Polski biznes MICE przyciąga coraz więcej dalekich krajów

Coraz więcej kierunków biznesowych zabiega o polskiego klienta MICE. Jesteśmy postrzegani jako rosnący, dynamiczny rynek, na którym można znaleźć klientów z coraz większym budżetem. Polskie agencje incentive spotykają się z prawie 50 wystawcami, biorącymi udział w wiosennej edycji Travel Biddera.
Ok. 100 kupujących prowadzi rozmowy podczas workshopu branży MICE, który odbywa się w warszawskim hotelu Sound Garden. Wiosenna edycja cyklicznego spotkania agencji eventowych z DMC, Travel Bidder, przyciągnęła ok. 50 firm z różnych kontynentów.
Kierunki long haul chcą polskich klientów
„Warto zwrócić uwagę na to, że Polska przyciąga coraz więcej firm z krajów daleko położonych, dostępnych w połączeniach long haul. Podczas tej edycji debiutuje u nas partner z Brazylii, po raz drugi wystawia się kontrahent z Bhutanu. Mamy firmy z Indii, Polską interesuje się też coraz więcej podmiotów z Rosji. Jest u nas nawet DMC z Hawajów, a poza tym duże sieci hotelowe, np. Belmond” – mówi Katarzyna Kałuża, business development director w Travel Bidder, firmie organizującej wydarzenie.
Atrakcyjność polskiego rynku potwierdza Barbara Klary, przedstawiciel Biura Promocji Turystyki Saksonii, jednego z wystawców: „Nikt by tutaj nie przyjeżdżał, gdyby nie było widać, że ta gałąź turystyki się rozwija. Firmy mają budżety na podróże, w zeszłym roku poczuliśmy to w Saksonii. W tym roku też będą pieniądze na polskim rynku, więc DMC mają co tutaj robić. Wybór kierunków jest ogromny, a zainteresowanych Polską coraz więcej. Jako wystawcy musimy więc coraz bardziej się starać, pokazywać coś nowego.”
Savoir vivre w biznesie i technologie
Podczas wydarzenia swoje usługi promują też PLL LOT, które w czerwcu otwierają połączenie do Miami. Nowością podczas tej edycji są też szkolenia Incentive Booster, podczas których można zapoznać się z zasadami savoir vivre w podróży i biznesie. Warsztaty prowadzi Radosław Szafranowicz-Małozięć, a jego przedsięwzięcie – KadryTurystyki.pl są jednym z partnerów wydarzenia.
Partnerem jest też jak zawsze SITE Poland, czyli oddział Society for Incentive Travel Excellence. Jednocześnie z workshopem odbywa się spotkanie międzynarodowej komisji tej organizacji. Tematem spotkania jest m.in. konieczność edukowania zagranicznych wystawców na temat polskiego rynku i polskiego klienta MICE.
Partnerem Meet the Bidder jest też firma Connecto, która dostarczyła nowe rozwiązania technologiczne. Podczas wydarzenia można natknąć się na „meeting points”, czyli kostki pozwalające błyskawicznie wymienić się danymi kontaktowymi – wystarczy jednocześnie ze swoim rozmówcą przytknąć do urządzenia swój identyfikator.
Kolejną nowością jest aplikacja konferencyjna stworzona specjalnie dla Meet the Bidder. Uczestnicy wydarzenia mają w niej m.in. dostęp do swojej listy spotkań, listy wystawców, mogą ich odnaleźć na sali i otrzymać „zaliczenie” odbytego spotkania.
Następna edycja Meet the Bidder planowana jest na 5 czerwca (Nowotel Centrum), a jesienna – na 26 listopada. Organizatorzy zapowiadają, że obu będą towarzyszyły wydarzenia wieczorne, organizowane wspólnie z SITE Poland. W planach jest też rozwój programu hosted buyers.
POWIĄZANE WPISY
23 kwietnia 2025
Abu Dhabi gościło najlepszych sprzedawców Itaki
Blisko 200 najlepszych partnerów sprzedażowych Itaki spotkało się w dniach 10–17 kwietnia…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2025
Rainbow Złotym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Pozostało już kilka dni do kolejnej edycji Forum Promocji Turystycznej organizowanego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Rainbow: najlepsze zagraniczne kierunki na majówkę 2025
Biuro podróży Rainbow przygotowało przegląd kierunków na majówkę, które właśnie w tym…
0 Komentarzy7 Minuty
16 kwietnia 2025
Więcej lotów z Bydgoszczy do Turcji w sezonie letnim 2025
Port Lotniczy Bydgoszcz ogłosił rozszerzenie siatki połączeń do Turcji w sezonie letnim…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Powstał thriller inspirowany wyprawą z Rainbow
Wyprawa do Kenii zorganizowana przez biuro podróży Rainbow stała się inspiracją dla…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Jak zmienia się świat podróży służbowych? Eksperci spotkali się na Forum Liderów Business Travel
Forum Liderów Business Travel, organizowane przez BCD Travel Poland, przyciągnęło do…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Wakacje.pl: Wielkanoc z widokiem na morze. Polacy coraz częściej świętują za granicą
Z danych biura Wakacje.pl wynika, że najczęściej wybieranymi kierunkami na Wielkanoc i…
0 Komentarzy5 Minuty
9 kwietnia 2025
TOP Touristik: 78 proc. wzrost wyjazdów do Hiszpanii
Polski touroperator TOP Touristik, specjalizujący się w pakietach dynamicznych, aktywnie…
0 Komentarzy2 Minuty