Ryanair: powraca panel klienta

Ryanair poinformował o powrocie panelu klienta „Future Flyer”, który odbędzie się w czwartek, 24 kwietnia w biurach Ryanair w Dublinie. Panel będzie dla klientów linii lotniczej z całej Europy okazją m.in. do wymiany spostrzeżeń.
Klienci zakwalifikowani do spotkania w ramach panelu, będą mogli dowiedzieć się o nowych ekscytujących projektach i wypowiedzieć się na temat tego, co Ryanair jako wiodąca europejska linia lotnicza może zrobić, aby ulepszyć podróże klientów. Ponadto uczestnicy panelu będą mieli okazję zaprezentować dyrektorowi generalnemu Ryanair, Eddiemu Wilsonowi, jak będzie wyglądać przyszłość lotnictwa, a za najlepszą prezentację będą mieli szansę wygrać kartę podarunkową Ryanair o wartości 100 euro.
Uczestnicy panelu zostaną zaproszeni do biura Ryanair w Dublinie, gdzie podzielą się swoimi pomysłami i sugestiami dotyczącymi poprawy obsługi klienta Ryanair w 2025 roku i kolejnych latach. Linia Ryanair jest zaangażowana w ciągłe udoskonalanie obsługi klienta, mając na uwadze wzrost liczby pasażerów do 300 mln do 2034 roku.
Osoby zainteresowane uczestnictwem w panelu klienta, muszą przesłać swoją aplikację za pośrednictwem strony Ryanair.com do piątku, 28 lutego. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o wyniku zgłoszenia do środy, 12 marca. Ryanair zapewnia bezpłatny dwudniowy pobyt w hotelu dla wybranego kandydata i osoby towarzyszącej, loty w obie strony do Dublina oraz kolację w czwartek, 24 kwietnia.
„Z przyjemnością wracamy w tym roku do naszego panelu klienta „Future Flyer”, umożliwiając klientom bezpośredni udział w usprawnianiu usług linii Ryanair. Przewidując wzrost do 300 mln pasażerów do 2034 r., pozostajemy zaangażowani w stały dialog z naszymi klientami i udoskonalanie ich doświadczeń związanych z podróżami.
Panel ten dostarczy bezcennych informacji zwrotnych, które pomogą nam dopracować i wzmocnić naszą obsługę klienta w 2025 roku i w kolejnych latach. Dołącz do grona uczestników i nie przegap okazji, by mieć swój wpływ na rozwój Ryanair, wysyłając zgłoszenie na stronie Ryanair.com” – mówi Dara Brady, chief marketing officer w Ryanair.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









