Profitravel z ekipą na Expo w Dubaju
Biura specjalizujące się w biznes travel zaczynają dostrzegać światełko w tunelu. Jednym z jego manifestacji jest powrót wyjazdów edukacyjno-szkoleniowych. Widać, że również partnerzy z branży lotniczej i hotelowej są znowu otwarci by wspierać takie inicjatywy, a to dobrze wróży.
Profitravel zabrał ekipę na weekend na Expo do Dubaju
Jedno z ciekawszych kompaktowych biur zajmujących się biznes travel, Profitravel zdecydowało, że już czas, by wrócić do zespołowych podróży. Na cel pierwszego od przed pandemicznych czasów wyjazdu wybrano Dubaj, wszak właśnie trwa wystawa Expo. W organizacji imprezy biuro wsparli partnerzy, pomocy udzielili zarówno ci wyspecjalizowani w lotach, jak i dostawcy rozwiązań b2b do rezerwacji hotelowych.
Możliwość liczenia na wsparcie partnerów, to niechybny znak lepszych perspektyw dla branży. Jeszcze do niedawna ich budżety na tego typu działania były całkowicie zablokowane. Wiadomo, że na wsparcie tego typu w pierwszej kolejności mogą liczyć zwykle dobrze rokujące biura. Profitravel znajduje się w tym doborowym towarzystwie.
Proftravel trafił w 10
Dla wielu mocno doświadczonych pandemia biur z obszaru biznes travel mówienie, że pandemia jest też szansą może wydawać się truizmem. Przykład Profitravel pokazuje jednak, że nawet podczas tak dramatycznych czasów można zbudować istotną wartość dodaną. Profi jako jedno z nielicznych biur obszaru biznes travel postawiło mocno na zbudowanie kompetencji w obszarze cargo. Przyjęcie ekspertów wyspecjalizowanych w tym obszarze pozwoliło na wejście na rynek właściwie od razu. Teraz czas na zbieranie owoców tej słusznej biznesowej decyzji.
Cargo to największy wygrany czasów pandemii, przewozy w zasadzie cały czas rosną. Rozwój sytuacji geopolitycznej też istotnie sprzyja tego typu przewozom. Na rynku cargo mamy boom.
Nie mniejszym strzałem w 10. okazało się też otwarcie biura w Sopocie. Przyjęcie cieszących się estymą na rynku pracowników pozwoliło także w tym przypadku sięgnąć po ciekawy i wciąż rokujący segment rynku. Tym razem chodziło m.in. o ruch marynarski. Poprzez długi okres pandemii biura wyspecjalizowane w ruchu marynarskim były niezmiennie praktycznie jedynymi, które wciąż miały pracę.
Profitravel szukało też innych dodatkowych dochodów
Postawienie na cargo i ruch marynarski, to niejedyne działania, które podjęło biuro, by ratować przychody w czasach pandemii. Pojawił się m.in. pomysł sprzedaży lotniczych plakatów. Vintagowe lotnicze plakaty zawsze cieszyły się dużą popularnością, teraz ich wartość jeszcze wzrosła. Podobne inicjatywy ogłosiły też biura, które są wieloletnimi strategicznymi partnerami Profitravel m.in. wyspecjalizowane w wyjazdach typu incentive Wysoko i Wyżej. Pomysł na albumy foto także w tym przypadku okazał się sukcesem.
Rodzinna atmosfera sprzyja tworzeniu skutecznego zespołu
Sukces Profitravel w czasie pandemii, to także owoc pieczołowicie budowanego zespołu. Wspominaliśmy o otwarciu biura w Sopocie, tam właśnie udało się sprowadzić najlepszych ludzi z Pomorza, stało się to m.in. właśnie dzięki atmosferze, którą już wcześniej udało się zbudować w centrali w Warszawie. Dobra opinia krążąca na rynku o biurze to atut, który także w przyszłości pozwoli sprowadzać do zespołu kolejnych wartościowych pracowników. To walory, na które nie może liczyć większość z działających na rynku biznes travel biur.
Taką a nie inną atmosferę buduje się również w czasie wyjazdów edukacyjno-integracyjnych, do których właśnie wracamy. Oby więcej biur już wkrótce mogło przygotować tego typu projekty.
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Mazowsze – Złoty Partner XIV Forum Promocji Turystycznej
Forum odbędzie się już 11 kwietnia 2024 we Wrocławiu. Złotym Partnerem wydarzenia jest…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Rainbow Złotym Partnerem XIV edycji Forum Promocji Turystycznej
W trakcie Forum prezes zarządu Rainbow Tours Maciej Szczechura będzie mówił o kwestiach…
0 Komentarzy11 Minuty