Ryanair: powraca panel klienta

Ryanair poinformował o powrocie panelu klienta „Future Flyer”, który odbędzie się w czwartek, 24 kwietnia w biurach Ryanair w Dublinie. Panel będzie dla klientów linii lotniczej z całej Europy okazją m.in. do wymiany spostrzeżeń.

Klienci zakwalifikowani do spotkania w ramach panelu, będą mogli dowiedzieć się o nowych ekscytujących projektach i wypowiedzieć się na temat tego, co Ryanair jako wiodąca europejska linia lotnicza może zrobić, aby ulepszyć podróże klientów. Ponadto uczestnicy panelu będą mieli okazję zaprezentować dyrektorowi generalnemu Ryanair, Eddiemu Wilsonowi, jak będzie wyglądać przyszłość lotnictwa, a za najlepszą prezentację będą mieli szansę wygrać kartę podarunkową Ryanair o wartości 100 euro.

Uczestnicy panelu zostaną zaproszeni do biura Ryanair w Dublinie, gdzie podzielą się swoimi pomysłami i sugestiami dotyczącymi poprawy obsługi klienta Ryanair w 2025 roku i kolejnych latach. Linia Ryanair jest zaangażowana w ciągłe udoskonalanie obsługi klienta, mając na uwadze wzrost liczby pasażerów do 300 mln do 2034 roku.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w panelu klienta, muszą przesłać swoją aplikację za pośrednictwem strony Ryanair.com do piątku, 28 lutego. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o wyniku zgłoszenia do środy, 12 marca. Ryanair zapewnia bezpłatny dwudniowy pobyt w hotelu dla wybranego kandydata i osoby towarzyszącej, loty w obie strony do Dublina oraz kolację w czwartek, 24 kwietnia.

„Z przyjemnością wracamy w tym roku do naszego panelu klienta „Future Flyer”, umożliwiając klientom bezpośredni udział w usprawnianiu usług linii Ryanair. Przewidując wzrost do 300 mln pasażerów do 2034 r., pozostajemy zaangażowani w stały dialog z naszymi klientami i udoskonalanie ich doświadczeń związanych z podróżami.

Panel ten dostarczy bezcennych informacji zwrotnych, które pomogą nam dopracować i wzmocnić naszą obsługę klienta w 2025 roku i w kolejnych latach. Dołącz do grona uczestników i nie przegap okazji, by mieć swój wpływ na rozwój Ryanair, wysyłając zgłoszenie na stronie Ryanair.com” – mówi Dara Brady, chief marketing officer w Ryanair.