczyna długą drogę do zbudowania swojej pozycji jako wiodącej destynacji turystycznej na świecie. Sposób zaangażowania międzynarodowej branży turystycznej może okazać się pomocnym i kluczowym czynnikiem, który zwiększy świadomość na temat samej destynacji jak i długoterminowego planu oraz strategii STA.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










