Polskie miasta i obiekty kongresowe na Instagramie
Poland Convention Bureau (POT) promuje nową kolekcję interaktywnych grafik do wykorzystania na Instagramie w Stories i innych materiałach multimedialnych. Naklejki w wersjach statycznych i animowanych stanowią narzędzie promujące przemysł spotkań i wydarzeń, ułatwiając tworzenie angażujących treści na platformach społecznościowych.
Instagram odgrywa ważną rolę w komunikacji w przemyśle spotkań, hoteli, miast i regionów, dlatego spersonalizowane naklejki mogą uatrakcyjnić przekaz, pozwalając na tworzenie bardziej angażujących treści. Nowa inicjatywa w dziedzinie marketingu online została zaprezentowana po raz pierwszy 22 stycznia 2025 r. podczas spotkania branżowego, które odbyło się w ramach cyklu 'Laboratorium Twórców’ w gościnnych salach Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
Co znajdziemy w kolekcji?
- Symbole polskich miast (np. Syrenka Warszawska, Smok Wawelski, Koziołki z Wieży Ratuszowej w Poznaniu, Krasnal Wrocławski, Koziołek z Lublina, Neptun z Gdańska, Jednorożec z Łodzi)
- Najważniejsze obiekty kongresowe i targowe (np. ICE Kraków, Spodek w Katowicach, Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Targi w Kielcach, Lubelskie Centrum Konferencyjne, EC1 Łódź, Hala Stulecia we Wrocławiu)
- Hasła i hashtagi promocyjne:
- #PolandCVB – oficjalny hashtag Poland Convention Bureau
- #EventprofsPL – hashtag polskiej społeczności profesjonalistów branży eventowej
- #EventprofsLAB – promujący projekt edukacyjny Laboratorium Twórców
- #PolskaTravel oraz #PolandTravel – używane przez polskich i zagranicznych turystów oraz twórców internetowych
- Więcej niż myślisz oraz Poland. More than you expected
- Dedykowane oznaczenia dla partnerów: „Meet us at IMEX”, „Meet us at IBTM” „Recommended CVB” „Recommended PCO”, „Recommended ITC”
- „Spotlight on Poland” – flagowe międzynarodowe wydarzenie organizowane przez PCB POT we współpracy ze Stowarzyszeniem Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP).
„Branża spotkań i wydarzeń dynamicznie się rozwija, a media społecznościowe, zwłaszcza Instagram, stały się kluczowym narzędziem komunikacji. Chcieliśmy dostarczyć naszym partnerom gotowe, atrakcyjne wizualnie narzędzie, które pomoże im promować swoje wydarzenia i obiekty w nowoczesny sposób. Naklejki podkreślają unikalność polskich miast i obiektów kongresowych, a także wzmacniają spójność naszego przekazu w globalnej przestrzeni online” – mówi Aneta Książek, kierowniczka Poland Convention Bureau.
Jak skorzystać z naklejek?
Naklejki są dostępne bezpłatnie dla użytkowników Instagrama. Wystarczy wpisać „PolandCVB” podczas tworzenia Stories, aby przeglądać wszystkie 35 naklejek i wybrać swoją ulubioną. Można je również znaleźć, wpisując inne słowa kluczowe. Od chwili publikacji zostały one wyświetlone prawie 700 tys. razy.
Dodatkowo naklejki mogą być wykorzystywane w prezentacjach multimedialnych oraz materiałach promocyjnych partnerów Poland Convention Bureau i Polskiej Organizacji Turystycznej.
„Obserwujemy, gdzie branża w Polsce i na świecie najaktywniej się komunikuje, i staramy się być tam obecni – zarówno jako Poland Convention Bureau, jak i inspirując naszych partnerów do działania. Instagram w 2025 roku to już nie tylko platforma do dzielenia się zdjęciami, ale zaawansowane narzędzie storytellingowe, oferujące nowe formaty interakcji, rozbudowane algorytmy rekomendacji i dynamiczne treści wideo. Naklejki, które stworzyliśmy, to odpowiedź na te zmiany i instagramizację naszej branży – pomagają wyróżnić się w natłoku informacji, zwiększyć zaangażowanie odbiorców i budować silniejszą rozpoznawalność. Dzięki nim możemy w atrakcyjny i nowoczesny sposób opowiadać o Polsce jako wyjątkowym miejscu na organizację wydarzeń i konferencj”i – dodaje na koniec Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu.
POWIĄZANE WPISY
18 marca 2025
Expo 2025 w Osace: Polska. Dziedzictwo, które napędza przyszłość
13 kwietnia 2025 roku w Osace rozpocznie się Wystawa Światowa Expo 2025. Nasz kraj…
0 Komentarzy6 Minuty
18 marca 2025
Costa Cruises ogłasza nową edycję rejsu Hit Parade Cruise
Costa Cruises ogłasza nową edycję rejsu Hit Parade Cruise: C|Club 2025, który umożliwi…
0 Komentarzy2 Minuty
18 marca 2025
Abu Zabi gospodarzem konferencji dla najlepszych sprzedawców Itaki
Departament Kultury i Turystyki w Abu Zabi (DCT Abu Zabi) podjął kooperację z firmą…
0 Komentarzy2 Minuty
18 marca 2025
Compensa wprowadza nowe ubezpieczenie podróżne
Firma ubezpieczeniowa Compensa wprowadza nowy produkt – Compensa Podróż, który jest…
0 Komentarzy2 Minuty
17 marca 2025
Stabilny wzrost turystyki w Austrii
Pozytywny rok 2024 w austriackiej turystyce. Dane przekazane przez Austria Tourism…
0 Komentarzy3 Minuty
14 marca 2025
Światowy Dzień Wody we Wrocławiu
22 marca na placu Solnym we Wrocławiu odbędzie się piknik z okazji Światowego Dnia Wody.…
0 Komentarzy4 Minuty
14 marca 2025
Śląskie powołuje Klub Ambasadora Kongresów
Utworzenie drugiego w Polsce regionalnego Klubu Ambasadora Kongresów polskich jest szansą…
0 Komentarzy4 Minuty
14 marca 2025
Wizz Air poleci z Katowic do Billund
W poniedziałek 27 października 2025 r. linia lotnicza Wizz Air obsłuży pierwszy rejs…
0 Komentarzy2 Minuty
14 marca 2025
Ruszył portal analityczny Turystyka+
Główny Urząd Statystyczny we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki uruchamia…
0 Komentarzy2 Minuty