Polonus – ponad ćwierć miliona pasażerów w wakacje

Z usług narodowego przewoźnika skorzystało w sezonie wakacyjnym ponad 250 tysięcy pasażerów. Duża popularność połączeń Polonus przyczyniła się do ponad 10 proc. wzrostu sprzedaży biletów, 30 proc. wzrostu sprzedaży agencyjnej oraz aż o 200 proc. wzrostu sprzedaży w aplikacji mobilnej.
W ramach zainicjowanego przez Polonusa porozumienia Polonus Partner pojazdy zrzeszonych przewoźników przejechały ponad 4 miliony kilometrów.
Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus, powiedział: “Najbardziej intensywny czas w roku, czyli sezon wakacyjny przyniósł wyjątkowo pozytywne efekty. Dziękuję wszystkim pasażerom, którzy nam zaufali oraz wspaniałym kierowcom za profesjonalną obsługę i utrzymywanie najwyższych standardów bezpieczeństwa.”
Polonus nieustannie pracuje nad optymalizacją swojej siatki połączeń. Działania te zaowocowały wprowadzeniem 3 nowych linii dalekobieżnych do Bartoszyc, Giżycka oraz Solca-Zdroju.
Sieć Polonus Partner, powołana w 2018 roku na rzecz integracji i rozwoju krajowego transportu pasażerskiego potwierdziła swoje mocne miejsce w branży. 130 jednolicie oznaczone pojazdy należące do 8 regionalnych liderów, w ramach 50 linii krajowych, przejechały 4 000 000 kilometrów odwiedzającym przy tym ponad 250 miast.
Intensywny sezon wakacyjny nie przeszkodził w zwróceniu się w stronę kwestii społecznych. Spółka Polonus już po raz trzeci zaangażowała się w akcję „Kolej na Ciebie. Uratuj życie!”, gdzie wspólnie z przedstawicielami PKP propagowała oddawanie krwi w objazdowych punktach krwiodawstwa.
W wakacje Polonus oraz przewoźnicy z Polonus Partner zainicjowali akcję skierowaną do pasażerów informującą o konieczności posiadania ważnego biletu na przejazd. Pokazywano korzyści z tego płynące, w tym objęcie ubezpieczeniem na czas podróży.
Działania podejmowane przez Polonus przyczyniły się do wzrostu sprzedaży biletów o ponad 10 proc. Szczególnie cieszy popularność wśród podróżnych nowoczesnych rozwiązań mobilnych, takich jak aplikacja mobilna, w której sprzedaż wzrosła aż o 200 proc. względem ubiegłego roku. Rozbudowa sieci agentów przyczyniła się także do wzrostu sprzedaży w tym kanale, który wyniósł aż 30 proc.
POWIĄZANE WPISY
7 listopada 2025
Ryanair proponuje słoneczne kierunki na długi listopadowy weekend
Ryanair przygotował ofertę dla podróżnych planujących długi listopadowy weekend. Linia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 listopada 2025
Ryanair przechodzi na cyfrowe karty pokładowe od 12 listopada
Ryanair poinformował, że od 12 listopada, wprowadza obowiązkowe cyfrowe karty pokładowe.…
0 Komentarzy1 Minuty
6 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły połączenie z Warszawy do Marrakeszu
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły bezpośrednie połączenie z Warszawy do Marrakeszu.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
PLL LOT prezentują zimową siatkę połączeń 2025/2026
Polskie Linie Lotnicze LOT zaprezentowały zimową siatkę połączeń na sezon 2025/2026. W…
0 Komentarzy2 Minuty
5 listopada 2025
ETI i Enter Air łączą siły. Pierwszy lot z Katowic do Hurghady już w listopadzie
Z początkiem sezonu zimowego ETI dołącza do grona partnerów Enter Air, oferując regularne…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
Katowice Airport z nowym połączeniem czarterowym do Jordanii
Z Katowice Airport wystartował pierwszy lot czarterowy do jordańskiej Akaby, inaugurując…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2025
Finnair zwiększa liczbę lotów do Tajlandii w sezonie zimowym 2026
Linie lotnicze Finnair ogłosiły rekordową siatkę połączeń do Tajlandii w sezonie zimowym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 listopada 2025
Ryanair z rekordowym półroczem: 2,54 mld euro zysku i 119 mln pasażerów
Linia lotnicza Ryanair poinformowała o wynikach finansowych za pierwsze półrocze roku…
0 Komentarzy3 Minuty
4 listopada 2025
Air France i KLM prezentują zimowy rozkład lotów 2025/2026
Grupa Air France-KLM ogłosiła zimowy rozkład lotów na sezon 2025/2026, obowiązujący od 26…
0 Komentarzy2 Minuty










