Promocja Gdańska, Krakowa i Wrocławia w Holandii
![Billboard promujący Gdańsk archiwum ZOPOT w Amsterdamie](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2018/01/4c6321b941008c2e2d0352a25bd46178.jpg)
Billboardy, prezentacje i reklamy w Internecie. Trwa intensywna promocja polskich miast w Holandii zorganizowana przez Polską Organizację Turystyczną.
Kilkadziesiąt billboardów JCDecalux promuje Gdańsk oraz Kraków w Amsterdamie i Utrechcie. To część zorganizowanej przez Polską Organizację Turystyczną akcji, towarzyszącej targom Vakantiebeurs. Oba miasta prezentują również swoją ofertę podczas trwających w Utrechcie targów turystycznych.
Andrzej Pawluszek, wicedyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie, powiedział: „Kampania outdoor jest uzupełnieniem kampanii obu miast, którą prowadzimy również w Internecie.”
Tegoroczna kampania potrwa do końca stycznia.
Małgorzata Duijnmayer z amsterdamskiego ośrodka POT, dodała: „Zależało nam, aby zaintrygować Holendrów pięknem Gdańska i Krakowa – podkreśla koordynująca działania outdoor.”
Billboardy zawisły w centralnych punktach Amsterdamu i Utrechtu, m.in. na stacjach kolejowych, przystankach autobusowych oraz przy największych placach np. Leidseplain w Amsterdamie.
Dużym zainteresowaniem cieszy się także oferta stolicy Dolnego Śląska. Stoisko miasta było oblegane przez turystów podczas targów Vakantiebeurs, a multimedialnej prezentacji Moniki Trznadel o walorach turystycznych Wrocławia wysłuchało kilkudziesięciu blogerów, dziennikarzy oraz przedstawicieli branży turystycznej.
Andrzej Pawluszek skomentował: „Bez wątpienia zainteresowanie Holendrów Wrocławiem jest coraz większe, możemy zaobserwować pozytywny efekt promocji miasta jako Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku.”
Przedstawiciele Polskiej Organizacji Turystycznej chcieliby zachęcić pozostałe miasta do większego zaangażowania promocyjnego na rynku niderlandzkim.
Dominika Szulc dyrektor ośrodków POT w Beneluksie, podkreśliła: “Zdecydowanie brakuje Warszawy oraz Poznania. Mam nadzieję, iż sukces promocji Gdańska, Krakowa i Wrocławia zachęci je do promocji w Holandii.”
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
Historyczny rok dla Portu Lotniczego Poznań-Ławica. 18,9 mln zł zysku i nowy prezes zarządu
Port Lotniczy Poznań-Ławica odnotował przełomowe wyniki finansowe za rok 2023, osiągając…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
Odkrywaj Wrocław na rowerze
Wrocław odkrywać można na wiele sposobów. Jedną z opcji jest… rower. W ramach akcji…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
MultiSport dostępny w ośrodkach Grupy PKL
Grupa PKL łączy sport i rekreację przez cały rok, oferując wyjątkowe atrakcje w swoich…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Travelist.pl: wybrzeże wciąż na topie, ale wrzesień kusi cenami
Zbliżający się koniec lipca zachęcił ekspertów z portalu Travelist.pl do analizy…
0 Komentarzy3 Minuty
18 lipca 2024
Rekordowa frekwencja na Zamku Książ. 220 tys. gości w pierwszym półroczu 2024
Zamek Książ przyciągnął rekordową liczbę 220 tys. turystów w pierwszej połowie 2024 roku.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 lipca 2024
PKL podpisuje kontrakt na nowe koleje linowe w Szczawniku. W planach reaktywacja ośrodka narciarskiego w Muszynie
Grupa PKL wraz z Gminą Muszyna planuje reaktywację ośrodka narciarskiego w Szczawniku.…
0 Komentarzy3 Minuty
17 lipca 2024
Hydropolis zorganizuje półkolonie w drugiej połowie sierpnia. Uczestnicy poznają ciekawostki ze świata wody
Centrum wiedzy o wodzie Hydropolis zaprasza najmłodszych na półkolonie, których motywem…
0 Komentarzy3 Minuty
17 lipca 2024
Startuje proces E-Certyfikacji Informacji Turystycznej w Polsce
Polska Organizacja Turystyczna, odpowiedzialna za promocję polskiej turystyki i rozwój…
0 Komentarzy2 Minuty
15 lipca 2024
Nocny bieg po płycie lotniska tym razem w Lublinie. Skywayrun 2024 zaplanowany na połowę października
Bieg Skywayrun Lublin Airport 2024 będzie 19-tym biegiem po pasie startowym lotniska…
0 Komentarzy2 Minuty