Saloniki lotniskowe KLM w Amsterdamie ponownie otwarte

Po przerwie spowodowanej epidemią Covid-19, linie KLM ponownie udostępniają podróżnym swoje oba saloniki na amsterdamskim lotnisku Schiphol. Salon dla pasażerów odbywających loty w Europie w strefie Schengen – KLM Schengen Crown Lounge – wznowił działalność od 1 lipca.
Salon KLM non-Schengen Crown Lounge, przeznaczony dla pasażerów lotów międzykontynentalnych i poza strefę Schengen, działał nieprzerwanie w czasie pandemii, oferując podstawowe usługi. Od lipca goście tego salonu mogą korzystać z prawie pełnej oferty usług. Działalność obu saloników została dostosowana w związku z ochroną przed Covid-19, zgodnie z wytycznymi holenderskich organów ds. ochrony zdrowia.
Europejski salon KLM w strefie Schengen – tymczasowe zmiany w działalności w związku z Covid-19
• Godziny otwarcia: codziennie od 06:00 do 12:00 (w późniejszych godzinach goście są kierowani do salonu non-Schengen);
• Salon jest częściej i bardziej intensywnie sprzątany, został wyposażony w dodatkowe dozowniki do dezynfekcji rąk;
• Wyznaczono specjalne trasy dla pieszych i oznaczenia pozwalające zachować odległość, zastosowano przegrody ochronne;
• Dostępny jest duży wybór świeżych produktów w indywidualnych opakowaniach. Bufet pozostanie tymczasowo zamknięty. Przy wyborze produktów spożywczych i napojów goście są proszeni o korzystanie z tac;
• Prysznice są ponownie dostępne;
• Zgodnie z obowiązującym prawem, strefa dla palących została ostatecznie zamknięta od 1 kwietnia b.r.
Salon KLM poza strefą Schengen – KLM Crown Lounge (non-Schengen)
Pasażerowie podróżujący KLM lub liniami partnerskimi KLM na trasach międzykontynentalnych mogą korzystać ze wszystkich udogodnień dostępnych w salonie KLM non-Schengen Crown Lounge. Na razie tylko restauracja „Blue” pozostaje nieczynna. Ten nowy salon KLM, po kapitalnym remoncie, działa zaledwie od zeszłego roku. Ekskluzywna poczekalnia oferuje odwiedzającym niezapomniane wrażenia łącząc w sobie nową koncepcję gastronomii z zastosowaniem innowacyjnych technologii i serwisu na najwyższym poziomie.
Tymczasowe zmiany w działalności salonu w związku z Covid-19
• Salon jest częściej i bardziej intensywnie sprzątany, został wyposażony w dodatkowe dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk;
• Wyznaczono specjalne trasy dla pieszych i oznaczenia pozwalające zachować odległość, zainstalowano przegrody ochronne;
• Produkty spożywcze i napoje są dostępne od 1 czerwca b.r.;
• Strefa City i Bar Heineken’a zostały ponownie otwarte od 1 czerwca b.r.;
• Dostępny jest duży wybór świeżych produktów w indywidualnych opakowaniach. Bufet pozostanie tymczasowo zamknięty. Przy wyborze produktów spożywczych i napojów goście są proszeni o korzystanie z tac;
• Wybór dań i napojów odbywa się na dole salonu, a konsumpcja jest możliwa na obu poziomach lokalu;
• Ponownie otwarto taras należący do salonu;
• W części wellness została wprowadzona funkcja gospodarza, który czuwa nad gośćmi, zwłaszcza w kontekście bezpieczeństwa sanitarnego;
• Kabiny sypialne i kabiny prysznicowe są ponownie otwarte do użytku;
• Przy stanowiskach recepcyjnych jest znowu dostępna usługa „obsługa od ręki”;
• Zgodnie z obowiązującym prawem, strefa dla palących została ostatecznie zamknięta od 1 kwietnia b.r.
POWIĄZANE WPISY
12 listopada 2025
Ryanair: 19,2 mln pasażerów w październiku 2025
Ryanair przewiózł w październiku 2025 roku 19,2 mln pasażerów, o 5 proc. więcej niż w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2025
Katowice Airport z rekordowym październikiem 2025 roku
Katowice Airport zakończyło październik 2025 roku z rekordowym wynikiem ponad 642 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2025
Ryanair proponuje słoneczne kierunki na długi listopadowy weekend
Ryanair przygotował ofertę dla podróżnych planujących długi listopadowy weekend. Linia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 listopada 2025
Salzburgerland czeka na polskich narciarzy
W trakcie konferencji prasowej w Warszawie austriacki Salzburgerland przedstawił zimową…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2025
Ryanair przechodzi na cyfrowe karty pokładowe od 12 listopada
Ryanair poinformował, że od 12 listopada, wprowadza obowiązkowe cyfrowe karty pokładowe.…
0 Komentarzy1 Minuty
6 listopada 2025
Fru wprowadza inteligentną wyszukiwarkę lotów opartą na AI
Platforma rezerwacyjna Fru udostępniła nową wyszukiwarkę połączeń lotniczych, opartą na…
0 Komentarzy2 Minuty
6 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły połączenie z Warszawy do Marrakeszu
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły bezpośrednie połączenie z Warszawy do Marrakeszu.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
Jubileuszowa, 40. edycja Meet the Bidder zgromadziła branżę MICE w Warszawie
29 października w hotelu Sheraton Grand Warsaw odbyła się jubileuszowa, 40. edycja…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
Amerykanie odkrywają Europę Środkowo-Wschodnią. Warszawa liderem projektu
Cztery europejskie stolice – Warszawa, Wilno, Ryga i Tallin – po raz kolejny połączyły…
0 Komentarzy2 Minuty










