Polska Organizacja Turystyczna szuka pracownika IT

Polska Organizacja Turystyczna, zajmująca się promocją polskiej turystyki w kraju i za granicą, poszukuje pracownika: Administrator IT na stanowisku Głównego Specjalisty w Departamencie Marketingu w Polskiej Organizacji Turystycznej.
Zadania:
• Zarządzanie urządzeniami IT: serwerami, macierzami, switchami, routerami itp.;
• Utrzymanie poprawnego działania systemów i usług na serwerach POT;
• Instalacja oprogramowania serwerowego, konfiguracja opcji i usług na serwerach;
• Przeglądanie dziennika pracy systemu, diagnozowanie błędów oprogramowania i aplikacji;
• Wgrywanie uaktualnień i poprawek do systemów i aplikacji;
• Zapewnienie ciągłości usług – w przypadku utraty ciągłości – diagnoza i naprawa celem ich przywrócenia;
• Zarządzanie i monitoring sieci lokalnej – konfiguracja urządzeń sieciowych, weryfikacja ich prawidłowego działania, konfiguracja i wymiana w przypadku awarii;
• Zarządzanie serwerami witualizacyjnymi VMWARE oraz maszynami wirtualnymi na nich osadzonymi (alokacja zasobów, migracja, replikacja);
• Zarządzanie i konserwacja aplikacjami serwerowymi, jak: PROJECT, SHAREPOINT, EXHANGE, MS SQL, Książka Wejść/Wyjść, WIWA, File Server – nadawanie uprawnień, przyznawanie zasobów, zakładanie kont, weryfikacja spisów, naprawa błędów w działaniu;
• Zarządzanie urządzeniami ochrony transmisji FORTINET – dodawanie reguł mających na celu analizę ruchu sieciowego pod względem ataków, nie chcianych wiadomości email, wiadomości email o podejrzanej treści, lub zawierającej wirusy i szkodliwe załączniki;
• Pomoc przy odbiorach technicznych prac wykonywanych przez zleceniobiorców w zakresie IT, współpraca z zewnętrznymi firmami IT będącymi usługodawcami POT.
POT poszukuje osoby:
• Z wykształceniem wyższym, preferowane wykształcenie informatyczne;
• Z min. 4- letnim doświadczeniem w danej specjalności;
• Ze znajomością programów informatycznych;
• Ze znajomością jęz. angielskiego;
• Odważnej w prezentowaniu własnych wizji i pomysłów oraz skutecznej w ich realizacji;
• Z doskonałymi zdolnościami interpersonalnymi;
• Z zaangażowaniem i dynamizmem w działaniu;
• Kreatywnej, z otwartym umysłem.
POT oferuje:
• Ciekawą pracę pełną wyzwań;
• Pracę w formie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzinowym;
• Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego;
• Pakiet medyczny z dofinansowaniem przez zakład pracy.
Zainteresowane osoby proszone o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres:
[email protected] w terminie do dnia 9 września.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Magda Plutecka nową dyrektorką ds. HR i Komunikacji w Sun&Fun Holidays
Sun&Fun Holidays ogłosiło Magdę Plutecką nową dyrektorką ds. HR i Komunikacji.…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
Magdalena Krucz nową prezeską Polskiej Organizacji Turystycznej
Dziś, 2 grudnia 2025 roku, Magdalenę Krucz powołano na stanowisko prezeski Polskiej…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty










