Polregio zmieni system sprzedaży biletów online
Przewozy Regionalne, właściciel marki POLREGIO, ogłosiły przetarg na dostawę i wdrożenie Systemu Sprzedaży Biletów Online z aplikacją na urządzenia mobilne wraz z usługą utrzymania.
Spółka Przewozy Regionalne, ogłosiła przetarg na dostawę i wdrożenie Systemu Sprzedaży Biletów Online (SSBO) oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Wykonawca przygotuje analizę przedwdrożeniową i opracuje projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia; wykona i wdroży system oraz aplikację mobilną; będzie świadczył usługę asysty wdrożeniowej maksymalnie do 3 miesięcy od uruchomienia systemu i aplikacji oraz będzie świadczył usługę serwisu przez 36 miesięcy od zakończenia asysty wdrożeniowej.
Anna Lenarczyk, członek zarządu – dyrektor handlowy Spółki Przewozy Regionalne, powiedziała: „W odróżnieniu od obecnego modelu nowy System Sprzedaży Biletów Online będzie własnością przewoźnika. Będziemy mieli pełen wpływ na jego funkcjonowanie i kierunki rozwoju m.in. w zakresie doboru takich funkcjonalności, jakie będą nam potrzebne. To kolejny krok w udoskonalaniu obsługi pasażerów POLREGIO. Należy przy tym podkreślić, że nie rezygnujemy ze współpracy z dotychczasowymi partnerami i nadal jesteśmy otwarci na nowe kanały sprzedaży biletów.”
Użytkownik SSBO będzie miał możliwość wydrukowania zakupionych biletów jak również przechowywania ich na urządzeniu mobilnym. SSBO docelowo będzie mógł być zintegrowany z systemem powiadomień dotyczących podróży. Nowy system i aplikacja mobilna mają zostać udostępnione pasażerom w IV kwartale br.
Przewozy Regionalne prowadzą kompleksowe działania unowocześniające obszar dystrybucji biletów. W tym roku przewoźnik wybrał dostawcę nowoczesnych terminali mobilnych z możliwością płatności kartą do potrzeb obsługi pociągów POLREGIO. Spółka ogłosiła również konkurs na nowy system zarządzający sprzedażą biletów (SSB), który pozwoli usprawnić proces kompleksowego zarządzania sprzedażą i zastąpi obecnie użytkowane systemy backoffice oparte na wielu budowanych przez lata niezależnych systemach. System ten będzie w czasie rzeczywistym komunikować się z innymi kanałami dystrybucji biletów oraz umożliwiać współpracę z systemami innych przewoźników. Będzie także umożliwiał nabywanie biletów wspólnych oraz pozwalał na rozwój nowoczesnych interfejsów sprzedaży.
SSBO i aplikacja mobilna staną się interfejsami wspomnianego systemu centralnego SSB.
POWIĄZANE WPISY
8 sierpnia 2025
Wizz Air wdraża nowoczesne technologie pokładowe
Linia lotnicza Wizz Air wprowadza do swoich samolotów rozwiązania mające na celu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Lipiec kolejnym udanym miesiącem dla Lotniska Zielona Góra-Babimost
W lipcu 2025 roku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 10 628 pasażerów. Choć to…
0 Komentarzy1 Minuty
5 sierpnia 2025
Ryanair z rekordową liczbą pasażerów w lipcu 2025
Ryanair odnotował najwyższy miesięczny wynik przewozowy w historii działalności,…
0 Komentarzy1 Minuty
4 sierpnia 2025
Wizz Air uruchamia nowe połączenie z Warszawy do Agadiru
Wizz Air ogłosił uruchomienie nowego połączenia z Lotniska Chopina w Warszawie do Agadiru…
0 Komentarzy1 Minuty
1 sierpnia 2025
Ryanair uruchamia sierpniową ofertę Prime Member
Ryanair zapowiedział kolejną odsłonę swojej oferty skierowanej do członków programu…
0 Komentarzy1 Minuty
18 sierpnia 2025
Najbezpieczniejsze tanie linie lotnicze – raport AirAdvisor 2025
AirAdvisor opublikował raport „Global Safety Rankings 2025”, w którym przedstawiono 20…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Nowy system na paryskim lotnisku CDG usprawni przesiadki
Linie lotnicze Air France oraz właściciel lotniska Roissy-Charles de Gaulle (CDG), Groupe…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
PKP Intercity wprowadza apteczki dla zwierząt w Pendolino
PKP Intercity we współpracy z Atelier Wartości, podmiotem ekonomii społecznej z…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
Lotnisko Warszawa-Radom obsłużyło ponad 50 tys. pasażerów w 2025 roku
Od stycznia do lipca 2025 roku Lotnisko Warszawa-Radom obsłużyło ponad 50 tys. pasażerów.…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
Wizz Air wdraża nowoczesne technologie pokładowe
Linia lotnicza Wizz Air wprowadza do swoich samolotów rozwiązania mające na celu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Lipiec kolejnym udanym miesiącem dla Lotniska Zielona Góra-Babimost
W lipcu 2025 roku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 10 628 pasażerów. Choć to…
0 Komentarzy1 Minuty
5 sierpnia 2025
Ryanair z rekordową liczbą pasażerów w lipcu 2025
Ryanair odnotował najwyższy miesięczny wynik przewozowy w historii działalności,…
0 Komentarzy1 Minuty
4 sierpnia 2025
Wizz Air uruchamia nowe połączenie z Warszawy do Agadiru
Wizz Air ogłosił uruchomienie nowego połączenia z Lotniska Chopina w Warszawie do Agadiru…
0 Komentarzy1 Minuty
1 sierpnia 2025
Ryanair uruchamia sierpniową ofertę Prime Member
Ryanair zapowiedział kolejną odsłonę swojej oferty skierowanej do członków programu…
0 Komentarzy1 Minuty
18 sierpnia 2025
Najbezpieczniejsze tanie linie lotnicze – raport AirAdvisor 2025
AirAdvisor opublikował raport „Global Safety Rankings 2025”, w którym przedstawiono 20…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Nowy system na paryskim lotnisku CDG usprawni przesiadki
Linie lotnicze Air France oraz właściciel lotniska Roissy-Charles de Gaulle (CDG), Groupe…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
PKP Intercity wprowadza apteczki dla zwierząt w Pendolino
PKP Intercity we współpracy z Atelier Wartości, podmiotem ekonomii społecznej z…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
Lotnisko Warszawa-Radom obsłużyło ponad 50 tys. pasażerów w 2025 roku
Od stycznia do lipca 2025 roku Lotnisko Warszawa-Radom obsłużyło ponad 50 tys. pasażerów.…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
Wizz Air wdraża nowoczesne technologie pokładowe
Linia lotnicza Wizz Air wprowadza do swoich samolotów rozwiązania mające na celu…
0 Komentarzy2 Minuty