Rainbow startuje z przedsprzedażą oferty Lato 2023

Biuro podróży Rainbow rozpoczęło przedsprzedaż oferty Lato 2023 – na razie na rynek trafia oferta hoteli rodzinnych, w tym z polskimi animacjami, ale także z segmentu Premium, czy luksusowej półki Elite.
Maciej Szczechura, członek Zarządu Rainbow, powiedział: „Rozpoczęcie przedsprzedaży oferty letniej to dla nas zawsze ekscytujący moment. Sądząc po ilości zapytań, na start przedsprzedaży Lata 2023 czeka jeszcze więcej Klientów niż w poprzednich sezonach. Dlatego zaczynamy już w połowie sierpnia. Na zainteresowanie przedsprzedażą kolejnych wakacji z pewnością ma wpływ charakterystyka obecnego sezonu, w którym nie ma niskich cen w last minute. Klienci są świadomi jak na cenę wyjazdów wpływają koszty paliwa i kursy walut. Dlatego czekają na pierwszą przedsprzedaż, kiedy ceny są najniższe. W pierwszej kolejności do sprzedaży wprowadzamy hotele rodzinne. To właśnie rodziny są grupą rezerwującą wakacje z największym wyprzedzeniem.”
Przedsprzedażowa oferta rodzinna, to prawie 400 hoteli o bardzo różnym standardzie od ekonomicznych 3-3,5*, po bardzo mocne 5* stanowiące linię produktów Rainbow Elite.
Szczególne miejsce w ofercie letniej zajmują wyselekcjonowane hotele z Figloklubem, czyli z animacjami w języku polskim prowadzonymi przez absolwentów Akademii Rainbow od połowy czerwca do połowy września. To obiekty położone na sporym terenie i często przy plaży lub w bliskiej o niej odległości. Nie brakuje w nich basenów, czy aquaparków.
Najwięcej będzie można ich znaleźć w destynacjach powszechnie uznawanych za przyjazne rodzinom z dziećmi, takich, jak Grecja i Turcja – po 20, Bułgaria -10, czy Hiszpania – ok. 16. Rodziny preferujące bardziej egzotyczne miejsca Rainbow zaprasza do Figloklubu w Kenii.
Maciej Szczechura dodał: „Rodziny to dla nas ważna grupa odbiorców. Zależy nam, aby oferta kierowana do nich była jak najbardziej różnorodna, dlatego cały czas wprowadzamy do oferty nowe elementy. Wiemy już np., że doskonałym pomysłem było wprowadzenie w tym roku linii luksusowych hoteli Rainbow Elite. Obiekty rodzinne znalazły się w grupie najchętniej wybieranych hoteli z tego segmentu. Klienci pokochali ich ponadprzeciętny standard, jakość obsługi i wyżywienia. Jeśli ktoś szuka obiektów gwarantujących jakość, ale bardziej przystępnych cenowo, wybierze hotele Premium lub standardowe. Od lat ogromną popularnością cieszą się nasze Figlokluby, w których prowadzimy autorski program zajęć i animacji w taki sposób, aby oprócz oczywistej zabawy, dzieci mogły się czegoś nauczyć czy dowiedzieć na temat kraju w którym przebywają. Rodzice w tym czasie mogą odpoczywać albo brać udział w zajęciach sportowych i rekreacyjnych. Hotele rodzinne to dopiero początek. Już pod koniec sierpnia w sprzedaży znajdzie się pozostała oferta pobytowa, a w połowie września wycieczki objazdowe.”
Przedsprzedaż oferty Lato 2023 opiera się na kilku filarach. Z jednej strony Rainbow oferuje zniżki nawet do 700 zł dla każdego dziecka lub do 1000 zł za pokój.
Z drugiej strony zapewnia, że cena wakacji po zakupie nie wzrośnie, jeśli istotnie wzrosną kursy walut czy ceny paliwa. Aby uniknąć wzrostu ceny, należy wykupić usługę Pewność Niezmiennej Ceny za symboliczną złotówkę.
Kolejny benefit pozwala na większą elastyczność. „Bezpłatne odwołanie rezerwacji bez podania przyczyny” daje możliwość rezygnacji do 30 dni przed wyjazdem i zamianę wpłaconej zaliczki na voucher do wykorzystania na inną, dowolną imprezę z sezonu Lato 2023.
Uzupełnieniem promocji jest możliwość zakupu ubezpieczenia od kosztów rezygnacji w promocyjnej cenie 30 zł lub w wersji rozszerzonej o Covid-19 za 50 zł/os. Zaliczka wynosi jedynie 15 proc. wartości wyjazdu.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty










