Ryanair punktualny w listopadzie w 93 procentach

archiwum Ryanaira

W listopadzie punktualność Ryanaira wyniosła 93 proc. (z wył. opóźnień spowodowanych przez ATC) , o dwa punkty procentowe więcej niż w listopadzie 2018 roku.

Niedobory kadrowe wśród kontrolerów ruchu ATC spowodowały opóźnienia 3 499 lotów Ryanaira (6 proc.).

Ryanair opublikował także listopadowe wyniki ‘Rate My Flight’, w których 88 proc. z ponad 133 000 respondentów oceniło swój lot “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”, pasażerowie wysoko ocenili załogę pokładową (92 proc.), serwis na pokładzie (91 proc.), wybór posiłków i napojów (84 proc.) oraz proces wejścia na pokład (84 proc.).

Kenny Jacobs z Ryanaira powiedział: „Ryanair przewiózł w listopadzie ponad 11 milionów pasażerów, a nasza punktualność na 60 000 lotów wyniosła 93 proc. (z wyłączeniem ATC). Niedobory kadrowe wśród kontrolerów ruchu lotniczego ATC miały w listopadzie mniejszy wpływ na operacje lotnicze niż ostatnio, ale nadal spowodowaly opóźnienia, w szczególności w Niemczech, Hiszpanii i Portugalii. Pomimo tego nasza punktualność rok do roku wzrosła.”