Saksonia umacnia pozycję na polskim rynku turystycznym
Saksonia – niemiecki kraj związkowy, od lat cieszy się dużym zainteresowaniem polskich turystów. W 2022 roku kraj odnotował wysokie wyniki turystyki przyjazdowej z Polski, porównywalne i nieco wyższe niż w uważanym za najlepszy dla turystyki 2019.
W 2022 Saksonia gościła 77 034 polskich turystów (dla porównania w 2019 roku było ich 85 188), którzy wykupili 208 782 miejsc noclegowych (207 340 w 2019 roku). Wyniki z polskiego rynku i fakt, że od kilku lat, jest on największym źródłowym rynkiem zagranicznym dla turystyki przyjazdowej, sprawiają, że Saksonia bardzo aktywnie promuje się w Polsce.
Saksońska Organizacja Promocji Turystyki uczestniczy w wielu wydarzeniach promocyjnych skierowanych zarówno do indywidualnych odbiorców, jak i biur podróży. Atrakcje Saksonii promowane są także w internecie na stronie www.saksonia.pl oraz w mediach społecznościowych. Z biurami podróży i partnerami w Polsce od siedmiu lat współpracuje przedstawicielka Saksońskiej Organizacji Promocji Turystyki – Barbara Klary.
Saksonia na Międzynarodowych Targach Turystyki i czasu wolnego
Już w marcu Saksonia zaprasza na swoje stoisko na Międzynarodowych Targach Turystyki i czasu wolnego, które odbędą się we Wrocławiu w dniach 3-5 marca. Goście targów będą mogli zapoznać się z bogatą ofertą turystyczną Saksonii, spotkać przedstawicieli biur promocji Drezna, Lipska, Goerlitz, Bautzen, saksońskich lotnisk oraz ciekawych turystycznych atrakcji takich jak koleje parowe.
Zachęcamy do odwiedzenia Saksonii w tym roku i poznania jej bogatej oferty turystycznej skierowanej do odbiorców w różnych wieku i o różnorodnych zainteresowaniach. Wśród tegorocznych nowości na mapie kulturalnej polecane są między innymi wydarzenia związane z obchodami 300-lecia sławnego skarbca – Zielonego Sklepienia w Dreźnie, wystawę poświęconą twórczości Gustava Klimta w Lipsku, czy Drezdeński Festiwal Muzyczny.
Saksonia i jej wyjątkowe atrakcje czekają na polskich turystów.
Materiał powstał we współpracy z Saksońską Organizacją Promocji Turystyki.
POWIĄZANE WPISY
16 kwietnia 2024
Rynek zrównoważonej turystyki osiągnie wartość 11,4 tryliona dolarów do 2032 roku
Segment zrównoważonej turystyki przeżywa dziś oszałamiający rozkwit. W roku 2022 był wart…
0 Komentarzy9 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
28 marca 2024
Jeden dzień z życia stewardesy PLL LOT
Jak wygląda codzienność stewardess i stewardów PLL LOT, czy stewardessa musi umieć pływać…
0 Komentarzy3 Minuty
27 marca 2024
Czy warto umieszczać widżety na stronie internetowej?
Współczesne strony internetowe to dynamiczne platformy, które angażują użytkownika,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Podróż z pupilem? Poznaj zasady przewozu zwierząt w samolotach PLL LOT
Czworonożni przyjaciele również zasługują na wyjątkową podróż. Linie Lotnicze LOT…
0 Komentarzy5 Minuty
12 marca 2024
Jakie gadżety reklamowe przydadzą się na targach turystycznych?
Targi czy konferencje stanowią doskonałą okazję do zaprezentowania firmy, zwiększenia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 marca 2024
Zanzibar – słońce, przyroda i historia w jednym
Wyobraź sobie miejsce, gdzie białe plaże spotykają się z turkusowymi wodami Oceanu…
0 Komentarzy8 Minuty
23 lutego 2024
Odkrywanie świata Anny Dymnej – Między kinem a wielkim sercem
Kiedy słyszysz „Anna Dymna”, co Ci przychodzi do głowy? Mi od razu sceny z filmów, które…
0 Komentarzy2 Minuty