Rekordowa edycja Meet The Bidder
W 23. edycji targów Meet The Bidder, która odbyła się 21 listopada w Warszawie wzięła udział rekordowa liczba ponad stu wystawców z pięciu kontynentów, a także ponad dwustu profesjonalnych organizatorów branży MICE z całej Polski i rynków europejskich. Uczestnicy odbyli łącznie ponad 2500 spotkań B2B.
Zagraniczni goście – w tym grupa „Hosted Bidders”, złożona z organizatorów MICE z zagranicznych rynków europejskich – zostali powitani w Warszawie prezentacją partnera targów – Warszawskiej Organizacji Turystycznej i Warsaw Convention Bureau. Prezentację poprowadził Mateusz Czerwiński, wiceprezes zarządu tych organizacji.
Tradycyjnie już ważnym punktem w programie targów były prezentacje ekspertów i praktyków z polskiego rynku, mające na celu merytoryczne przygotowanie wystawców i wprowadzenie ich w kulisy współpracy z polską branżą MICE. Swoje wystąpienia poprowadzili: Agnieszka Lewandowska, wiceprezes Incentive Care, członek SITE Poland oraz Łukasz Adamowicz – wiceprezes BFC Group oraz SOIT.
Diamentowym Partnerem targów był Singapore Tourism Board, skutecznie promujący swoją destynację wśród odbiorców targów. Reprezentantki Singapuru przygotowały bogatą w praktyczne informacje prezentację pt. „Where goals, fun and motivation meet”, doskonale opisującą incentive’owy charakter tej lokalizacji.
Targom towarzyszyło kilka wydarzeń odbywających się równolegle: spotkania członków komisji SITE Poland, warsztat Incentive Booster dla Tour Managerów Incentive Travel przygotowany przez Kadry Turystyki oraz debata organizowana przez Polską Izbę Turystyki dotycząca umów B2B w świetle nowej ustawy o usługach turystycznych.
Ta edycja była także pierwszą okazją do stworzenia programu „Hosted Bidder” dla zagranicznych organizatorów, połączonego ze zwiedzaniem miasta i inspekcjami partnerujących programowi hoteli i przestrzeni eventowych. Programowi partnerowały liczne organizacje i stowarzyszenia działające na polskim rynku MICE: Warszawska Organizacja Turystyczna i Warsaw Convention Bureau, MROT (Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna), Mazurkas Catering 360, Mazurkas DMC, Mazurkas Transport, Mazurkas Travel, Muzeum Polskiej Wódki, Muzeum Warszawy, Novotel Warszawa Centrum i sieć Accor.
W wieczornym bankiecie ITEx Night, którego współgospodarzami byli Travel Bidder i SITE Poland, wzięło udział blisko trzystu gości – w tym wystawcy i partnerzy targów, członkowie SITE Poland, Ambasadorzy, a także przedstawiciele innych stowarzyszeń branżowych i przyjaciele Travel Biddera.
Część oficjalna bankietu poświęcona była wartościowym prezentacjom Partnerów obrazującym siłę, innowacyjność dobrze zorganizowanego polskiego rynku MICE. Celem współgospodarzy wieczoru była promocja Polski, jako atrakcyjnego kraju do współpracy i lidera w tej części Europy, co z kolei wpisało się w koncepcję PITCH (Poland – Incentive Travel Central Hub) promowaną przez SITE Poland. Strategia ta ma na celu wprowadzenie Polski w rolę centrum innowacji i inicjatyw branżowych w tej części Europy. Cel został osiągnięty, a wieczór był doskonałym zwieńczeniem targów Meet The Bidder i zobrazował potęgę polskiego rynku MICE.
Partnerami ITEx Night byli twórcy kampanii „I Feel Slovenia”, czyli Slovenian Convention Bureau, Muzeum Polskiej Wódki, Mazurkas DMC Poland, Mazurkas Transport, MROT, WOT i Warsaw Convention Bureau.
Jednym z patronów medialnych Meet The Biddr był portal branżowy WaszaTurystyka.pl
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty