Sabre partnerem strategicznym Louvre Hotels Group

Sabre Corporation, dostawca oprogramowania i technologii dla branży turystycznej, ogłosiło strategiczne, długoterminowe partnerstwo technologiczne z Louvre Hotels Group.
Dzięki nowej umowie Louvre Hotels Group będzie korzystać z rozwiązania SynXis Central Reservations i jego szerokiego zasięgu. Obejmuje ono łączność z niemal 900 tys. biur podróży i prawie 700 kanałami online na całym świecie, włączając w to setki internetowych biur podróży czy wyszukiwarek internetowych. Louvre Hotels Group będzie mogła kontynuować swoje ambitne plany rozszerzenia portfolio hoteli i globalnego zasięgu dystrybucji, korzystając jednocześnie z lepszej efektywności operacyjnej.
Pierre-Frédéric Roulot, dyrektor generalny Louvre Hotels Group, powiedział: „Partnerstwo z Sabre jest priorytetem dla podtrzymania naszych ambicji, szczególnie w globalnym kontekście. Stale rozwijamy sieć na całym świecie z naszymi markami: od jednogwiazdkowych do pięciogwiazdkowych. Dlatego też chcemy wdrażać innowacyjne strategie dystrybucji wraz z solidnymi rozwiązaniami technologicznymi, aby dostarczać najnowocześniejsze rozwiązania inwestorom i franczyzobiorcom, zapewniając jednocześnie naszym hotelom wydajność techniczną i operacyjną. Dla nas Sabre Hospitality Solutions oferuje najlepsze połączenie innowacji, platformy, bezpieczeństwa, skali i usług.
Dodatkowo, oprócz zwiększonej dystrybucji i zasięgu, Louvre Hotels Group będzie miało możliwość tworzenia zróżnicowanych możliwości dzięki bezproblemowej integracji niestandardowych aplikacji Louvre i innych systemów firm trzecich za pośrednictwem rozbudowanej biblioteki API.
Scott Wilson, prezes Sabre Hospitality Solutions, dodał: „W dzisiejszym ewoluującym przemyśle turystycznym i hotelarskim jest niezwykle ważne, aby hotelarze posiadali ujednoliconą, wysoce elastyczną platformę technologiczną, która pozwala im na osiąganie wyników handlowych, zapewnia doskonałość operacyjną, a wszystko to na niezawodnej platformie, która po prostu działa. Wiodące w branży rozwiązania Sabre poszerzą zasięg dystrybucji Louvre Hotels Group dzięki szybkości innowacji, wydajności i stabilności właściwej dla dominującej w branży platformy, zapewniając jednocześnie możliwość tworzenia wysoce zróżnicowanych doświadczeń zarówno dla swoich marek, jak i gości.”
Technologia Louvre Hotels Group, drugiej co do wielkości grupy hotelowej w Europie, musi być elastyczna i dostosowana do ciągle zmieniającego się krajobrazu technologicznego. W związku z rosnącym i zróżnicowanym portfolio hoteli, obejmującym 11 marek od 1 do 5 gwiazdek oraz koniecznością zapewnienia gościom ofert różnej wartości, Louvre Hotels Group musi osiągać bardzo dobre wyniki i wysoki poziom innowacyjności, aby kontynuować swoją transformację.
SynXis Central Reservation oferuje szeroki pakiet możliwości, które pozwalają hotelarzom na osiągnięcie silnego zaangażowania w relację z gośćmi. SynXis Booking Engine to pełen pakiet usług cyfrowych, które zwiększają zaangażowanie klientów i konwersję. Z kolei SynXis Intelligent Retailing umożliwia hotelarzom szybkie tworzenie nowych produktów i usług oraz ich efektywną sprzedaż detaliczną we wszystkich kanałach poprzez dostosowywanie ofert do gości za pomocą sztucznej inteligencji. Channel Connect dodatkowo upraszcza i automatyzuje dystrybucję, maksymalizując ekspozycję na rynkach lokalnych, regionalnych i globalnych, natomiast SynXis Voice Agent oferuje zaawansowane narzędzia do dostarczania spersonalizowanej obsługi poprzez rozpoznawanie gości, ułatwiając tworzenie dostosowanych pakietów i zapewniając dalsze możliwości zwiększenia przychodów z transakcji.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty











[…] Sabre partnerem strategicznym Louvre Hotels Group […]
[…] Sabre partnerem strategicznym Louvre Hotels Group […]