Polonus – 4,75 mln pasażerów w 2019 roku

W 2019 roku na pokładach 160 autokarów Polonusa zostało przewiezionych 4 750 000 pasażerów. W komunikacji dalekobieżnej autokary przejechały ponad 6 500 000 kilometrów. W ofercie Polonusa pasażerowie mają do dyspozycji 600 przystanków. Najwyższa w historii była również sprzedaż biletów w kanałach internetowych, zwłaszcza w aplikacjach mobilnych gdzie wzrost wyniósł aż 49 proc.
Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonus S.A., powiedział: „W 2019 roku przewieźliśmy najwięcej pasażerów w historii naszej firmy! Zawdzięczamy to zaufaniu naszych klientów, którzy wiedzą, że decydując się na podróż z Polonusem otrzymują najwyższy poziom obsługi w atrakcyjnej cenie. Wspólnie z naszymi partnerami w ramach sieci Polonus Partner przejechaliśmy ponad 10 500 000 kilometrów. Ten rok pokazał, że razem możemy więcej.”
W 2019 roku z usług Polonusa skorzystała rekordowa liczba 4 750 000 pasażerów. We flocie narodowego przewoźnika obecnie znajduje się 160 autokarów. To wzrost o 6 proc. w porównaniu do 2018 roku..
Bogata siatka połączeń oraz rozbudowana sieć przystanków umożliwia zarówno wygodne podróże dalekobieżne oraz lokalne, realizowane w oparciu o bazy w Nowym Dworzec Mazowieckim oraz Piasecznie. Polonus realizuje obecnie kursy z ponad 600 przystanków.
162 razy równik
Tylko w komunikacji dalekobieżnej autokary Polonus przejechały ponad 6,5 miliona kilometrów. To dystans wystarczający do tego by ponad 162 okrążyć Ziemię. Pomimo milionów kilometrów na koncie działalność firmy jest przyjazna dla środowiska. Pojazdy znajdujące się we flocie Polonus spełniają wszystkie normy emisji spalin. Autokar jest jednym z najczystszych środków komunikacji przyczyniającym się do ograniczenia śladu węglowego korzystających z niego osób.
Coraz lepsi partnerzy
Czołowi polscy przewoźnicy zrzeszeni w programie Polonus Partner przejechali wspólnie ponad 10 500 kilometrów. Pasażerowie docenili współpracę, ponieważ sprzedaż biletów na stronie PolonusPartner.pl wzrosła w 2019 roku o 32 proc.. Pięcioprocentowy wzrost odnotowano także na stronie pkspolonus.pl. Wzrost sprzedaży w kanałach internetowych to dający się zaobserwować stale rosnący trend.
Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyła się możliwość zakupu biletu w aplikacjach mobilnych. Tutaj wzrost zainteresowania ofertą narodowego przewoźnika autokarowego przełożył na zwiększenie sprzedaży o 49 proc. względem 2018 roku.
Dla wygody pasażerów
Polonus do obsługi swoich połączeń przeznacza komfortowe i nowoczesne autokary marki Scania, wyposażone w klimatyzację, wygodne, rozkładane fotele czy gniazdka 230V. Pasażerowie Polonusa mogą też korzystać podczas podróży z bezpłatnego bezprzewodowego Internetu oraz usługi geolokalizacji. Firma współpracuje również z rozbudowaną siecią agentów
w całym kraju, którzy pośredniczą w sprzedaży oferty Polonus.
Polonus jest operatorem Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia – jednego z największych i najważniejszych węzłów komunikacyjnych w Polsce. Spółka posiada również własny system zarządzania dworcami Dworzec Online oraz platformę sprzedaży biletów zdo.pl i DworzecOnline.pl.
POWIĄZANE WPISY
2 marca 2021
Punkt wymazowy na Lotnisku w Modlinie
Na lotnisku w Modlinie został uruchomiony punkt wymazowy, w którym pobierany będzie…
0 Komentarzy1 Minuty
2 marca 2021
Jacek Zawadzki prezesem Polonusa
Wczoraj Rada Nadzorcza Polonus S.A. powołała Jacka Zawadzkiego na stanowisko prezesa…
0 Komentarzy2 Minuty
2 marca 2021
Będziemy latali żabimi skokami jak przed wojną? Szansa dla regionów ?
Pandemia zmusza linie lotnicze do kreatywności. Prawdopodobny jest powrót do żabich…
0 Komentarzy4 Minuty
25 lutego 2021
TAL Aviation Poland partnerem linii lotniczych Lumiwings
Od 29 marca linie lotnicze Lumiwings uruchomią bezpośrednie loty między Polską i…
0 Komentarzy2 Minuty
24 lutego 2021
Agenci obsługujący ruch służbowy „uciekają w Cargo” – koniunktura sprzyja
Agenci obsługujący do tej pory ruch służbowy szukają ratunku w obszarze cargo.…
0 Komentarzy4 Minuty
24 lutego 2021
Piotr Pogonowski odszedł z Polonusa
Piotr Pogonowski, dyrektor zarządzający Polonusa poinformował o swoim odejściu z…
0 Komentarzy1 Minuty
23 lutego 2021
Malediwy – Europa Wschodnia rządzi – Polska dołączy, ruszył charter ITAKI
Imponujące wyniki przyjazdowe z krajów Europy wschodniej na Malediwy 70% wzrost. Polska…
0 Komentarzy5 Minuty
22 lutego 2021
Wizz Air: dzięki systemowi 95 proc. zwrotów tygodniowo
Linia lotnicza Wizz Air uruchomiła automatyczny system zwrotu środków w maju 2020 roku,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lutego 2021
Ruch pielgrzymkowy – szczepienia i LOT dadzą nowy impuls?
Ruch pielgrzymkowy zmarł, szczepienia dają nadzieje. Czy w ofercie LOT pojawią się nowe…
0 Komentarzy5 Minuty