Ryanair – w sierpniu punktualny na 90 proc.

archiwum Ryanair'a

Linia lotnicza Ryanair, opublikowała sierpniowe statystyki, według których na 57 tys. lotów punktualność wyniosła 90 proc. Identyczny wynik linia osiągnęła w sierpniu ubiegłego roku.

W miesiącu na 1000 pasażerów odnotowano mniej niż jedną reklamację, taki sam wynik odnotowano jeśli chodzi o reklamacje dotyczące bagażu. Aż 99 proc. odpowiedzi na reklamacje zostało udzielonych w ciągu siedmiu dni.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział: „Ryanair przewiózł w lipcu 10,4 mln pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 57 000) w sierpniu wyniosła 90 proc. proc., co potwierdza wzrost poziomu obsługi klienta. Klienci Ryanaira mogą również zarezerwować bilety na naszej nowej, ulepszonej stronie internetowej, a także korzystać z aplikacji mobilnej z mobilną wersją kart pokładowych. Możliwość posiadania dwóch bagaży podręcznych, przydzielone miejsca w samolocie, nasze nowe taryfy Family Extra i Business Plus, a także możliwość korzystania z telefonu komórkowego podczas całego lotu potwierdzają, że Ryaniar dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”