PolskiBus.com zwycięzcą konkursu „Bezpieczny Pasażer”

PolskiBus.com został laureatem pierwszej edycji konkursu „Bezpieczny Pasażer”, organizowanego przez Małopolskie Dworce Autobusowe S.A. Przewoźnik został wyróżniony za świadczenie usług transportowych na najwyższym poziomie, dbając w szczególny sposób o bezpieczeństwo swoich pasażerów w trakcie całej podróży.

25 lutego przedstawiciel firmy PolskiBus.com podczas uroczystej gali odebrał z rąk członków Kapituły Certyfikat „Bezpieczny Pasażer”.

Piotr Pogonowski, dyrektor ds. marketingu i komunikacji PolskiBus.com, powiedział: „Wchodząc na polski rynek wyznaczyliśmy zupełnie nowe standardy dotyczące bezpieczeństwa oraz jakości obsługi klienta. Po niemal 6 latach działalności i przewiezieniu ponad 21 milionów pasażerów ten certyfikat jest najlepszym dowodem na to, że w dalszym ciągu wyznaczamy kolejne kierunki rozwoju branży transportowej. Dziękujemy organizatorom – MDA S.A. oraz szanownym członkom Kapituły za uznanie i docenienie naszych starań, które mają na celu stałe podnoszenie poziomu obsługi pasażerów, ich bezpieczeństwa i komfortu podróży. Jednocześnie dziękuję wszystkim naszym pracownikom za zaangażowanie i rzetelną pracę, dzięki której nasi pasażerowie mogą czuć się bezpiecznie i komfortowo na pokładach autokarów PolskiBus.com.”

Kapituła w trakcie wyboru laureatów brała pod uwagę takie elementy jak: opinie policji i Inspekcji Transportu Drogowego, ułatwienia dla podróżnych, dodatkowe szkolenia kierowców, poziom obsługi podróżnych niepełnosprawnych, posiadanie w autobusach pasów bezpieczeństwa i fotelików dla dzieci, ilość reklamacji składanych przez podróżnych na dworcach MDA. Inicjatywa „Bezpieczny Pasażer” została zapoczątkowana przez spółkę Małopolskie Dworce Autobusowe S.A. we współpracy z Komendą Wojewódzką Policji w Krakowie i pod patronatem Marszałka Województwa Małopolskiego.