Rainbow Tours – własny hotel na Zakynthos
Spółka Rainbow Tours rozpoczęła inwestycję w budowę własnej sieci hotelowej. 14 maja zawarła umowę przedwstępną o przejęciu spółki K.G. Athanasopoulos – I. Sklivas (Spółka Akcyjna), która jest właścicielem hotelu President w Laganas na greckiej wyspie Zakynthos. Wartość inwestycji związanej z zakupem i remontem obiektu Rainbow Tours szacuje na około 1,67 mln euro. Po remoncie (którego zakończenie planowane jest na koniec czerwca 2015) hotel dysponować będzie 93 pokojami o standardzie 4*, przestronną restauracją, 2 barami i zapleczem rekreacyjnym w postaci 2 basenów i ogrodu. Według opracowanego konceptu hotel ma pracować w formule all inclusive. W dalszych planach jest rozbudowa hotelu o kompleks spa.
W opinii zarządu Rainbow Tours nadszedł czas na inwestycje w branżę hotelową – dzięki temu spółka będzie kontrolować obsługę klientów od fazy organizacyjnej (przygotowanie produktu) przez moment zakupu imprezy (własna sieć sprzedaży, call center i strona www) aż po zakwaterowanie klienta w destynacji turystycznej.
W dalszych planach Spółki jest pozyskanie na przestrzeni kilku lat w drodze kupna lub długoletniej dzierżawy od kilku do kilkunastu obiektów w kluczowych destynacjach turystycznych.
W pierwszym kwartale 2015 roku z oferty touroperatora skorzystało ponad 32,5 tys. osób, co stanowi wzrost o 27,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym, w którym liczba uczestników wyniosła 25,5 tys.
Przychody osiągnięte przez touroperatora w analizowanym okresie wzrosły o 32,5 proc. w stosunku do pierwszego kwartału 2014 roku ze 130 935 tys. złotych na 175 504 tys. Na taki wynik wpływ miało zwiększenie przychodów ze sprzedaży imprez turystycznych między innymi dzięki wzrostowi liczby klientów. Touroperator zakłada kontynuację trendu wzrostowego między innymi dzięki sprzedaży imprez z oferty Lato 2015, kontynuacji polityki zabezpieczeń walutowych, utrzymaniu stabilnej koniunktury gospodarczej w Polsce i stałej restrukturyzacji kosztowej wewnątrz spółki.
W tym okresie zdecydowana liczba klientów wybierała oferty egzotyczne, korzystając z wyjazdów między innymi w rejon Karaibów (Kuba, Meksyk), Azji (Wietnam, Sri Lanka, Tajlandia, Indie) oraz Afryki (RPA, Kenia, Gambia).
POWIĄZANE WPISY
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty
26 listopada 2024
Travelplanet.pl: Egipt i Turcja liderami świątecznych wyjazdów Polaków
Wyjazdy świąteczne i sylwestrowe organizowane przez biura podróży cieszą się coraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
Fajnie, że polskie biuro ruszyło z taką inicatywą, bo na zachodzie to już się dzieje od jakiegoś czasu. Chętnie skorzystam z hotelu, gdy budowa się zakończy, lubię Zakyntos.
Być może już wkrótce wyruszą na rynki zachodnie? Byłoby fajnie. Zwłaszcza, że to dobre biuro i jakościowo się wyróznia na tle innych.
Jestem bardzo ciekawa tego hotelu i tego jak będzie się rozwijał Rainbow. Być może stanie się giga koncernem z własną siecią hotelową?
Ciekawie, widać, że podchodzą profesjonalnie do wszystkiego co robią, no i takie są tego efekty! 🙂
Spora inwestycja i odważny krok ze strony biura. Znacznie wyprzedzą konkurencję!
Bardzo ciekawa inwestycja. Z chęcią skorzystam, gdy hotel będzie już gotowy, zwłaszcza, że na Zakynthos i tak się wybieram.
Pewnie będzie to strzał w dziesiątkę pod wględem finansowym dla biura. Być może zmierza to do tego, by touroperator mocno uniezleżnił się od hoteli kontraktowych. Tak czy siak, dobre posunięcie.
Wybrali najwspanialsze miejsce pod słońcem. Zakynthos jest bardzo urokliwe. A jeśli to inwestycja Rainbow i pod banderą biura podróży to i jakość będzie pewnie wysoka. Warto spróbować.
A ja się zastanawiam czy w tym hotelach będą dostępne animacje? Zależy mi na figloklubach, w zeszłym roku bardzo się sprawdziły dla moich dzieci.
Dajcie znać jak tylko hotele będą gotowe, strasznie jestem ciekawa jak to będzie wyglądało.
Dla klienta oznacza to przede wszystkim, że Rainbow będzie kontrolować bezpośrednio jakość zakwaterowania. A to znaczy dla nas – turystów – bardzo dużo.
Nowy, ładny, czysty hotel, pod egidą jednego z największych i najlepszych polskich touroperatorów. Zapowiada się dobrze.
Nowy hotel na Zakynthos, czysty, obsługiwany przez znane i szanowane polskie biuro podróży… Jadę tam jak tylko ukończą budowę.
Już widać efekty tych inwestycji, dużo osób się interesuje, więcej klientów, większe obroty, większy zysk = więcej inwestycji i lepsze hotele. Koło się nakręca z pozytywnym skutkiem dla nas – klientów.
Wiemy na pewno, że Rainbow nie pozwoli sobie na dziadostwo, więc hotele będą pewnie ful wypas.
Nie wiem czemu tak, nie wiem co się dzieje z Rainbow, ale strasznie się rozwinęli przez ostatnie kilka lat. W sensie pozytwnym oczywiście, same zmiany na lepsze, a z tym budowaniem hoteli to już w ogóle.