Polski biznes MICE przyciąga coraz więcej dalekich krajów
Coraz więcej kierunków biznesowych zabiega o polskiego klienta MICE. Jesteśmy postrzegani jako rosnący, dynamiczny rynek, na którym można znaleźć klientów z coraz większym budżetem. Polskie agencje incentive spotykają się z prawie 50 wystawcami, biorącymi udział w wiosennej edycji Travel Biddera.
Ok. 100 kupujących prowadzi rozmowy podczas workshopu branży MICE, który odbywa się w warszawskim hotelu Sound Garden. Wiosenna edycja cyklicznego spotkania agencji eventowych z DMC, Travel Bidder, przyciągnęła ok. 50 firm z różnych kontynentów.
Kierunki long haul chcą polskich klientów
„Warto zwrócić uwagę na to, że Polska przyciąga coraz więcej firm z krajów daleko położonych, dostępnych w połączeniach long haul. Podczas tej edycji debiutuje u nas partner z Brazylii, po raz drugi wystawia się kontrahent z Bhutanu. Mamy firmy z Indii, Polską interesuje się też coraz więcej podmiotów z Rosji. Jest u nas nawet DMC z Hawajów, a poza tym duże sieci hotelowe, np. Belmond” – mówi Katarzyna Kałuża, business development director w Travel Bidder, firmie organizującej wydarzenie.
Atrakcyjność polskiego rynku potwierdza Barbara Klary, przedstawiciel Biura Promocji Turystyki Saksonii, jednego z wystawców: „Nikt by tutaj nie przyjeżdżał, gdyby nie było widać, że ta gałąź turystyki się rozwija. Firmy mają budżety na podróże, w zeszłym roku poczuliśmy to w Saksonii. W tym roku też będą pieniądze na polskim rynku, więc DMC mają co tutaj robić. Wybór kierunków jest ogromny, a zainteresowanych Polską coraz więcej. Jako wystawcy musimy więc coraz bardziej się starać, pokazywać coś nowego.”
Savoir vivre w biznesie i technologie
Podczas wydarzenia swoje usługi promują też PLL LOT, które w czerwcu otwierają połączenie do Miami. Nowością podczas tej edycji są też szkolenia Incentive Booster, podczas których można zapoznać się z zasadami savoir vivre w podróży i biznesie. Warsztaty prowadzi Radosław Szafranowicz-Małozięć, a jego przedsięwzięcie – KadryTurystyki.pl są jednym z partnerów wydarzenia.
Partnerem jest też jak zawsze SITE Poland, czyli oddział Society for Incentive Travel Excellence. Jednocześnie z workshopem odbywa się spotkanie międzynarodowej komisji tej organizacji. Tematem spotkania jest m.in. konieczność edukowania zagranicznych wystawców na temat polskiego rynku i polskiego klienta MICE.
Partnerem Meet the Bidder jest też firma Connecto, która dostarczyła nowe rozwiązania technologiczne. Podczas wydarzenia można natknąć się na „meeting points”, czyli kostki pozwalające błyskawicznie wymienić się danymi kontaktowymi – wystarczy jednocześnie ze swoim rozmówcą przytknąć do urządzenia swój identyfikator.
Kolejną nowością jest aplikacja konferencyjna stworzona specjalnie dla Meet the Bidder. Uczestnicy wydarzenia mają w niej m.in. dostęp do swojej listy spotkań, listy wystawców, mogą ich odnaleźć na sali i otrzymać „zaliczenie” odbytego spotkania.
Następna edycja Meet the Bidder planowana jest na 5 czerwca (Nowotel Centrum), a jesienna – na 26 listopada. Organizatorzy zapowiadają, że obu będą towarzyszyły wydarzenia wieczorne, organizowane wspólnie z SITE Poland. W planach jest też rozwój programu hosted buyers.
POWIĄZANE WPISY
10 września 2024
Biura podróży – średnia cena wyjazdów na lato 2025 poszła w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025,…
0 Komentarzy3 Minuty
6 września 2024
Kompas Tour zaprasza na roadshow w Warszawie i Katowicach
Kompas Tour po pierwszym letnim sezonie w Polsce rozszerza swoją ofertę na zimę 2024/2025…
0 Komentarzy2 Minuty
6 września 2024
Dertour Group przejmuje firmę technologiczną Anixe
Dertour Group, do której należy Exim tours Polska, kupuje firmę Anixe – dostawcę…
0 Komentarzy1 Minuty
5 września 2024
Raport PIT: wakacyjne wyjazdy 2024 z biurami podróży były tańsze o 10 proc.
Zagraniczne wakacje Polaków 2024 przyniosły ożywienie w polskiej turystyce zagranicznej,…
0 Komentarzy6 Minuty
5 września 2024
Grupa eSky przejmuje markę Thomas Cook i będzie pod nią działała w Wielkiej Brytanii. Zmieni profil firmy na sprzedaż pakietów dynamicznych
Polska grupa eSky podpisała z chińską spółką Fosun umowę sprzedaży marki Thomas Cook,…
0 Komentarzy5 Minuty
4 września 2024
Itaka wprowadza ofertę rejsów wycieczkowych na sezon zima 24/25 i lato 25
Biuro Podróży Itaka informuje o wprowadzeniu do sprzedaży oferty rejsów wycieczkowych na…
0 Komentarzy5 Minuty
2 września 2024
Coral Travel zwiększa nową gwarancję ubezpieczeniową do 318 mln zł
Coral Travel Poland Sp. z o.o wykupił gwarancję ubezpieczeniową na sezon 2024/2025 w…
0 Komentarzy1 Minuty
2 września 2024
Biura podróży – ceny wrześniowych ofert last minute wyższe niż przed rokiem
Średnia cena wycieczek w pierwszym tygodniu września 2024 wzrosła o 203 zł w porównaniu…
0 Komentarzy4 Minuty
26 sierpnia 2024
Biura podróży – rosną ceny wrześniowych wyjazdów
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 2 września i 8 września…
0 Komentarzy3 Minuty