Ryanair punktualny w listopadzie na 90 proc.

archiwum Ryanair'a

W listopadzie 90 proc. z ponad 50 tysięcy lotów taniego przewoźnika odbyło się punktualnie.

Gorszy o 2 punkty procentowe wynik od uzyskanego w listopadzie 2015 roku jest efektem dużo gorszych warunków pogodowych.

W listopadzie odnotowano 1,49 reklamacji na tysiąc pasażerów oraz 0,20 reklamacji dotyczących bagażu na 5 tysięcy pasażerów.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział: “Ryanair przewiózł w listopadzie 8,8 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 50 000) w listopadzie wyniosła 90 proc., co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwać kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.”