Rekordowy rok w sieci Hilton Worldwide
Sieć Hilton Worldwide poinformowała o osiągnięciu kolejnego, historycznego sukcesu – wraz z otwarciem hotelu Hilton N’Djamena w Czadzie, firma działa już w 100 krajach i terytoriach na całym świecie. Sieć posiada największy portfel projektów będących w trakcie realizacji – w samym 2015 roku otwierany był średnio jeden hotel dziennie.
Przez cały 2015 rok strategicznym celem spółki był organiczny wzrost, który realizowano dzięki sile 12 wiodących marek hoteli, znajdujących się w portfolio firmy. Hilton Worldwide jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hotelową na świecie. W podsumowaniu 2015 roku, firma wskazuje osiągnięcia takie jak:
Podpisanie umów dotyczących realizacji nowych hoteli, w których znajdzie się w sumie ponad 100 000 pokoi. Obecnie w portfelu firmy jest 275 000 pokoi na całym świecie, z czego połowa w różnych stadiach przygotowania. O skali rozwoju sieci świadczy również fakt, że pokoje będące w przygotowaniu, stanowią prawie 20 proc.ogólnej liczby pokoi będących w budowie na całym świecie.
· – Do portfolio firmy dołączyło ponad 50 000 pokoi w kwocie brutto i ponad 43 000 pokoi w kwocie netto, co stanowi 6,6 proc. wzrost w segmencie obiektów zarządzanych i franczyzowych.
· – 14 500 pokoi dołączyło do portfolio sieci w wyniku przejęcia hoteli od innych sieci i niezależnych operatorów. Pozyskane w ten sposób nieruchomości, reprezentują prawie 30% wszystkich otwarć, które miały miejsce w 2015 roku.
Ostatni rok był dla sieci wyjątkowy również z innych powodów. Stworzono ponad 20 000 nowych miejsc pracy było to możliwe dzięki rozwojowi obiektów zarządzanych przez Hilton Worldwide, jak i tych działających na zasadach franczyzy. Ponad 140 milionów podróżnych, zdecydowało się skorzystać z usług ponad 4 600 hoteli będących własnością sieci, przez nią zarządzanych i działających na zasadach franczyzy.
Od 2007 roku, sieć Hilton Worldwide odnotowała ponad 50 proc. wzrost i z sukcesem wprowadziła trzy nowe marki hotelowe. Łączna liczba pokoi, działających pod szyldami wspomnianych marek, lub będących w różnych stadiach przygotowania sięga 60 000. Rozbudowa portfolio marek będzie wciąż kontynuowana w 2016 roku – sieć zapowiada kolejną markę średniego segmentu, która przyczyni się do dalszego rozwoju oferty.
Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny Hilton Worldwide, powiedział: „Kolejny kamień milowy i fakt, że jesteśmy obecni aż w 100 krajach, jest świadectwem siły naszych poszczególnych marek hotelowych. Hilton Worldwide jest najszybciej rozwijającą się siecią hotelarską na świecie, a także firmą, która może poszczycić się największą liczbą pokoi będących w przygotowaniu. Dokładamy wszelkich starań, żeby nasi właściciele mogli cieszyć się jak najlepszymi stopami zwrotu, żeby nasi goście mogli korzystać z atrakcyjnej oferty dostosowanej do ich potrzeb, i by członkowie naszego zespołu cieszyli się ze wspaniałego miejsca pracy”.
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2023
Szymon Wąsowski nowym dyrektorem hotelu Stradom House w Krakowie
Szymon Wąsowski został nowym dyrektorem operacyjnym pięciogwiazdkowego hotelu Stradom…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
Czarna Góra Resort dołącza do portfolio Sun & Snow
Sun & Snow, operator zarządzający wynajmem ponad 2,5 tys. apartamentów, za sprawą…
0 Komentarzy2 Minuty
17 listopada 2023
IGHP: październik w hotelach słabszy niż rok temu
Wyniki hoteli w październiku były na satysfakcjonującym poziomie, ale wyraźnie słabsze od…
0 Komentarzy5 Minuty
16 listopada 2023
Hotelarze w obliczu podwyżek. Wzrost podatku VAT i droższe wyjazdy
Branża hotelarska w Polsce stoi przed kolejnym wyzwaniem. Po okresie pandemii, który…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2023
Travelist.pl: 60 proc. podróżnych wybiera świąteczny pobyt nad Bałtykiem
Niespełna kilka tygodni dzieli nas od tegorocznych świąt Bożego Narodzenia oraz…
0 Komentarzy4 Minuty
26 października 2023
Nocowanie.pl: wzrost rezerwacji na święta i sylwestra poza domem
Bożonarodzeniowe i sylwestrowe rezerwacje rosną z dnia na dzień. W październiku portal…
0 Komentarzy2 Minuty
24 października 2023
PHH uzasadnia stworzenie własnej marki. „Niektóre obiekty rozwiną się lepiej pod nowym brandem”
W październiku 2023 roku premierę miała nowa marka hotelowa Halo, wprowadzona na rynek…
0 Komentarzy6 Minuty
23 października 2023
Mercure Warszawa Grand świętował 50-lecie. Przygotowano wystawę historycznych fotografii
Z okazji 50. urodzin marki hotel Mercure Warszawa Grand przygotował dla gości wyjątkową…
0 Komentarzy3 Minuty
23 października 2023
Geovita Dąbki dołączy do marki Best Western Plus
Geovita Dąbki to obiekt z portfela Grupy PHH. Będzie on funkcjonował pod brandem Best…
0 Komentarzy2 Minuty