Ruszyła nowa kampania GNTO promująca turystykę zimową w Grecji
Nowa kampania organizowana przez Greckie Ministerstwo Turystyki i GNTO – „Grecja ma zimę”, ma na celu wypromowanie tamtejszych regionów znajdujących się na części kontynentalnej i atrakcji turystycznych, jakie mają one do zaoferowania zimą.
Jest to kampania nastawiona na promocję turystyki zimowej, jednocześnie podkreślająca naturalne piękno kraju i atrakcje turystyczne, które oferuje ten kraj w okresie zimowym. Kampanię promuję minutowy filmik i przedstawia on dziewięć miejsc w mroźnej odsłonie. Jest to zaproszenie do poznania Grecji poza jej wyspami.
Ośnieżone stoki, czyli nieznana zimowa Grecja
“Grecja też ma zimę” – oznajmia bohaterka filmu. Zapoznaje turystów zimowymi rozrywkami, które na nich czekają i mało znanymi miejscami na kontynencie, których jest wiele, a każde różni się od siebie i oferuje wiele atrakcji. W spocie pokazane zostały zimowe greckie krajobrazy, nie sposób nie zauważyć ośnieżonych drzew, gór i jezior. Przejażdżki rowerowe po ośnieżonych stokach, paralotniarstwo, rafting, ale też spróbowanie tradycyjnych potraw w gospodach, to tylko niektóre z zaprezentowanych możliwości spędzania czasu.
“Kampania ta przypada na trudny okres w całej Europie ze względu na nowy wariant COVID-19, ale naszym celem jest wsparcie naszych zimowych destynacji, które zostały bardzo dotknięte w ciągu ostatnich dwóch lat. Jednocześnie kampania będzie miała dynamiczny charakter i będzie podążać za najnowszymi wydarzeniami dotyczącymi rynków docelowych” – mówi Vassilis Kikilias, minister turystyki w Grecji.
Trwająca cztery miesiące kampania będzie aktualizowana na bieżąco, w zależności od przebiegu pandemii na rynkach docelowych: Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Włoch, Hiszpanii, Danii, Szwecji, Polski i Izraela.
Cel: turystyka przez cały rok
„Nowa strategia GNTO traktuje całą Grecję jako potencjalną destynację turystyczną przez cały rok. Podążając za tym, rozpoczynamy pierwszą kampanię odnoszącą się do kontynentalnych destynacji naszego kraju, które mają wszelkie predyspozycje, aby odegrać wiodącą rolę w turystyce zimowej. Promujemy nasz kraj poza dobrze znanym modelem “morze i słońce”, aby wzmocnić ośrodki i przedsiębiorstwa, które oferują wyjątkowe doświadczenia zimowe” – dodaje Dimitris Fragakis, sekretarz generalny GNTO.
„Grecja ma zimę” jest częścią głównej kampanii „Wszystko, czego chcesz, to Grecja”. Została ona stworzona przez Fundację Onassis dla Ministerstwa Turystyki. W najbliższym czasie zaplanowane zostało rozpoczęcie kolejnej części głównej kampanii skupiającej się na city breakach w greckich miastach. Ma ona jeszcze bardziej wzmocnić wizerunek Grecji jako zimowej destynacji.
POWIĄZANE WPISY
6 lutego 2023
A&o Hostels z najwyższym wynikiem w zakresie zrównoważonego rozwoju
W 2025 roku a&o chce być pierwszą siecią hosteli o zerowej emisji CO2 w Europie – dzięki…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
W 2022 Hiszpanię odwiedziło ponad 1,5 mln turystów z Polski
W 2022 padł rekord w liczbie Polaków odwiedzających Hiszpanię, który wyniósł dokładnie 1…
0 Komentarzy2 Minuty
6 lutego 2023
IMTM 2023: spodziewamy się około 20 tys. odwiedzających
W dniach 14-15 lutego 2023 roku odbędą się w Tel Awiwie po raz 29. Międzynarodowe Targi…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lutego 2023
POT ogłasza konkurs na nowych dyrektorów ZOPOT w Budapeszcie i Tokio
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na stanowisko Dyrektora Zagranicznego…
0 Komentarzy4 Minuty
2 lutego 2023
Alfred Wagner prezesem Wrocławskiej Organizacji Turystycznej
31 stycznia Agnieszka Szymerowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Hotel Nobu zostanie otwarty w Ras Al Khaimah
Wielkoformatowa inwestycja na wyspie Marjan o łącznej powierzchni 70 tys. metrów…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Tatry Super Ski z promocją na wybrane skipassy
Największy projekt narciarskiej w Polsce – Tatry Super Ski – 30 stycznia ruszył z kolejną…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Cypr – Polacy na 4. miejscu w 2022 roku, wzrost o 132,8 proc. w stosunku do 2019 roku
W 2022 roku Cypr odwiedziło 3 201 080 turystów, o 19,5 proc mniej niż w 2019 roku.…
0 Komentarzy1 Minuty
31 stycznia 2023
Wakacje.pl: prezes UOKiK się pomylił, nie wpływamy na wysokość cen
Wakacje.pl S.A. wydały oświadczenie w związku z dzisiejszym komunikatem Urzędu Ochrony…
0 Komentarzy1 Minuta