Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny wraca do akcji

Po przerwie covidowej wraca akcja Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny. 5 września ruszyła rejestracja podmiotów do ogólnopolskiego projektu.
Przypomnijmy, że akcja Polska zobacz więcej – weekend za poł ceny, to kampania realizowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną, skierowana zarówno do branży turystycznej, jak i turystów.
W tym roku powraca ona w nowej odsłonie i w trakcie dwóch listopadowych weekendów (18-20 oraz 25-27 listopada) przedsiębiorcy będą czekać na turystów ze specjalnymi ofertami.
Andrzej Gut-Mostowy, wiceminister Sportu i Turystyki, powiedział: „Najlepszym efektem akcji „Polska zobacz więcej-weekend za pół ceny” jest skuteczna zachęta do podróżowania osób, które z różnych względów, także finansowych, nie korzystały z dobrodziejstw, jakie daje człowiekowi turystyka i aktywny wypoczynek krajoznawczy. Kolejna edycja udowadnia sens tego projektu, który dodatkowo wspiera branżę turystyczna po sezonie. Polska jest piękna o każdej porze roku.”
Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, dodał: „Wydłużenie sezonu turystycznego stanowi jedno z wyzwań i zadań sektora turystycznego. Chcemy, by Polacy korzystali z rodzimych atrakcji turystycznych oraz odwiedzali najpiękniejsze polskie regiony nie tylko w wakacje, ale również poza sezonem wysokim. Powrót akcji po wymuszonej przerwie z pewnością ucieszy przedsiębiorców czekających na jej wznowienie, dlatego wierzę w solidne zaangażowanie i liczny udział przedstawicieli branży.
Wszystkie podmioty turystyczne mogą dołączyć na dwa sposoby.
W wypadku obiektów noclegowych:
Partner umożliwia skorzystanie z oferty za pół ceny w weekend 19-20 oraz 26-27 listopada z wcześniejszą możliwością rezerwacji dla gości (termin wskazany będzie przez Organizatora akcji).
Partner umożliwia skorzystanie z oferty za pół ceny z możliwością realizacji w okresie późniejszym niż wymieniony w pkt. 1, z możliwością rezerwacji w weekend 19-20 oraz 26-27 listopada (termin określony będzie w ofercie przez obiekt noclegowy,).
Uwaga: Do akcji Partner zobowiązany jest zgłosić usługę główną – w przypadku obiektów noclegowych jest to nocleg. Dodatkowo obiekt noclegowy może dołączyć własną ofertę gastronomiczną (danie główne z menu za połowę ceny bądź dedykowane danie w cenie 50 proc. wartości) oraz ofertę SPA/Wellness za 50 proc. regularnej ceny.
W wypadku atrakcji turystycznej:
Partner zobowiązany jest do udostępnienia klientom możliwości zakupu biletów w cenie 50 proc. niższej od regularnej. Oferta może być dostępna on-line lub na miejscu w obiekcie (w takim przypadku obligatoryjne jest zamieszczenie informacji w obiekcie, w okienku kasowym oraz na stronie www obiektu). Zniżka 50 proc. musi dotyczyć biletu normalnego bądź rodzinnego.
Do akcji Partner zobowiązany jest zaoferować usługę główną w przypadku Atrakcji Turystycznych jest to bilet wstępu do atrakcji. Dodatkowo obiekt może dołączyć własną ofertę dotyczącą na przykład karnetów wstępu do obiektu lub innych dodatkowych atrakcji.
W wypadku teatrów, oper i filharmonii:
Partner zobowiązany jest do udostępnienia klientom możliwości zakupu biletów w cenie 50 proc. niższej od regularnej. Oferta może być dostępna on-line lub na miejscu w obiekcie (w takim przypadku obligatoryjne jest zamieszczenie informacji w obiekcie, w okienku kasowym oraz na stronie www obiektu). Zniżka 50 proc. musi dotyczyć biletu normalnego bądź rodzinnego.
Do akcji Partner zobowiązany jest zaoferować usługę główną w przypadku obiektów kultury jest to bilet wstępu do atrakcji. Dodatkowo obiekt może dołączyć także z własną ofertę dotycząca na przykład karnetów wstępu do obiektu lub innych dodatkowych atrakcji.
W wypadku lokali gastronomicznych:
W weekend 19-20 oraz 26-27 listopada Partner (restauracja) zobowiązany jest do udostępnienia Gościom możliwości skorzystania z obniżonej o 50 proc. ceny menu lub dań głównych.
Sprzedaż może być poprzedzona rezerwacją stolika w lokalu bądź nią warunkowana.
