Polonus pomoże w promocji Polski

W siedzibie Polonusa doszło do podpisania porozumienia partnerskiego między Polską Organizacją Turystyczną, a spółką Polonus. Obie strony zdecydowały się m.in. współdziałać na rzecz rozwoju i promocji rodzimej turystyki.
Porozumienie podpisali prezes POT Robert Andrzejczyk i prezes zarządu Polonus Maciej Acedański. Jest ono wstępem do wspólnych, długofalowych działań mających przyczynić się do rozwoju pasażerskiego rynku transportu autokarowego, a w konsekwencji zwiększenia krajowego ruchu turystycznego. Pierwszym projektem, przy którym obaj partnerzy będą współpracować, jest jesienna akcja „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”.
Robert Andrzejczyk, prezes POT, powiedział: „Bardzo się cieszę z nawiązania strategicznej współpracy z kolejnym przewoźnikiem. Jestem bardzo zadowolony z efektów współdziałania zarówno z PLL LOT, jak i PKP Intercity. Razem udowadniamy, że Polska jest krajem atrakcyjnym turystycznie i pracujemy nad zwiększeniem ruchu turystycznego. Pierwszą akcją, w którą włączy się nasz nowy partner promocyjny będzie jesienna edycja akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny.
Wierzę, że dzięki tej współpracy jeszcze więcej Polaków w pierwszy weekend października wyruszy w Polskę i skorzysta z ofert obniżonych o 50 proc.”Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus, dodał: „Współpraca z POT doskonale wpisuje się w realizację nowej strategii Polonus, w której poprzez działania konsolidacyjne i partnerskie zwiększamy atrakcyjność naszej oferty i zachęcamy mieszkańców Polski do podróżowania na pokładach komfortowych autokarów. Tuż po uruchomieniu sieci Polonus Partner, która ma na celu integrację polskich przewoźników, przyszedł czas na kolejne działania mające na celu promowanie podróżowania po naszym pięknym kraju. Jesteśmy dumni, że mamy swój wkład w rozwój polskiej turystyki.”
Współpraca będzie opierała się na promocji w materiałach wydawniczych i wizerunkowych, wspólnej organizacji spotkań i imprez mających na celu kreowanie i promowanie produktów turystycznych, a także realizacji imprez i wydarzeń promocyjnych organizowanych w kraju i za granicą. Zarówno POT, jak i Polonus będą wspólne działania wspierać również poprzez promocję na swoich stronach internetowych i na profilach w mediach społecznościowych.
POWIĄZANE WPISY
7 grudnia 2023
Polska sztuka na pokładach samolotów LOT-u
Polskie Linie Lotnicze LOT i Muzeum Narodowe zaprezentowały nowy wspólny projekt. Film o…
0 Komentarzy2 Minuty
7 grudnia 2023
Ryanair obchodzi 18 lat obecności na polskim rynku. 13 lotnisk i 6 baz operacyjnych w kraju
Ryanair świętuje dziś (7 grudnia) w Międzynarodowym Dniu Lotnictwa Cywilnego 18 lat…
0 Komentarzy2 Minuty
7 grudnia 2023
Dodatkowe połączenia z Portu Lotniczego Lublin. Codzienne loty do Londynu w okresie świąteczno-noworocznym
Port Lotniczy Lublin wprowadza nowe codzienne połączenia z Londynem, rozszerzając ofertę…
0 Komentarzy1 Minuty
7 grudnia 2023
FlixBus: rusza rezerwacja biletów na 90 proc. połączeń w 2024 roku
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Z tej okazji, FlixBus przygotował…
0 Komentarzy2 Minuty
7 grudnia 2023
PLL LOT uruchamiają nowe połączenie. Z Warszawy do Rijadu polecimy od 4 czerwca 2024
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nową trasę lotniczą do Rijadu, a bilety na tę…
0 Komentarzy3 Minuty
6 grudnia 2023
Marsylia kolejną nowością na wrocławskim lotnisku
Powiększa się oferta Portu Lotniczego Wrocław. Lotnisko funkcjonuje według zimowego…
0 Komentarzy2 Minuty
5 grudnia 2023
Ryanair połączy Rzeszów z Alicante
Od 3 kwietnia 2024 roku z podrzeszowskiego lotniska w Jasionce będzie można polecieć do…
0 Komentarzy2 Minuty
5 grudnia 2023
Lotnisko Zielona Góra-Babimost: historyczny rok pod względem liczby odprawionych pasażerów
Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost od początku roku odprawił ponad 51 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2023
Wizz Air przewiózł 100 mln pasażerów w Polsce
Wizz Air poinformował o przewiezieniu 100 mln pasażerów w Polsce. Nie była to jedna…
0 Komentarzy3 Minuty