Ryanair punktualny w maju na 89 proc.

archiwum Ryanair'a

Z ponad 60 tysięcy lotów samolotów w barwach Ryanair’a zealizowanych w maju, punktualnych było 89 proc.

To wynik nieco gorszy od osiągnietego w piątym miesiącu 2015 roku, kiedy 92 proc. Lotów było punktualnych.
W maju mniej odnotowano mniej niż jedną reklamację dotycząca bagażu na tysiąc pasażerów. 0,85 reklamacji na 1000). To z kolei wynik lepszy od zeszłorocznego – 1,23 reklamacji na 1000. Ponad 99 z tych reklamacji zostało załtwionych w ciagu siedmiu dni.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział: “Ryanair w maju przewiózł 10,6 miliona pasażerów wykonując ponad 60.000 lotów. Pomimo strajków francuskich kontrolerów ruchu lotniczego oraz niekorzystnych warunków pogodowych punktualność sięgnęła 89%. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”