Rebranding Visit Malta – Incentives and Meetings rozwinie sektor MICE

Incentives and Meetings to nowa marka, która została wprowadzona na rynek w tym miesiącu, będąca częścią Visit Malta. Jej głównym celem będzie rozwój działań biznesowych MICE.
Badania przeprowadzone w ciągu ostatnich dwóch lat na międzynarodowym rynku dowiodły, że Visit Malta jest marką o silnej pozycji, dzięki czemu istniejące do tej pory Conventions Malta zostało przemianowane na Visit Malta Incentives and Meetings. Rebranding jest częścią strategii, której celem jest stworzenie w przyszłości jednej wspólnej marki.
W wyniku szeroko zakrojonych badań opracowano nową kampanię, która będzie odzwierciedlać cele i unikalne punkty sprzedaży produktów MICE na Wyspach Maltańskich. Nowe kreacje zostały zaprojektowane przez globalną agencję Oliver Ireland, co zaowocowało stworzeniem obszernej i zróżnicowanej galerii zdjęć oraz materiałów wideo, odzwierciedlającej podstawowe oferty i wartości, jakie Malta oferuje biznesowi MICE. Nowe zdjęcia zostały wykonane w marcu podczas 11-dniowej sesji zdjęciowej na Wyspach.
300 słonecznych dni w roku
Hasła reklamowe, takie jak Corporate Culture Like No Other, The Meeting Point of the Mediterranean, Fresh Air, Clean Thinking oraz A Break from Convention, w połączeniu z linią MTA #moretoexplore i zdjęciami, tworzą kampanię marketingową wprowadzającą na rynek markę Visit Malta Incentives and Meetings
Każde hasło odzwierciedla powody, dla których firmy wybierają Maltę jako miejsce organizacji spotkań biznesowych i imprez motywacyjnych. Główne z nich to: 300 słonecznych dni w roku, europejska śródziemnomorska destynacja, doskonałe połączenia komunikacyjne, profesjonalne firmy DMC i ich dostawcy, zróżnicowane programy wyjazdów, atrakcyjne obiekty konferencyjne oraz wspaniałe miejsca do wypoczynku na świeżym powietrzu.
„Poświęciliśmy sporo czasu na badania nad pozycjonowaniem naszej marki i jesteśmy przekonani, że dostosowanie się do marki Visit Malta i jej spójnych wartości było najrozsądniejszym posunięciem. Malta prezentuje atrakcyjną ofertę dla rynku MICE, a my mamy nadzieję na dalszą aktywną promocję kraju na rynku międzynarodowym. Obłożenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Malta wynosi obecnie 85 proc. tego, co było w 2019 roku (z tendencją wzrostową) – mówi Christophe Berger, dyrektor Visit Malta Incentives and Meetings.
Wyspy zostały właśnie włączone do programu Forbes Star Award. Oferta gastronomiczna Malty rozwija się w szybkim tempie i obecnie może pochwalić się pięcioma restauracjami z gwiazdkami Michelin. Jesteśmy podekscytowani perspektywami na przyszłość, szczególnie tym, że w najbliższych miesiącach prestiżowe instytucje będą organizować na naszych wyspach ważne spotkania i konferencje” – dodaje Christophe Berger.
„Segment Incentives and Meetings jest bardzo ważnym elementem maltańskiej branży turystycznej. Jest znany z tego, że generuje ponadprzeciętne dochody oraz wpływa istotnie na wzrost ruchu turystycznego na Wyspach Maltańskich. Co więcej, segment ten jest odpowiedzialny za znaczny ruch turystyczny w sezonach przejściowych, co jest zgodne ze strategią poprawy sezonowości turystyki i bardziej zrównoważonego rozwoju branży. Incentives and Meetings idealnie wypełniają tą niszę, podążając za dalszym długoterminowym i zrównoważonym rozwojem” podkreślił Clayton Bartolo, minister turystyki.
Visit Malta Incentives and Meetings weźmie udział w targach IMEX we Frankfurcie (31 maja – 2 czerwca), IBTM w Barcelonie (29 listopada – 1 grudnia), IMEX America (11- 13 października) oraz Meetings Show w Londynie (29 – 30 czerwca). Planowana jest również organizacja wyjazdów studyjnych i innych dużych wydarzeń promujących Maltę w nadchodzącym roku.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Sezon świąteczny w Korei Południowej 2025: jarmarki, koncerty i iluminacje
Zima w Korei Południowej przynosi bogactwo świątecznych jarmarków, iluminacji i wydarzeń…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty










