Polonus – ponad ćwierć miliona pasażerów w wakacje
Z usług narodowego przewoźnika skorzystało w sezonie wakacyjnym ponad 250 tysięcy pasażerów. Duża popularność połączeń Polonus przyczyniła się do ponad 10 proc. wzrostu sprzedaży biletów, 30 proc. wzrostu sprzedaży agencyjnej oraz aż o 200 proc. wzrostu sprzedaży w aplikacji mobilnej.
W ramach zainicjowanego przez Polonusa porozumienia Polonus Partner pojazdy zrzeszonych przewoźników przejechały ponad 4 miliony kilometrów.
Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus, powiedział: “Najbardziej intensywny czas w roku, czyli sezon wakacyjny przyniósł wyjątkowo pozytywne efekty. Dziękuję wszystkim pasażerom, którzy nam zaufali oraz wspaniałym kierowcom za profesjonalną obsługę i utrzymywanie najwyższych standardów bezpieczeństwa.”
Polonus nieustannie pracuje nad optymalizacją swojej siatki połączeń. Działania te zaowocowały wprowadzeniem 3 nowych linii dalekobieżnych do Bartoszyc, Giżycka oraz Solca-Zdroju.
Sieć Polonus Partner, powołana w 2018 roku na rzecz integracji i rozwoju krajowego transportu pasażerskiego potwierdziła swoje mocne miejsce w branży. 130 jednolicie oznaczone pojazdy należące do 8 regionalnych liderów, w ramach 50 linii krajowych, przejechały 4 000 000 kilometrów odwiedzającym przy tym ponad 250 miast.
Intensywny sezon wakacyjny nie przeszkodził w zwróceniu się w stronę kwestii społecznych. Spółka Polonus już po raz trzeci zaangażowała się w akcję „Kolej na Ciebie. Uratuj życie!”, gdzie wspólnie z przedstawicielami PKP propagowała oddawanie krwi w objazdowych punktach krwiodawstwa.
W wakacje Polonus oraz przewoźnicy z Polonus Partner zainicjowali akcję skierowaną do pasażerów informującą o konieczności posiadania ważnego biletu na przejazd. Pokazywano korzyści z tego płynące, w tym objęcie ubezpieczeniem na czas podróży.
Działania podejmowane przez Polonus przyczyniły się do wzrostu sprzedaży biletów o ponad 10 proc. Szczególnie cieszy popularność wśród podróżnych nowoczesnych rozwiązań mobilnych, takich jak aplikacja mobilna, w której sprzedaż wzrosła aż o 200 proc. względem ubiegłego roku. Rozbudowa sieci agentów przyczyniła się także do wzrostu sprzedaży w tym kanale, który wyniósł aż 30 proc.
POWIĄZANE WPISY
4 września 2024
Air Baltic połączy Rzeszów z Rygą
Od 28 października 2024 roku z podrzeszowskiego lotniska w Jasionce będzie można polecieć…
0 Komentarzy2 Minuty
4 września 2024
Exim tours z promocyjną ofertą na lato 2025
Exim tours rozpoczęło promocyjną sprzedaż na lato 2025. Oferta zawiera wyjazdy do prawie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 września 2024
Ryanair: promocyjna wyprzedaż tylko do północy
Ryanair uruchomił błyskawiczną wyprzedaż biletów na podróże we wrześniu i listopadzie.…
0 Komentarzy1 Minuta
4 września 2024
Itaka wprowadza ofertę rejsów wycieczkowych na sezon zima 24/25 i lato 25
Biuro Podróży Itaka informuje o wprowadzeniu do sprzedaży oferty rejsów wycieczkowych na…
0 Komentarzy5 Minuty
3 września 2024
Ryanair: 20,5 mln pasażerów w sierpniu
W sierpniu liniami Ryanair poleciało 20,5 mln pasażerów. To drugi miesiąc z rzędu, kiedy…
0 Komentarzy1 Minuta
3 września 2024
Wizz Air uruchamia codzienne loty z Warszawy na Maltę
Od 11 listopada linie lotnicze Wizz Air wprowadzają nową, siatkę połączeń na Maltę z…
0 Komentarzy2 Minuty
3 września 2024
Stena przejmuje szwedzką firmę transportową NTEX
Stena przejęła pełną własność firmy NTEX, dołączając do zakupionych w 2020 roku 75 proc.…
0 Komentarzy1 Minuty
2 września 2024
Ryanair podpisał umowę z Travelfusion. Ofertę przewoźnika sprzedawać mogą partnerzy sieci
Online Travel Agency (OTA) zarejestrowane w sieci Travelfusion zyskały bezpośredni dostęp…
0 Komentarzy1 Minuty
2 września 2024
Nowe połączenia Wizz Air z Polski do Włoch
Wizz Air ogłasza nowe trasy lotnicze do Włoch. Od września polscy turyści będą mogli…
0 Komentarzy1 Minuty