Promocja Gdańska, Krakowa i Wrocławia w Holandii

Billboardy, prezentacje i reklamy w Internecie. Trwa intensywna promocja polskich miast w Holandii zorganizowana przez Polską Organizację Turystyczną.
Kilkadziesiąt billboardów JCDecalux promuje Gdańsk oraz Kraków w Amsterdamie i Utrechcie. To część zorganizowanej przez Polską Organizację Turystyczną akcji, towarzyszącej targom Vakantiebeurs. Oba miasta prezentują również swoją ofertę podczas trwających w Utrechcie targów turystycznych.
Andrzej Pawluszek, wicedyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie, powiedział: „Kampania outdoor jest uzupełnieniem kampanii obu miast, którą prowadzimy również w Internecie.”
Tegoroczna kampania potrwa do końca stycznia.
Małgorzata Duijnmayer z amsterdamskiego ośrodka POT, dodała: „Zależało nam, aby zaintrygować Holendrów pięknem Gdańska i Krakowa – podkreśla koordynująca działania outdoor.”
Billboardy zawisły w centralnych punktach Amsterdamu i Utrechtu, m.in. na stacjach kolejowych, przystankach autobusowych oraz przy największych placach np. Leidseplain w Amsterdamie.
Dużym zainteresowaniem cieszy się także oferta stolicy Dolnego Śląska. Stoisko miasta było oblegane przez turystów podczas targów Vakantiebeurs, a multimedialnej prezentacji Moniki Trznadel o walorach turystycznych Wrocławia wysłuchało kilkudziesięciu blogerów, dziennikarzy oraz przedstawicieli branży turystycznej.
Andrzej Pawluszek skomentował: „Bez wątpienia zainteresowanie Holendrów Wrocławiem jest coraz większe, możemy zaobserwować pozytywny efekt promocji miasta jako Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku.”
Przedstawiciele Polskiej Organizacji Turystycznej chcieliby zachęcić pozostałe miasta do większego zaangażowania promocyjnego na rynku niderlandzkim.
Dominika Szulc dyrektor ośrodków POT w Beneluksie, podkreśliła: „Zdecydowanie brakuje Warszawy oraz Poznania. Mam nadzieję, iż sukces promocji Gdańska, Krakowa i Wrocławia zachęci je do promocji w Holandii.”
POWIĄZANE WPISY
10 lipca 2025
Gubałówka zaprasza na lato 2025: plaża w górach, sport i góralski folklor
Na czas wakacji Gubałówka - jeden z najchętniej odwiedzanych ośrodków turystycznych Grupy…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lipca 2025
Od Szkocji po Mazowsze. V edycja Dnia Szkockiego w Jadowie
Jadów po raz piąty zamienił się w szkocką stolicę Mazowsza. 5 lipca odbyła się kolejną…
0 Komentarzy4 Minuty
9 lipca 2025
Gniezno: Widowisko „Milenium Koronacji Bolesława Chrobrego” przyciągnie 12 tys. widzów
W sierpniu 2025 roku odbędzie w Gnieźnie plenerowe widowisko historyczno-teatralne…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lipca 2025
Compensa: Polacy coraz częściej planują urlop poza latem
Rozpoczęły się letnie wakacje. Choć tradycyjnie kojarzą się z urlopem, rośnie liczba…
0 Komentarzy4 Minuty
7 lipca 2025
Ranking UIA 2024: Polska na 21. miejscu w organizacji konferencji
Polska potwierdziła swoją pozycję na arenie międzynarodowej jako atrakcyjna destynacja…
0 Komentarzy2 Minuty
7 lipca 2025
Ruszyła kolejna edycja kampanii „Polska. Więcej niż myślisz!”
Na początku lipca ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii „Polska. Więcej niż…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lipca 2025
Letnia akcja kulinarna PLOT: wielkopolskie smaki w nowoczesnej interpretacji
W lipcu i sierpniu 2025 roku w Poznaniu i okolicach odbędzie się akcja „Smaczne lato w…
0 Komentarzy2 Minuty
3 lipca 2025
Sopot i Visa rozpoczynają program analizy zwyczajów płatniczych turystów
Sopot, we współpracy z Visa, uruchamia od lipca 2025 roku program mający na celu poznanie…
0 Komentarzy2 Minuty
3 lipca 2025
Dolny Śląsk rozpoczyna letni sezon i świętuje 10-lecie Centrum Naturum
W minioną sobotę Dolnośląska Organizacja Turystyczna wraz ze Stawami Milickimi…
0 Komentarzy1 Minuty