PolskiBus.com i ModlinBus łączą siły na trasie centrum Warszawy – Lotnisko w Modlinie
Od 13 marca platforma PolskiBus.com udostępnia swoim pasażerom możliwość zakupu biletu na podróż pomiędzy centrum Warszawy a popularnym Lotniskiem w Modlinie. W ramach nowej oferty połączenia będą obsługiwane przez przewoźnika ModlinBus, we współpracy z partnerską marką OKBus.
Pierwsze kursy ruszą już w najbliższy poniedziałek, 20 marca.
Piotr Pogonowski, dyrektor ds. marketingu i omunikacji PolskiBus.com, powiedział: “Wielokrotnie otrzymywaliśmy od naszych Pasażerów prośby dotyczące możliwości dojazdu do Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa / Modlin. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, chcielibyśmy powitać na pokładzie PolskiBus.com naszego nowego partnera – firmę ModlinBus! Wspólnie zapewniamy niezwykle dogodną ofertę dla osób, które dojeżdżają naszymi autokarami do stolicy, by wybrać się w dalszą zagraniczną podróż samolotem. Dzięki tej współpracy nasi klienci otrzymują dostęp do kilkunastu codziennych, bezpośrednich połączeń lotniskowych w formie „shuttle bus”, co sprawia, że nasza oferta staje się jeszcze bardziej atrakcyjna i komplementarna. Zachęcam do rezerwowania biletów już dziś na stronie www.polskibus.com”.
Tomasz Sadowski, prezes ModlinBus, dodał: “Bardzo cieszy nas rozpoczęcie sprzedaży biletów na platformie PolskiBus.com, ponieważ oferta łatwego i ekspresowego dojazdu do Modlina dotrze do jeszcze większej liczby klientów. Naszym celem jest, aby ta unikalna usługa miała jak najszerszy odbiór, dlatego w nadchodzących tygodniach planujemy zwiększyć liczbę kursów na tej trasie.”
W ramach linii MB1 podróż pomiędzy Placem Defilad w Warszawie a Lotniskiem Warszawa/Modlin będzie trwała tylko ok. 45 minut. Do dyspozycji Pasażerów będzie aż do 20 dogodnych kursów dziennie w każdą stronę, a oferta przejazdów będzie dostosowana do obowiązującego w danym dniu tygodnia rozkładu lotów. Przejazdy będą realizowane przez wysokiej jakości komfortowe autokary Scania oraz busy Mercedes Sprinter. Wszystkie pojazdy ModlinBus oraz OKBus wyposażone są w Wi-Fi, komfortowe fotele, gniazdka elektryczne, system rozrywki pokładowej oraz klimatyzację. Podróżni będą wpuszczani na pokład na podstawie numeru rezerwacji otrzymanego w wiadomości e-mail wraz z e-biletem PolskiBus.com.
POWIĄZANE WPISY
7 lutego 2023
Ryanair ogłasza nowe trasy i planuje przewieźć ok. 300 tys. pasażerów z Lotniska Chopina
Podczas wtorkowej konferencji prasowej (7 lutego) prezes irlandzkiego Ryanaira…
0 Komentarzy3 Minuty
2 lutego 2023
Polskie lotniska regionalne obsłużyły prawie 27 mln pasażerów w 2022
Związek Regionalnych Portów Lotniczych opublikował statystyki dotyczące ruchu…
0 Komentarzy3 Minuty
2 lutego 2023
TT-Line zwiększa potencjał przewozowy z drugą jednostką Green Ship Peter Pan
Zawinięcie drugiego promu GreenShip Peter Pan do Terminala Promowego w Świnoujściu jest…
0 Komentarzy4 Minuty
1 lutego 2023
LOT: w sezonie letnim wznowimy połączenie z Rzeszowa do Gdańska
Od 2 czerwca do 5 września 2023 roku samoloty Polskich Linii Lotniczych LOT znów zabiorą…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Zmiany w zarządzie Brussels Airlines
Peter Gerber, obecny prezes zarządu Brussels Airlines, zrezygnował wczoraj (31 stycznia)…
0 Komentarzy1 Minuty
31 stycznia 2023
Air France zwiększa liczbę lotów do Chin
Linie lotnicze zapowiadają od 1 lipca wprowadzenie do rozkładu codziennych połączeń do…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2023
Wizz Air: w 2022 przewieźliśmy rekordową liczbę pasażerów – ponad 45 mln osób
Wizz Air świętuje swój rekord, przewożąc ponad 45 milionów pasażerów w roku kalendarzowym…
0 Komentarzy3 Minuty
30 stycznia 2023
Zysk netto Ryanaira w III kwartale 2022 wyniósł 211 mln euro
Ryanair ogłosił dziś (30 stycznia) osiągnięty zysk netto za trzeci kwartał w wysokości…
0 Komentarzy5 Minuty