Polonus wprowadza plan pomocowy dla przewoźników korzystających z Dworca Zachodniego

Polonus pomaga
Program pomocowy Polonusa

Przewoźnik autobusowy Polonus, we współpracy z Ministerstwem Aktywów Państwowych wprowadza „Plan pomocowy dla Partnerów Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia”. Wsparcie będzie dotyczyło obniżenia opłat dla blisko 200 polskich przewoźników z tytułu korzystania z infrastruktury dworcowej na czas trwania zagrożenia.

Jak czytamy w komunikacie przewoźnika: „Doceniając wieloletnią współpracę partnerską, wsłuchując się w prośby i sugestie dotyczące pomocy polskim przedsiębiorcom będącym w potrzebie, zarząd spółki Polonus we współpracy z Ministerstwem Aktywów Państwowych postanowił wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom.

Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus, powiedział: „Wychodzimy do przewoźników z pomocną ręką. Otrzymaliśmy wiele próśb o obniżenie opłat i w tej trudnej dla wszystkich sytuacji, doceniając wieloletnią współpracę partnerską postanowiliśmy wprowadzić plan pomocowy.”.

Wsparcie dotyczy obniżenia kosztów z tytułu korzystania z infrastruktury dworcowej. Zmianie ulega sposób rozliczania opłat za korzystanie z Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia na czas trwania zagrożenia:
Od dnia 15. marca r. opłaty za korzystanie z infrastruktury dworca będą rozliczane za realnie wykonane kursy.
Brak naliczania opłat manipulacyjnych za odwołane i niezrealizowane kursy.

W 2019 roku z Dworca skorzystała rekordowa liczba 3 300 000 osób. Pasażerowie mieli w ofercie aż 135 000 odjazdów zrealizowanych przez blisko 200 przewoźników.