Potyczka ekspertów: turystyka krajowa w biurach podróży
Polacy nie chcą jeździć po Polsce z biurami podróży. Polskie hotele nie chcą dawać biurom podróży lepszych warunków cenowych. Agenci turystyczni nie widzą sensu sprzedawania krajowej oferty. Czy wyjazdy zorganizowane po naszym kraju w postaci oferty dla rodzimego klienta mają sens? Ten temat podejmiemy na IV Forum Promocji Turystycznej.
Są tacy agenci turystyczni, którzy chcieliby sprzedawać klientom ofertę polską, ale nie mają z czego wybierać. Są tacy touroperatorzy, którzy z powodzeniem organizują turystykę krajową, ale nie znajdują chętnych do współpracy hotelarzy. Są też hotele, które próbują bez skutku nawiązać współpracę z dużymi touroperatorami. I wreszcie, są agenci, którzy w ogóle nie chcą sprzedawać polskiej oferty polskim klientom.
Na czym polega problem? Czy Polakom nie da się sprzedawać pakietowanych wyjazdów po naszym kraju?
O problemach turystyki krajowej z punktu widzenia: touroperatora, agenta, hotelarza, porozmawiamy podczas potyczki ekspertów na IV Forum Promocji Turystycznej w Warszawie. W rozmowie udział wezmą: Grzegorz Chmielewski, właściciel Biura Podróży Poltours Gliwic, Piotr Dwurnik, dyrektor spółki i członek zarządu w Przedsiębiorstwie Turystycznym “Łysogóry”, Monika Hiszpańska, właścicielka Biur Agencyjnych Vivago.pl, wiceprezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych oraz Sebastian Nasiłowski, właściciel Biura Podróży i firmy transportowej Tourist Polska.
Na IV Forum Promocji Turystycznej zapraszamy 24 października do Warszawy, do hotelu Polonia Palace. Wydarzenie to będzie jak zwykle poświęcone różnym aspektom promocji turystycznej. Partnerami forum są: Cypryjska Organizacja Turystyczna, Narodowy Ośrodek Informacji Turystycznej Republiki Chorwacji w Polsce, wydarzenie zostało objęte Patronatem Honorowym Marszałka Województwa Mazowieckiego, patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz patronatem Polskiej Izby Turystyki.
Zarejestruj się już dziś! Formularz rejestracji, informacje i program forum znajdziesz tutaj.
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty
22 marca 2024
One Event zaprezentował się w Warszawie
Około 40 przedstawicieli biur podróży i agencji MICE poznało ofertę One Event na…
0 Komentarzy1 Minuty