Radisson i Zdrojowa Invest budują dwa nowe hotele

Radisson Hotel Group i grupa Zdrojowa Invest & Hotels podpisały umowę na dwa nowe hotele Radisson, które zostaną wybudowane w Szklarskiej Porębie oraz w Kołobrzegu. Pierwszy z nich otwarty zostanie najbliższej zimy, drugi – na początku lata 2020 roku.
Oba obiekty marki Radisson należące do kategorii upscale wzbogacą portfolio grupy w Polsce, które dzięki nowym inwestycjom wzrośnie do 18 hoteli obejmujących pięć marek – w tym.
Na konferencji w Warszawie, Valerie Schuermans, wiceprezes ds. rozwoju biznesu w Radisson Hotel Group, podkreśliła: „Radisson to silna światowa marka. Obecnie w naszej ofercie mamy ponad 1170 hoteli,270 dalszych jest w budowie. Nasze obiekty znajdują się w 114 krajach a zatrudniamy fachowców z 155 narodowości. Chcemy zoptymalizować nasze ofert, tam gdzie widzimy duże możliwości wzrostu. W Polsce są to miejscowości turystyczne nad morzem i w górach.
Nasza strategia na najbliższe pięć lat przewiduje mocny powrót do Europy, budujemy nowe hotele w stolicach na kontynencie.
Polska jest jedynym krajem europejskim, w którym reprezentowane są wszystkie marki hotelowe naszej Grupy: Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson RED, Radisson i Park Inn by Radisson. Oba nowe obiekty marki Radisson należące do kategorii upscale wzbogacą portfolio grupy w Polsce, które dzięki nowym inwestycjom wzrośnie do 18 hoteli oferujących 4 tysiące pokoi. Otwarcie hotelu w Szklarskiej Porębie planujemy jeszcze na najbliższą zimę, zaś hotelu w Kolobrzegu na lato 2020 roku.”
Oba obiekty budowane są z myślą o typowym wypoczynku, nie będą miały powwierzchni konferencyjnych
Jan Wróblewski, współzałożyciel grupy Zdrojowa Invest & Hotels, powiedział: “Na poczatku naszej współpracy z Radissonem w 2009 roku wybraliśmy tę Grupę uwagi na jej silną pozycję w krajach skandynawskich, skąd wileu klientów przypływało promami do naszego hotelu w Świnoujściu. Obecnie, w związku ze strategią Radissona przewidującą wejście sieci do kurortów wakacyjnych, wybór właśnie Radissona w planowanych lokalizacjach był najlepszy. Konkurencja w branzy hotelarskiej zaostrza się, więc na współpracy z Radissonem skorzystamy także na efekcie skali tej filmy.”
Zdrojova Invest obecnie dysponuje ok. 1400 pokojami, zatrudnia ponad 1200 osób a obłożenie obiektów wybosi średnio 70 proc. W portfolio firmy jest 500 mln złotych aktywów oraz milliard w inwestycjach.
Wróblewski dodał: “Będziemy nadal rozwijać naszą sieć hotelową w modnych, chetnie odwiedzanych miejscowościach wakacyjnych. Skupiac sie będziemy na wybrzezu I w górach, bo te dwa kierunki zdecydowanie dominują w Polsce. Na przykład w samym Kołobrzegi sprzedaje się więcej miejsc niż w całym wojewodztwie warmińsko-mazurskim.”
Radisson Resort Szklarska Poręba i Radisson Resort Kołobrzeg będą prowadzone przez Radisson Hospitality AB na podstawie międzynarodowej umowy franczyzowej ze Zdrojową Invest & Hotels.
POWIĄZANE WPISY
28 września 2023
Sun & Snow z nowym systemem ogrzewania. Zredukuje do 40 proc. kosztów
Sun & Snow, rozpoczął wdrażanie zdalnego sterowania ogrzewaniem w zarządzanych przez…
0 Komentarzy1 Minuty
27 września 2023
PHH uhonorowany międzynarodową nagrodą za program Ambasador
Polski Holding Hotelowy jako pierwsza polska firma hotelarska, otrzymał brązową nagrodę…
0 Komentarzy2 Minuty
27 września 2023
B&B Hotels planuje nowe inwestycje przy centrach handlowych
Sieć B&B Hotels, planuje ekspansję na polskim rynku, koncentrując się na projektach typu…
0 Komentarzy3 Minuty
20 września 2023
Raport Nocowanie.pl: zagraniczni turyści doceniają wakacje w Polsce. Jedna piąta obiektów widzi, że przyjeżdża ich więcej
Umiarkowane ceny, czystość, dobra lokalizacja, sprzyjająca wypoczynkowi, smaczna kuchnia…
0 Komentarzy3 Minuty
14 września 2023
IGHP: sierpień poprawił wyniki wakacji w hotelach wypoczynkowych
Większość hotelarzy dobrze ocenia miniony sezon wakacyjny – wynika z najnowszej ankiety…
0 Komentarzy7 Minuty
12 września 2023
Noclegowo.pl: Polacy zwiększyli budżet na wakacje 2023. Gdańsk i Zakopane najpopularniejszymi celami wyjazdów
Sezon wakacyjny 2023 dobiegł końca. Tegoroczne lato pokazało, że Polacy w większości…
0 Komentarzy3 Minuty
12 września 2023
Sun & Snow: w wakacje największe obłożenie w długi weekend w sierpniu
Firma Sun & Snow, która zarządza wynajmem 2,5 tys. apartamentów w miejscowościach…
0 Komentarzy3 Minuty
11 września 2023
Nocowanie.pl: wzrasta liczba wrześniowych rezerwacji. Polacy nie rezygnują z wyjazdów
Wrzesień to czas, kiedy większość z nas kojarzy ze szkołą, pracą i początkiem jesieni.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 września 2023
Profitroom: Polacy rezerwują wyjazdy świąteczne. Ponad dwukrotny wzrost w porównaniu z rokiem 2022
Według danych Profitroom, firmy obsługującej rezerwacje bezpośrednie większości polskich…
0 Komentarzy2 Minuty