Polski mobilny klucz hitem w hotelarstwie
Polska firma Ailleron będzie oferować aplikację mobilną, która pozwoli na otwieranie większości hotelowych drzwi na świecie za pomocą telefonu komórkowego.
Stało się to dzięki temu, że Ailleron podpisał umowy z Assa Abloy i SALTO, największymi dostawcami zamków do drzwi hotelowych, kontrolującymi większość światowego rynku.
Dzięki przemyślanemu rozwojowi, pozyskiwanym partnerstwom oraz szerokim możliwościom integracji, iLumio staje się jednym z najbardziej zaawansowanych systemów hotelowych.
Assa Abloy to międzynarodowa grupa z rocznym obrotem na poziomie 6 miliardów EUR, która obecnie zatrudnia ponad 46 000 pracowników. Firma działa w ponad 70 krajach i posiada wiodącą pozycję na rynku w segmencie zabezpieczeń elektromechanicznych, takich jak kontrola dostępu, technologie identyfikacji, automatyka drzwiowa oraz zabezpieczenia hotelowe. Rozmowy Ailleron SA z Assa Abloy były prowadzone w II połowie 2016 r. i zakończyły się podpisaniem umowy dotyczącej współpracy obu firm. Na mocy porozumienia Ailleron jako jedyna polska firma posiada obecnie certyfikat „Assa Abloy Certified Partner”.
Justyna Michalczyk, General Manager iLumio w Ailleron SA., powiedziała: “Jesteśmy dumni z tego, że pozytywnie przeszliśmy proces weryfikacji i jako pierwszej firmie w Polsce udało nam się zostać certyfikowanym partnerem Assa Abloy Hospitality w zakresie kluczy mobilnych. Od teraz możemy oficjalnie posługiwać się logiem „Assa Abloy Certified Partner”. Dzięki certyfikacji możemy oferować aplikację mobilną, która pozwoli na otwieranie drzwi w hotelach, które korzystają z technologii Assa Abloy. Ponadto możemy obecnie zapewnić hotelom pełen zakres usług – obejmujący zarówno zakup zamków, jak ich instalację oraz mobilne otwieranie.”
Ailleron podjął również analogiczną współpracę z hiszpańską firmą SALTO, której rozwiązania są obecnie stosowane w ponad 2 milionach drzwi na całym świecie. Firma specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych, bezprzewodowych systemów dostępu, dających możliwość kontrolowania wszelkich zabezpieczeń drzwi bez komplikacji i ponoszenia dużych kosztów związanych np. z okablowaniem.
Justyna Michalczyk dodała: “Dla optymalnych możliwości rozwoju systemu iLumio i dotarcia do największej rzeszy klientów postanowiliśmy nawiązać współpracę z dwoma największymi firmami w branży – SALTO i Assa Abloy, które stanowią około 80 proc. dostawców „klamek” do hoteli. Z naszych danych wynika, że hotele naprzemiennie wybierają w większości pomiędzy tymi producentami, stąd decyzja o integracji z obiema czołowymi firmami. Nieustanie rozwijamy się i rozbudowujemy iLumio, aby spełnić oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów, ale również pokazując kierunki, w jakich branża hotelarska będzie się rozwijać w aspekcie technologicznym. Z wykorzystaniem cyfrowego klucza omijamy uciążliwy proces rejestracji w tradycyjnej recepcji hotelowej – wystarczy zalogować się i odebrać swój wirtualny klucz przez telefon.”
Funkcja mobilnego klucza w telefonie jest ciekawą i bardzo innowacyjną alternatywą dla tradycyjnych kart hotelowych czy kluczy. Przede wszystkim mobilny klucz jest dużo wygodniejszy w zastosowaniu i co ważne bezpieczny. System generuje zaszyfrowany klucz cyfrowy, który dostarczany jest gościom w postaci aplikacji do smartphone’a. Aplikacja jest odpowiednio zabezpieczona i wysyła klucz za pomocą bezpiecznego kanału komunikacji, dzięki czemu tylko autoryzowani użytkownicy otrzymują do niego dostęp.
POWIĄZANE WPISY
24 marca 2023
IGHP: luty znacznie lepszy niż ostatnie miesiące, ale ceny ciągle rosną
Ponad połowa hoteli w minionym miesiącu osiągnęła powyżej 50 proc. obłożenia, w tym 17…
0 Komentarzy9 Minuty
17 marca 2023
Aneta Wodyk prezeską zarządu PHH Hotele
Rada Nadzorcza spółki PHH Hotele, należącej do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy,…
0 Komentarzy2 Minuty
15 marca 2023
Magdalena Mucha nową dyrektorką regionalną IGHP na Pomorzu
Do grona dyrektorów regionalnych Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyła…
0 Komentarzy3 Minuty
15 marca 2023
Grupa Accor otwiera w Wiedniu pierwszy hotel marki przyjaznej środowisku
Accor we współpracy z Tristar Hotel Group otworzył w Wiedniu pierwszy obiekt…
0 Komentarzy1 Minuty
14 marca 2023
A&O chce nauczyć swoich gości zrównoważonego stylu życia. Rusza pilotaż nowego programu
W a&o w Berlinie, Kopenhadze i Dreźnie na klatkach schodowych pojawiły się komiksy…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2023
Polskie Airbnb z nową funkcją bezpieczeństwa dla podróżujących w pojedynkę
Airbnb uruchomił w Polsce funkcję Solo Traveler Safety. Dane platformy pokazują, że…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2023
Grupa Accor: marka Mövenpick pojawi się w Serbii i Węgrzech
Accor dodaje do portfolio dwa nowe hotele Mövenpick na Węgrzech i w Serbii. Pierwsze…
0 Komentarzy3 Minuty
2 marca 2023
BedBooking wdraża licencje na wynajem krótkoterminowy
Wynajem krótkoterminowy (STR) to prężnie rozwijająca się część branży turystycznej. W…
0 Komentarzy2 Minuty
24 lutego 2023
Accor: przychody wyższe o 80 proc. niż w 2021. Zysk netto na poziomie 402 mln euro
Accor podsumował 2022 rok z przychodem ponad 4 224 milionów euro, co oznacza wzrost o 80…
0 Komentarzy2 Minuty