Rainbow: czerwiec o 13 proc. lepszy niż rok temu
Przychody ze sprzedaży imprez turystycznych Rainbow wyniosły w czerwcu 2019 roku ponad 210 mln zł, co oznacza wzrost sprzedaży o 13,2 proc. Spółka opublikowała miesięczny raport, z którego wynika, że w tym roku firma sprzedała wycieczki za ponad 613 mln zł.
„Wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w miesiącu czerwcu 2019 roku wyniosła 210,5 mln zł, co w porównaniu z tym samym okresem 2018 roku, w którym przychody wyniosły 185,9 mln zł, stanowi wzrost sprzedaży o około 13,2 proc.” – poinformował zarząd Rainbow.
Spadły jednak przychody z pośrednictwa – wyniosły w czerwcu 2019 roku 21,8 mln zł, co oznacza spadek o około 1,8 proc. w stosunku do przychodów z pośrednictwa dla tego samego okresu w 2018 roku (22,2 mln zł). Łączne przychody ze sprzedaży Rainbow w czerwcu 2019 roku wyniosły 232,3 mln zł, czyli o 11,6 proc. więcej w porównaniu z tym samym okresem 2018 roku (208,1 mln PLN).
Skumulowana sprzedaż imprez turystycznych w 2019 roku wynosiła – na koniec czerwca – 613,3 mln zł, czyli o 6,2 proc. więcej niż w tym samym okresie 2018 roku. Przychody z pośrednictwa spadły jednak o 2,3 proc., łącznie wynik spółki w pierwszym półroczu jest więc o ok. 5,5 proc. wyższy niż w 2018 roku i wynosi 660,3 mln zł.
Czytaj także: Grzegorz Baszczyński: ambicje w dół, rentowność w górę
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty