Qubus Hotel kolejny raz „Gepardem Biznesu”

W grudniu 2017 roku Instytut Europejskiego Biznesu zbadał wyniki finansowe 70 tys. polskich przedsiębiorstw. Tytuł Geparda Biznesu 2017 uzyskały 253 firmy z branży hotelarskiej, których wartość rynkowa wzrosła o więcej niż 10 proc. Wśród laureatów znalazła się po raz kolejny sieć Qubus Hotel.
Gepardy Biznesu przyznawane są od 12 lat. Od początku funkcjonowania pomysłodawcy akcji przeanalizowali wyniki finansowe 80 tysięcy przedsiębiorstw i kilkuset banków działających w Polsce.
Analizie poddane zostały te przedsiębiorstwa, które w 2015 miały minimum 100 tys. złotych przychodów netto, wykazały zysk, a wartość ich kapitału była dodatnia.
Qubus Hotel już drugi rok z rzędu zanotował rekordowe wyniki sprzedażowe. Świadczy to nie tylko o wysokiej pozycji firmy na polskim rynku, ale także o tym, że hotele sieci cały czas chętnie wybierane są przez gości, którzy doceniają wysoką jakość usług oferowaną w obiektach, wystawiając im bardzo dobre opinie na portalach rezerwacyjnych.
Jacek Bijak, dyrektor sprzedaży i marketingu w sieci Qubus Hotel, powiedział: „Qubus Hotel nieustannie się zmienia i rozwija. Od ponad 20 lat z sukcesami funkcjonujemy na rynku hotelarskim. Pomimo rosnącej konkurencji w branży, z powodzeniem dorównujemy popularnością sieciom zagranicznym wchodzącym na nasz rynek.
Ogromną wagę przywiązujemy do jakości oferowanych przez nas usług, a utrzymanie się tendencji wzrostowej w wynikach sprzedażowych jest dowodem na to, że osoby odwiedzające nasze hotele widzą i doceniają nasze starania. Siła naszej marki z pewnością wynika też z podjęcia skutecznych działań związanych z polityką sprzedaży, ale także, co bardzo ważne w naszej branży, dobrej, rozwijającej personel polityki kadrowej.
Przed nami wiele zmian. W tej chwili oceniamy dynamikę rozwoju kilku polskich rynków. W najbliższych latach chcemy bowiem zainwestować lub wybudować nowe obiekty hotelowe pod brandem Qubus Hotel. W ramach rozbudowy sieci stworzyliśmy też specjalną ofertę franczyzową, dedykowaną obiektom hotelowym. Z dumą obserwujemy też rosnące z roku na rok wyniki sprzedażowe naszego nowego brandu i konceptu hotelowego, którym jest Hotel Alto w Żorach.”
POWIĄZANE WPISY
7 grudnia 2023
B&B Hotels: cztery nowe hotele i 40 proc. wzrost w Polsce w 2023 roku
Wdrożenie nowej strategii rozwoju, nowe hotele na mapie Polski, podjęcie dialogu z branżą…
0 Komentarzy5 Minuty
5 grudnia 2023
Bezpłatny wyjazd z Airbnb. „Szukamy elfów do pracy na Poczcie Głównej Świętego Mikołaja“
W okolicach nadchodzących świąt Bożego Narodzenia Poczta Główna Świętego Mikołaja w…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Grupa Accorinvest kontynuuje ekspansję w Polsce. Powstaje nowy hotel w Krakowie
Grupa AccorInvest, będąca właścicielem Orbis S.A. oraz inwestorem, operatorem i…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
Accor i Grupa Allenort podpisują umowę na budowę Mövenpick Hotel Gdynia
Accor nawiązał współpracę z Grupą Allenort na realizację projektu budowy hotelu Mövenpick…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
25 lat Polskiego Holdingu Hotelowego. Wartość spółki wzrosła do 2,2 mld zł
Historia Polskiego Holdingu Hotelowego liczy 25 lat. W 1998 roku Przedsiębiorstwo…
0 Komentarzy5 Minuty
22 listopada 2023
Szymon Wąsowski nowym dyrektorem hotelu Stradom House w Krakowie
Szymon Wąsowski został nowym dyrektorem operacyjnym pięciogwiazdkowego hotelu Stradom…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
Czarna Góra Resort dołącza do portfolio Sun & Snow
Sun & Snow, operator zarządzający wynajmem ponad 2,5 tys. apartamentów, za sprawą…
0 Komentarzy2 Minuty
17 listopada 2023
IGHP: październik w hotelach słabszy niż rok temu
Wyniki hoteli w październiku były na satysfakcjonującym poziomie, ale wyraźnie słabsze od…
0 Komentarzy5 Minuty
16 listopada 2023
Hotelarze w obliczu podwyżek. Wzrost podatku VAT i droższe wyjazdy
Branża hotelarska w Polsce stoi przed kolejnym wyzwaniem. Po okresie pandemii, który…
0 Komentarzy3 Minuty