Rzeszów i Podkarpacie promują się w Gdańsku

fot. archiwum lotniska w Rzeszowie

31 sierpnia na lotnisku w Gdańsku zorganizowano specjalne wydarzenie promujące ofertę Rzeszowa. Dwa dni wcześniej podobne wydarzenie promocyjne miało miejsce w Szczecinie.

Bezpośrednie loty z regionalnych portów w Gdańsku i Szczecinie do podrzeszowskiej Jasionki to hit tegorocznych wakacji. Obsługiwane przez PLL LOT sezonowe połączenia cieszą się dużym zainteresowaniem zarówno pasażerów z Podkarpacia jak i turystów z północy Polski.

Konrad Fijołek, prezydent miasta Rzeszowa, powiedział: „Lotnisko Rzeszów-Jasionka to nasze okno na świat. Dlatego też jako prezydent Rzeszowa zadecydowałem o tym, by zacieśnić współpracę miasta z portem lotniczym i wspólnie organizować działania promocyjne, takie jak dziś w Gdańsku czy wcześniej w Splicie. Wierzę, że na tej współpracy skorzysta zarówno port lotniczy jak i miasto i jego mieszkańcy.”

Stoisko promocyjne Rzeszowa zlokalizowane w centralnym punkcie terminala pasażerskiego portu lotniczego im. Lecha Wałęsy wzbudziło żywe zainteresowanie podróżnych. Przedstawiciele Urzędu Miasta Rzeszowa aktywnie zachęcali do odwiedzania stolicy Podkarpacia przekazując materiały informacyjne i okolicznościowe gadżety.

Dużym wzięciem cieszył się film promocyjny zrealizowany w technologii 3D, który za pomocą specjalnych okularów przenosi widza do wirtualnej rzeczywistości. Wielu odwiedzających podkreślało, że możliwość szybkiej i komfortowej podróży lotniczej to główny czynnik decydujący o wyborze lokalizacji letniego wypoczynku.

Michał Tabisz, wiceprezes zarządu Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka, podkreślił: „Podobnie jak przed rokiem, mocno zabiegaliśmy o uruchomienie w sezonie wakacyjnym lotów do Gdańska i Szczecina. Cieszę się, że LOT dostrzega potencjał, jaki tkwi w krajowym ruchu lotniczym, zwłaszcza w trudnym czasie pandemii, gdy spora część turystów rezygnuje z wyjazdów za granicę. Bardzo doceniamy zaangażowanie władz Rzeszowa w promocję miasta we współpracy z lotniskami i przewoźnikami lotniczymi. Takie działania pozwalają nie zwiększyć dotarcie do odbiorców oferty turystycznej Rzeszowa i całego regionu.”