Do akcji Partner zobowiązany jest zaoferować usługę główną w przypadku obiektów gastronomicznych jest to danie główne, dedykowane menu lub dedykowane akcji danie wraz z napojem. Restauracja może dołączyć do akcji także poprzez sprzedaż menu degustacyjnego w obniżonej cenie. Restauracja zobligowana jest do komunikowania o akcji na swojej stronie internetowej, SM Restauracji oraz w lokalu (plakat), lub opcjonalnie we wkładce w menu.
W wypadku agroturystyki:
Partner umożliwia skorzystanie z oferty za pół ceny w weekend 19-20 oraz 26-27 listopada z wcześniejszą możliwością rezerwacji dla Gości (termin wskazany będzie przez Organizatora akcji).
Partner umożliwia skorzystanie z oferty za pół ceny z możliwością realizacji w okresie późniejszym niż wymieniony w pkt. 1, z możliwością rezerwacji w weekend 19-20 oraz 26-27 listopada (termin określony będzie w ofercie przez obiekt noclegowy,).
Do akcji Partner zobowiązany jest zgłosić usługę główną – w przypadku obiektów noclegowych jest to nocleg. Dodatkowo obiekt noclegowy może dołączyć także ofertę gastronomiczną (danie główne z menu za połowę ceny bądź dedykowane danie w cenie 50 proc. wartości) oraz ofertę SPA/Wellness za 50 proc. regularnej ceny.
W wypadku SPA i Wellness
Partner zobowiązany jest do udostępnienia klientom możliwości zakupu biletów w cenie 50 proc. niższej od regularnej. Oferta może być dostępna on-line lub na miejscu w obiekcie (w takim przypadku obligatoryjne jest zamieszczenie informacji w obiekcie oraz na stronie www obiektu).
Zniżka 50 proc. musi dotyczyć usługi głównej Spa – (masaż, sauna, itp.).
Do akcji Partner zobowiązany jest zaoferować usługę główną w przypadku obiektów SPA & Wellness jest to masaż lub zabieg pielęgnacyjny. Dodatkowo obiekt może dołączyć także z własną ofertę dotycząca na przykład karnetów wstępu do obiektu lub innych dodatkowych atrakcji.
POWIĄZANE WPISY
1 czerwca 2023
Katarzyna Szepczyńska nową dyrektorką departamentu ubezpieczeń turystycznych w Europa Ubezpieczenia
Katarzyna Szepczyńska dołączyła do zespołu Europy Ubezpieczenia, wzmacniając ich pozycję…
0 Komentarzy2 Minuty
26 maja 2023
Polski szef kuchni zdobywa tytuł najlepszego managera Marriott na świecie
Piotr Lasecki, szef kuchni hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport, został…
0 Komentarzy3 Minuty
18 maja 2023
Travelist.pl: tegoroczne wakacje droższe niż kiedykolwiek wcześniej
Już tylko kilka tygodni pozostało do rozpoczęcia wakacji 2023. Niestety zapowiadają się…
0 Komentarzy5 Minuty
18 maja 2023
Rusza nowa kampania „Wrocław miasto przygody”. W tle poszukiwanie skarbu i dawna legenda
Opactwo benedyktynów, Skarb Ołbiński, pościgi i historia Wrocławia – właśnie to będą…
0 Komentarzy5 Minuty
15 maja 2023
Pętla Szczyrkowska już po wiosennych przeglądach. TMR zaprasza na wędrówkę po Beskidzie Śląskim
Ośrodki turystyczne Szczyrk Mountain Resort i COS OPO Szczyrk zapraszają całe rodziny do…
0 Komentarzy1 Minuty
15 maja 2023
Branża czeka na spotkanie z UOKiK. Przepis „turystycznej” ustawy rozwiązuje problem z cenami? [OPINIA PRAWNA]
Branża chciałaby omówić z UOKiK zastrzeżenia do sposobu prezentowania dynamicznych cen w…
0 Komentarzy11 Minuty
12 maja 2023
Targi ATM 2023 większe niż rok temu. Polska musi lepiej promować swoją ofertę w krajach Zatoki Perskiej
Największa w historii frekwencja oraz liczba wystawców, liczne panele dotyczące…
1 Komentarz12 Minuty
11 maja 2023
Kongres Impact’23: Ponad 4,5 mln zł wsparcia dla poznańskich firm i hoteli
Wczoraj w Poznaniu rozpoczęła się kolejna edycja międzynarodowego kongresu Impact’23, a…
0 Komentarzy3 Minuty
10 maja 2023
Mazowsze oficjalnie otwiera sezon turystyczny 2023. Rosnący ruch turystyczny i nowe inicjatywy promocyjne
Na pokładzie statku Info Barka w Warszawie oficjalnie otwarto sezon turystyczny 2023 na…
0 Komentarzy2 Minuty