Rusza akcja #JedziemynaWycieczkęSzkolną

Branża turystyczna wznawia zeszłoroczną akcję #RatujmyWycieczkiSzkolne pod nową nazwą #JedziemynaWycieczkęSzkolną. Według inicjatorów, że jest to nazwa bardziej adekwatna biorąc pod uwagę napawającą optymizmem wiarę w powroty wycieczek i długofalowy aspekt przedsięwzięcia.
Jak podkreślają inicjatorzy akcji: „Nauczyliśmy się funkcjonować w nowej rzeczywistości, a organizacja wycieczek szkolnych nabrała nowego wymiaru. Pierwotna akcja nie ma już odzwierciedlenia w aktualnych potrzebach odbiorców – dezaktywowała się. Chcemy jednak kontynuować tę inicjatywę, nadając jej bardziej pozytywny wydźwięk.”
Strona akcji została zaktualizowana a prace nad nową domeną jediemynawycieczkeszkolna.pl jeszcze trwają. Stara domena została zachowana, ale będzie przekierowana na jedziemynawycieczkeszkolna.pl – tak aby zachować dotychczasowe linki w sieci i uzyskane pozycjonowanie.
Wydarzenie zostało również przedłużone na facebooku.
Jakie są cele akcji:
Dostarczenie rzetelnych i sprawdzonych informacji – pomoc merytoryczna i praktyczna oraz wsparcie w organizacji wycieczek szkolnych w dobie pandemii.
Zachęcanie do organizacji wycieczek w roku szkolnym 2021/2022 – ukazanie korzyści z wycieczek, z głównym naciskiem na ich integracyjny charakter. (Integracja jak ważny, a jednocześnie zaniedbany przez ostatni rok, aspekt w rozwoju ucznia).
Tworzenie pozytywnego przekazu – zerwanie z niekorzystnymi mitami oraz łagodzenie i niwelowanie obaw wśród rodziców, nauczycieli i dyrektorów. (Jedziemy na wycieczkę, bo jest to możliwe, bezpieczne i potrzebne).
Stworzenie platformy do wymiany doświadczeń – stymulowanie do dyskusji oraz ułatwienie komunikacji między nauczycielami, dyrekcją, rodzicami, a podmiotami zaangażowanymi w realizację wycieczek jak biura podróży, hotele, przewoźnicy, parki rozrywki.
Założenia akcji
Akcja ma zasięg ogólnopolski i skierowana jest do: nauczycieli, dyrektorów, rodziców, uczniów oraz różnych podmiotów z branży turystycznej.
Akcja jest organizowana przez partnerów, którzy wyrazili chęć członkostwa (ATAS jest jedynie administratorem akcji). Inicjatywa jest tworzona wspólnie i wymaga wspólnego zaangażowania.
Narzędziem dotarcia do grupy docelowej jest: dedykowana strona jedziemynawycieczkeszkolna.pl; wydarzenie na facebooku „W roku 2021/2022 wyjadę na wycieczkę szkolną”; pakiet grafik do udostępnienia; pakiet materiałów szkoleniowych – video, pdf, blog itp.
Udział w akcji jest bezpłatny!
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty










