Saksonia – Krajem Partnerskim ITB Berlin 2022

W 2022 roku Saksonia będzie krajem partnerskim ITB Berlin. Ta decyzja jest zwieńczeniem prawie dwuletniej współpracy z ITB Berlin podczas której Saksonia była Oficjalnym Kierunkiem Podróży Kulturowych berlińskich targów.
Barbara Klepsch, Minister Kultury i Turystyki Saksonii, powiedziała: „Przyszłoroczne oficjalne partnerstwo na ITB umożliwi Saksonii doskonałą okazję promowania się na rynkach turystycznych całego świata jako wyjątkowy kierunek turystyki kulturowej i miejskiej oferujący jednocześnie unikalne doznania natury. To doskonały moment na podjęcie decyzji o partnerstwie na ITB, szczególnie w okresie ponownego otwarcia się na turystykę. Saksonia zaprezentuje spragnionym podróży turystom wszystko na co tak długo czekają: sztukę, kulturę, tętniące życiem miasta i wyjątkową przyrodę.”
Opublikowanie nowego znaku graficznego, logo Saksońskiego partnerstwa na ITB, zaprojektowanego przez Saksońska Organizacje Promocji Turystyki /TMGS/, aby promować to wydarzenie w mediach i na internecie zainicjowało przygotowania do ITB.
Veronika Hiebl, dyrektor zarządzająca TMGS, podkreśliła: „Naszym priorytetem było przedstawienie graficzne wyjątkowych turystycznych I kulturowych atrakcji Saksonii w sposób nowoczesny, odważny, pełen godności a przede wszystkim chwytliwy”
Dostępne są cztery oficjalne wersje logotypu, które w sposób wyważony prezentują Saksońskie atrakcje kulturowe I przyrodnicze.
David Ruetz, Szef ITB Berlin, skomentował: „W poprzednich latach kraje partnerskie Targów ITB spotykały się z wyjątkowo pozytywną reakcja światowych mediów I specjalistów branży turystycznej. Saksonia ma wszelkie możliwości aby podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej podczas zbliżających się Targów ITB. Saksońska tradycyjna gościnność będzie widoczna I reprezentowana w każdym detalu podczas turystycznego show a ITB będzie ja wspierać I promować na całym świecie.”
Wśród najważniejszych wydarzeń związanych z partnerstwem wymienić należy Galę Otwarcia Targów, która odbędzie się 8 marca z udziałem ważnych osobistości i gości z całego świata. Saksonia będzie odpowiedzialna zarówno za kulturalna jak i kulinarną oprawę uroczystości w przeddzień otwarcia Targów. Na stoisku Saksonii obecnych będzie około 30 partnerów – wystawców z regionu. Saksonia będzie się również intensywnie promowała w mediach konwencjonalnych oraz na Internecie.
Hiebl dodała: „Kraj partnerski Saksonia a także ITB Berlin z niecierpliwością oczekują na wznowienie stacjonarnej formuły targów w marcu 2022.”
W 2021 Saksonia planowała uczestnictwo udział w Targach ITB Berlin jako partner, ale z powodu odwołania imprezy w 2021 ta formuła uczestnictwa została przesunięta na 2022 rok. Na ITB Berlin 2021 Saksonia była, po raz pierwszy w ponad 50-letniej historii Targów, Oficjalnym Kierunkiem Kulturowym. Podczas całkowicie wirtualnego wydarzenia Organizacja Promocji Turystyki Saksonii /TMGS/ podjął wszelkie możliwe kroki aby promować Saksonię jako najciekawszy kierunek podróży kulturowych i przygotować się do otwarcia na turystykę po lockdownie.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










