Potyczka ekspertów: turystyka krajowa w biurach podróży
Polacy nie chcą jeździć po Polsce z biurami podróży. Polskie hotele nie chcą dawać biurom podróży lepszych warunków cenowych. Agenci turystyczni nie widzą sensu sprzedawania krajowej oferty. Czy wyjazdy zorganizowane po naszym kraju w postaci oferty dla rodzimego klienta mają sens? Ten temat podejmiemy na IV Forum Promocji Turystycznej.
Są tacy agenci turystyczni, którzy chcieliby sprzedawać klientom ofertę polską, ale nie mają z czego wybierać. Są tacy touroperatorzy, którzy z powodzeniem organizują turystykę krajową, ale nie znajdują chętnych do współpracy hotelarzy. Są też hotele, które próbują bez skutku nawiązać współpracę z dużymi touroperatorami. I wreszcie, są agenci, którzy w ogóle nie chcą sprzedawać polskiej oferty polskim klientom.
Na czym polega problem? Czy Polakom nie da się sprzedawać pakietowanych wyjazdów po naszym kraju?
O problemach turystyki krajowej z punktu widzenia: touroperatora, agenta, hotelarza, porozmawiamy podczas potyczki ekspertów na IV Forum Promocji Turystycznej w Warszawie. W rozmowie udział wezmą: Grzegorz Chmielewski, właściciel Biura Podróży Poltours Gliwic, Piotr Dwurnik, dyrektor spółki i członek zarządu w Przedsiębiorstwie Turystycznym “Łysogóry”, Monika Hiszpańska, właścicielka Biur Agencyjnych Vivago.pl, wiceprezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych oraz Sebastian Nasiłowski, właściciel Biura Podróży i firmy transportowej Tourist Polska.
Na IV Forum Promocji Turystycznej zapraszamy 24 października do Warszawy, do hotelu Polonia Palace. Wydarzenie to będzie jak zwykle poświęcone różnym aspektom promocji turystycznej. Partnerami forum są: Cypryjska Organizacja Turystyczna, Narodowy Ośrodek Informacji Turystycznej Republiki Chorwacji w Polsce, wydarzenie zostało objęte Patronatem Honorowym Marszałka Województwa Mazowieckiego, patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz patronatem Polskiej Izby Turystyki.
Zarejestruj się już dziś! Formularz rejestracji, informacje i program forum znajdziesz tutaj.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty