Promocja eSky w sklepach wolnocłowych
Serwis turystyczny eSky nawiązał współpracę promocyjną z siecią sklepów wolnocłowych, należących do Lagardère Duty Free. Promocja będzie prowadzona w prawie 30 sklepach takich konceptów, jak Aelia Duty Free, Aelia Beauty, The Fashion Gallery, The Fashion Place oraz Toys Store zlokalizowanych na 9 największych lotniskach w Polsce.
Podróżujący, którzy dokonali zakupu biletów lotniczych w serwisie eSky.pl, będą mogli skorzystać z dedykowanych rabatów na zakup najpopularniejszych marek perfum, biżuterii czy luksusowych marek odzieżowych z portfolio grupy Lagardère. Dodatkowo, w ramach współpracy klienci sklepów Aelia Duty Free otrzymają także rabat przy rezerwowaniu biletów lotniczych na portalu eSky. Kampania potrwa do 28 sierpnia 2018 roku.
Współpraca co-brandowa Grupy eSky z Lagardère Duty Free (właścicielem m.in. sieci sklepów Aelia Duty Free zlokalizowanych na lotniskach) to korzyści zarówno dla klientów sklepów wolnocłowych, jak i dla podróżnych kupujących bilety za pośrednictwem portalu eSky.pl. Na tych pierwszych czeka specjalnie utworzona strona internetowa, na której wystarczy podać adres e-mail i specjalny kod zniżkowy, aby zarezerwować bilet lotniczy taniej o 20 złotych. Użytkownicy serwisu eSky.pl otrzymają zaś dedykowany rabat na zakupy udzielany na podstawie potwierdzenia zakupu biletu.
Z myślą o podróżujących dokonujących zakupów w wolnocłowych sklepach Aelia, powstał także Poradnik dla Podróżnych dostępny na stronie https://www.esky.pl/porady-dla-podroznych. Zainteresowani znajdą tam odpowiedzi na wszystkie najważniejsze pytania – gdzie znajdują się sklepy wolnocłowe, jakie produkty można w nich znaleźć czy jak wykorzystać swój indywidualny rabat.
Tomasz Kaczmarek, Marketing Manager Central-Western Europe z eSky Group, powiedział: „Zbliża się czas długo wyczekiwanych wyjazdów wiosennych, urlopów i zagranicznych wycieczek. Czekając na odprawę czy przesiadkę na kolejny lot, podróżni często odwiedzają sklepy wolnocłowe, by kupić kosmetyki, perfumy, alkohole, potrzebne w podróży drobiazgi, a także prezenty i pamiątki. Dzięki nawiązanej współpracy eSky i Aelia Duty Free, możemy zaproponować im zakupy w atrakcyjnych, niższych cenach, a także zniżkę na kolejny bilet lotniczy kupiony w serwisie eSky.pl. Współpraca Grupy eSky z Lagardère Duty Free to doskonały przykład kampanii co-brandowej, dzięki której klienci obu stron zyskują dodatkowe korzyści, a ich podróż stanie się przyjemniejsza.”
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty