Ryanair – pasażer będzie miał dużo lepiej
Linia lotnicza Ryanair zaprezentowała swoje plany dotyczące poprawy jakości obsługi klienta, które stanowią podstawę założeń czwartego roku realizacji programu „Always Getting Better” (AGB). Program zakłada poprawę wszystkich aspektów obsługi klienta, poprzez serwis, innowacje cyfrowe oraz nowe produkty.
Nowe inicjatywy na czwarty rok programu to:
• Loty łączone – najpierw w ramach siatki połączeń Ryanair, a następnie także innych przewoźników
• Jeszcze niższe ceny biletów i jeszcze więcej lotów
• Nowe bazy (Frankfurt nad Menem, Neapol) i jeszcze bardziej dogodne rozkłady lotów
• My Ryanair – Faza 2. – udoskonalony profil oraz oferty specjalne
• Udoskonalone produkty „Plus” – Regular, Plus, Flexi-Plus oraz Family Plus
• Ryanair Holidays – oferta dostępna na wszystkich rynkach, hotele 3,4 i 5 *
• Ryanair Rooms – więcej partnerów, większy wybór
• Amazon Podróży – Nowe funkcje wyszukiwania
• Into The Blue – treści o destynacjach dostępne na zamówienie w aplikacji w 5 wersjach językowych
• Expresowa rezerwacja – zachowane wcześniej preferencje pozwalają na rezerwację w 3 krokach
• Automatyczna odprawa – także na lot powrotny, jeśli wcześniej dokonano wyboru miejsca
W Londynie, Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer Ryanaira powiedział: “Ciągłe dążenie do poprawy znalzło odzwierciedlenie w rekordowej liczbie pasażerów i współczynniku wypełnienia samolotów. Przez ostatnie 3 lata ruch lotniczy Ryanaira wzrósł o 50%. W ciągu statniego roku Ryanair stał się największą europejską linią lotniczą obsługującą 120 milionów pasażerów. Także strona internetowa www.ryanair.com stała się najczęściej odwiedzaną witryną na świecie wśród przewoźników lotniczych. Jesteśmy dumni uruchamiając czwarty rok programu „Always Getting Better”, w ciągu którego skoncentrujemy się na obsłudze klienta, innowacjach cyfrowych oraz produktach dodatkowych.
Ruch lotniczy Ryanaira nadal będzie rósł, a nasi pasażerowie po raz pierwszy będą mogli zarezerwować loty łączone na stronie Ryanair.com. Pod koniec roku dostępne będę także loty łączone wykonywane przez innych przewoźników. Zmianie natomiast nie ulegną nasze niskie ceny, szeroka siatka połączeń oraz punktualność”.
POWIĄZANE WPISY
27 marca 2023
Ryanair poleci z Lublina do Bergamo
Wczoraj (26 marca) Ryanair zainaugurował nowe połączenie z Lublina. Połączenie będzie…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
Airbusy A380 Emirates polecą na Bali
Emirates wprowadzą swój flagowy samolot A380 na Bali. Inauguracyjny lot został…
0 Komentarzy1 Minuty
23 marca 2023
107 tras do 30 krajów w letnim rozkładzie lotów z Katowic
W niedzielę 26 marca 2023 r. w Międzynarodowym Porcie Lotniczym "Katowice" imienia…
0 Komentarzy2 Minuty
22 marca 2023
Luty na Lotnisku Chopina – ponad milion odprawionych pasażerów
Ruch pasażerski na Lotnisku Chopina w Warszawie odbudowuje się w dość szybkim tempie. W…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2023
Startuje letni rozkład lotów z Wrocławia. W ofercie dwa nowe kierunki
Dwa nowe połączenia do Brindisi i Sofii oraz powrót ulubionych kierunków w południowe…
0 Komentarzy5 Minuty
20 marca 2023
Samoloty linii Emirates w nowych barwach
Charakterystyczne malowanie międzynarodowej linii lotniczej Emirates zostało odświeżone.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2023
Lotnisko we Wrocławiu: w lutym obsłużyliśmy ponad 195 tys. pasażerów
Ponad 1800 operacji lotniczych i ponad 195 tys. podróżnych obsłużyło w lutym wrocławskie…
0 Komentarzy3 Minuty
13 marca 2023
Katowice Airport: w lutym wynik o 78 proc. lepszy niż w 2022
W lutym 2023 roku z pyrzowickiej siatki połączeń regularnych i czarterowych skorzystało…
0 Komentarzy2 Minuty
12 marca 2023
Zielona Góra-Babimost: ponad 3 tys. pasażerów w lutym. To dużo lepszy wynik niż przed pandemią
Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost wypracował w lutym 2023 bardzo dobre wyniki…
0 Komentarzy1 Minuty