Radisson Individuals – nowa marka hoteli wchodzi na rynek

Nowa marka hotelowa wchodzi na rynek
Henrietta House, członek Radisson Individuals/fot. archiwum Radisson Group

Radisson Hotel Group ogłasza wprowadzenie nowej marki: Radisson Individuals. Oferuje niezależnym hotelom i lokalnym, regionalnym sieciom możliwość bycia częścią globalnej platformy Radisson Hotel Group, czerpania korzyści z międzynarodowej świadomości i doświadczenia Grupy z możliwością zachowania własnej wyjątkowości i tożsamości.

Hotele Radisson Individuals są wybierane ze względu na ich własne cechy i wyjatkowość, oferując gościom możliwość odkrywania nowych lokalizacji na całym świecie, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiego standardu jakości sieci Radisson Hotel Group oraz gościnności usług, którym prześwieca hasło „Yes I Can!” w połączeniu z lokalnymi smakami i osobowością hoteli członkowskich.

Federico J. González, CEO, Radisson Hotel Group, powiedział: „Wprowadzenie Radisson Individuals to kolejny kamień milowy w naszym ambitnym pięcioletnim planie transformacji, aby zostać uznaną za jedną z trzech najlepszych marek hotelowych na świecie i marką wybieraną przez właścicieli, gości i najbardziej utalentowanych pracowników.
Stworzyliśmy Radisson Individuals w odpowiedzi na zmieniające się wymagania nowoczesnego rynku zarówno dla właścicieli hoteli, jak i gości. Dołączenie do Radisson Individuals jest idealnym pierwszym krokiem dla indywidualnych hoteli z dobrymi ocenami usług, które chcą pozostać niezależne lub rozważają przejście na jedną z naszych odnoszących sukcesy marek podstawowych, a także silną propozycję dla lokalnych, regionalnych marek hotelowych, które chcą zbadać dodatkowe kanały dystrybucji i / lub opcje co-brandingu”.

Radisson Individuals stanowi wyjątkową okazję dla hoteli, aby zwiększyć swoją widoczność, pielęgnować zaufanie klientów i dotrzeć do szerszej publiczności za pośrednictwem wielu kanałów dystrybucji i globalnej struktury sprzedaży.

Hotele te skorzystają na sile kontraktowej, która pochodzi z marki, której zaufały miliony gości na całym świecie. Hotele będą korzystać z zintegrowanych platform informatycznych i platform przychodów, a także z kompleksowych systemów operacyjnych zapewniających wysokie marże GOP. Hotele, które chcą dołączyć do Radisson Individuals, zostaną poddani ocenie zgodności koncentrującej się na czterech kluczowych parametrach: zgodności z zasadami BHP SGS, indeksie online ocenianym na podstawie ich GRI, zgodności z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz możliwości podłączenia do głównych systemów operacyjnych Grupy.

Hotele Radisson Individuals będą musiały przejść szkolenia w zakresie filozofii grupy „Yes I Can!” i osiągnąć ponad 80 proc. wynik GRI, co zapewni gościom wysokie standardy jakości obsługi.

Wiele hoteli dołączyło już do Radisson Individuals zwłaszcza w Wielkiej Brytanii i Azji oraz wiele hoteli jest w trakcie zaawansowanych negocjacji we Włoszech, Niemczech, Rosji i nie tylko.

Elie Younes, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group, podkreślił: „Radisson Individuals oferują właścicielom niezbędną elastyczność, aby kształtować ich przyszłość i zapewnić sobie sukces, dołączając do Radisson Hotel Group. Jest to wyjątkowe podejście, w którym każdy zrzeszony hotel mierzy sukces i standardy w oparciu o oceny online gości. Mówiąc najprościej, jest to marka hoteli z udokumentowaną historią zadowolonych gości”.

Hotele Radisson w Polsce pomagają medykom