Promocja Ecco Holiday pod żaglami
Od maja jacht w barwach Ecco Holiday reprezentuje Polskę w serii międzynarodowych regat m.in. na Atlantyku, Karaibach i Morzu Śródziemnym.
Propozycja skierowana jest nie tylko do wytrawnych żeglarzy. Przed każdym startem załoga przechodzi wspólny trening, by poznać siebie i tajniki żeglarskiego rzemiosła pod okiem doświadczonych i utytułowanych skipperów.
Aleksandra Olechnowicz, rzecznik prasowy Ecco Holiday, powiedziała: “Poza emocjami sportowymi tego typu wyprawy to wspaniała okazja do odwiedzania nowych miejsc podczas postojów w portach, poznawania osób z całego świata, których łączy podobna pasja. W realizacji całego przedsięwzięcia współpracujemy z firmą Sailing Adventure Team. Przy tak specyficznych projektach istotne jest doświadczenie, odpowiednie przygotowanie i bezpieczeństwo. Dlatego korzystamy w tym zakresie z pomocy ekspertów.”
Najbliższa impreza to zaplanowane na czerwiec Giraglia Rolex Cup. Tygodniowy rejs rozpoczyna się wyścigiem z San Remo we Włoszech do Saint-Tropez we Francji. Zabytkowy port Saint-Tropez będzie gospodarzem trzydniowych wyścigów przybrzeżnych, później rozpocznie się wyścig główny z Saint Tropez, przez skalistą Giraglię na północy Korsyki, do mety w Genui, we Włoszech.
Ecco Holiday umożliwia także udział w rejsach rekreacyjnych. Klienci, poza jednostką regatową, mogą korzystać z niezwykle szerokiej gamy jachtów (czartery) oraz akwenów. Każdy z rejsów może zyskać indywidualną oprawę i być realizowany wedle scenariusza zaproponowanego przez klientów.
Olechnowicz dodała: “Jest to z pewnością inna oferta, niż typowe wyjazdy all inclusive. Nocne wachty, wspólne przygotowywanie posiłków to nieco inny standard i trzeba mieć tego świadomość. To wszystko jednak, w oprawie Karaibów lub innych egzotycznych akwenów, oferuje naprawdę wyjątkowe wrażenia. Konsekwentnie, od kilku sezonów, staramy się proponować naszym klientom nowe rozwiązania związane z wypoczynkiem i podróżami. Liczymy, że ten projekt będzie doskonałym uzupełnieniem naszej oferty.”
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty