Ryanair punktualny w kwietniu na 90 proc
W kwietniu 90 proc. z 57 tysięcy rejsów Ryanair’a odbyło się punktualnie.
W czwartym miesiacu roku Ryanair odnotował mniej niż 2 reklamacje na tysiąc pasażerów a na ponad 99 proc reklamacji, odpowiedzi udzielono w ciagu siedmiu dni.
Robin Kiely z Ryanaira powiedział: “Statystyki te potwierdzają stale rosnący poziom obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”
POWIĄZANE WPISY
20 marca 2023
Samoloty linii Emirates w nowych barwach
Charakterystyczne malowanie międzynarodowej linii lotniczej Emirates zostało odświeżone.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2023
Lotnisko we Wrocławiu: w lutym obsłużyliśmy ponad 195 tys. pasażerów
Ponad 1800 operacji lotniczych i ponad 195 tys. podróżnych obsłużyło w lutym wrocławskie…
0 Komentarzy3 Minuty
13 marca 2023
Katowice Airport: w lutym wynik o 78 proc. lepszy niż w 2022
W lutym 2023 roku z pyrzowickiej siatki połączeń regularnych i czarterowych skorzystało…
0 Komentarzy2 Minuty
12 marca 2023
Zielona Góra-Babimost: ponad 3 tys. pasażerów w lutym. To dużo lepszy wynik niż przed pandemią
Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost wypracował w lutym 2023 bardzo dobre wyniki…
0 Komentarzy1 Minuty
10 marca 2023
LOT połączy Kraków ze Stambułem
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły połączenie na trasie Kraków – Stambuł – Kraków.…
0 Komentarzy2 Minuty
9 marca 2023
Wizz Air wspiera pilotki w nowym programie „She can fly”
Wizz Air ogłosił wczoraj (8 marca) uruchomienie programu She can fly dla kobiet, które…
0 Komentarzy2 Minuty
9 marca 2023
Międzynarodowy dzień kobiet w Emirates
Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, działania Emirates, zainspirowane tegorocznym…
0 Komentarzy1 Minuty
8 marca 2023
Emirates rekrutuje personel pokładowy w Polsce
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
6 marca 2023
LOT: przewieźliśmy 8 mln pasażerów i prognozujemy 100 mln zł zysku za 2022
Zarząd Polskich Linii Lotniczych LOT prognozuje, że w 2022 r. spółka wypracowała ponad…
0 Komentarzy3 Minuty